حمله موشکی

عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت، از جمله معادلاتی که مقاومت آن را ترسیم کرده ایجاد قدرت بازدارندگی با موشک‌های نقطه‌زن و غیر نقطه‌زن است.

به گزارش مشرق، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت، مقاومت با توانایی‌ها و فداکاری‌ها به همراه ملت خود معادلات جدیدی ترسیم کرد و یکی از آنها این است که موشک‌های نقطه‌زن و غیر نقطه‌زن قدرت بازدارندگی در برابر دشمن ایجاد کرده و از مقدسات محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وحشت ژنرال صهیونیستی از قدرت حزب‌الله

بر اساس گزارش «العهد»، وی در جشنی که حزب‌الله در «مارون الراس» به مناسبت عید مقاومت و آزادسازی (۲۵ ماه می) – سالروز فرار رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان- و نیز اعلام حمایت از فلسطین برگزار کرد، گفت، دشمن صهیونیستی پس از شکست در غزه، برای پوشاندن این شکست به مسجدالاقصی تعرض می‌کند.

فضل الله ادامه داد، مقاومت در لبنان با موشک‌ها، آمادگی و نیز دوراندیشی سران خود موفق شد اراضی و منازل را حفظ کند و مانع از تجاوز مرزی دشمن شود، دشمنی که حتی از  فریادهای مردمی در حمایت از فلسطین می‌ترسد.

وی تأکید کرد، مردم روستاهای مرزی لبنان دیگر با ترس نمی‌خوابند و با اشک از خواب بیدار نمی‌شوند بلکه با خیال راحت می‌خوابند و این دشمن است که از صدای گاو آهن مدرسه و کلنگ می‌ترسد. لبنان به این حد از مقابله با دشمن رسیده اما عده‌ای هستند که می‌خواهند با استفاده از بحران‌های مالی و سیاسی داخلی، این کشور را از داخل مورد آسیب قرار دهند.

فضل الله تأکید کرد، مقاومت امروز قادر به مقابله با متجاوز خارجی است اما در معادله داخلی، امور متفاوت است و این دو قابل مقایسه با هم نیستند.

وی در پایان گفت که حزب‌الله هموراه بر ضرورت توافق برای تشکیل دولت جدید تأکید کرده تا زمان بیشتر از این از دست نرود.

دور جدید درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از بیستم اردیبهشت آغاز شد و شامگاه جمعه به وقت تهران سرانجام آتش‌بس با میانجیگری مصر بعد از بیش از ده روز درگیری میان دو طرف برقرار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس