شهرداری

شهردار تهران ضمن اشاره به آماده‌آماده سازی پایتخت برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنا بر هماهنگی صورت گرفته هفته آینده دو ایستگاه جدید مترو با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش مشرق، عصر امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محمد علیخانی و سید محمود میرلوحی از اعضای شورای شهر تهران و کریمی مدیرعامل فروشگاه شهروند و شهردار منطقه ۷  چهل و سومین فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی به بهره‌برداری رسید.

پیروز حناچی در آئین افتتاح چهل و سومین فروشگاه شهروند در محدوده سهروردی گفت:‌ در آستانه سوم خرداد روز فتح خرمشهر، افتتاح این فروشگاه را به فال نیک می‌گیریم.

شهردار تهران تصریح کرد: یکی از اقدامات این دوره از مدیریت شهر فراهم کردن عرضه سهام شهروند در بازار سرمایه بورس است که یکی از روشهای معقول محسوب می‌شود و این اتفاق منجر به اعتبار شهروند و تأمین منابع مورد نیاز و اصلاح ساختاری خواهد بود؛ پس از فروشگاه شهروند، شرایط عرضه روزنامه همشهری نیز فراهم شده است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین از افتتاح سایر فروشگاه‌های شهروند در این دوره از مدیریت شهری خبر داد و افزود: به زودی ۳ شعبه دیگر توسط همکاران ما در فروشگاه شهروند افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران ادامه داد: عرضه سهام شهروند در بورس منجر به انضباط مالی همچنین سرمایه برای سهامداران خواهد بود علاوه بر اینکه بنابر برنامه‌ریزی همه سهام فروشگاه شهروند در بورس واگذار نخواهد شد و سهام بخش عمومی در اختیار شهرداری به عنوان سیاستگذار باقی خواهد ماند.

حناچی همچنین در رابطه با انتقاد یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر عرضه گوشت قرمز بی‌کیفیت در فروشگاه شهروند گفت: این موضوع توسط همکارانمان در مجموعه شهروند بررسی و پاسخ لازم تهیه شده است.

وی در ادامه این مراسم به بهره‌برداری دو ایستگاه جدید مترو اشاره کرد و گفت: هفته آینده این دو ایستگاه با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین بنا داریم در سال جاری همانند سال گذشته نیز ایستگاه‌های جدیدی را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار تهران همچنین درباره آماده‌سازی فضای شهری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری، سازمان زیباسازی فضایی را آماده خواهد کرد همچنین در رابطه با انتخابات شورای شهر تهران هنوز صحبتی نکرده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس