کد خبر 1221703
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
توضیح لوئیس انریکه درباره دعوت نکردن بازیکنان رئال‌مادرید به اردوی تیم ملی اسپانیا

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره نفرات دعوت شده به اردوی این تیم برای حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۰ که هیچکدام از بازیکنان رئال مادرید جزوشان نیستند، توضیح داد.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه در یک نشست خبری پس از اعلام اسامی ۲۴ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

انریکه در حالی که می‌توانست ۲۶ بازیکن دعوت کند، به ۲۴ بازیکن اکتفا کرده است. او در این باره گفت: بله، ما می‌توانستیم ۲۶ بازیکن را دعوت کنیم، اما تصمیم گرفته‌ایم که با ۲۴ بازیکن کار را پیش ببریم. البته تصمیم داریم که در صورت امکان یک مهاجم دیگر هم به نفرات دعوت شده اضافه کنیم. بیشتر از این بازیکن نمی‌خواهیم، چون همه اعضای فنی به این نتیجه رسیدند که همین ۲۴ بازیکن برای کمک کردن به تیم کافی هستند. اما خب ممکن است دیگران نظر متفاوتی داشته باشند.

انریکه درباره دعوت نکرده از سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید هم گفت: تصمیم‌گیری برای انتخاب نفرات این لیست آسان، اما اجرای آن سخت بود. زمانی که یک نفر درباره چیزی تصمیم می‌گیرد، معیارهای خودش را دارد. من دوست داشتم درباره این موضوع با راموس صحبت کنم. واضح است که دعوت نشدن راموس به این دلیل است که او از ماه فوریه نتوانسته است بازی کند و شرایطش برای بازی در تیم ملی ایده‌آل نیست. با این حال کنار گذاشتن او کار آسانی نبود. من دیروز این فرصت را داشتم که با او ارتباط برقرار کنم. کار سختی بود. می‌دانم که کنار گذاشته شدن او ناراحت‌کننده است، چون او همیشه در بالاترین سطح بوده اما مطمئناً تصمیم گرفته شده به صلاح تیم است. من به او توصیه کردم که تلاش کند به طور کامل آمادگی‌اش را به دست آورد تا در آینده باز هم بتواند در تیم باشگاهی و ملی‌ بازی کند. نه تنها راموس، بلکه من باید از همه بازیکنانی که در گذشته به ما کمک کردند و الان در لیست نیستند یادی کنم. بازیکنانی مانند کارواخال، کانالس، سرخی روبرتو یا میکل مرینو. آنها در گذشته به ما خیلی کمک کردند.

انریکه درباره اینکه چرا هیچ بازیکنی از رئال مادرید دعوت نشده است هم گفت: بله گاهی اوقات ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد، چون کارواخال و راموس هنوز آماده نیستند. من درک می‌کنم که هر باشگاهی دوست دارد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند اما این را هم می‌دانم که با توجه به تقویم فشرده رقابت‌های فصل جاری، خیلی از تیم‌ها هم ترجیح می‌دهند که بازیکنان‌شان دعوت نشوند تا استراحت کنند و برای فصل بعد دچار مصدومیت نشوند.

سرمربی ماتادورها در باره شانس تیمش برای قهرمانی در یورو هم گفت: من تیم‌مان را از سایر رقبا نه قوی‌تر و نه ضعیف‌تر می‌دانم. کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم، ارتقای عملکردمان است. وضعیت فیزیکی تیم همانطوری است که در پایان فصول دیگر بود. مهم این است که با ذهنی آماده به مسابقات برویم، چون اگر انگیزه داشته باشیم، بر هر حریفی غلبه می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بارسایی FR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    قهرمان اروپا شو انریکه جان تا منتقدین خجالت بکشن.
  • 94020006565 IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    بارسلونای که انتقام خودش رو از بازی کنای رئال مادرید میگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس