جام را به تیم دیگری بدهند/ ما برای تفریح و سلامتی بازی می‌کنیم!

مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد داور دیدار برابر صنعت نفت گفت: اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند. ما هم برای تفریح و سلامتی بازی می کنیم!

به گزارش مشرق، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با نفت آبادان گفت: تیم ما از ابتدا سوار و مسلط بود و با تدابیر آقای مجیدی تیم بازی را کنترل کرد و توانست موقعیت های زیادی خلق کند. قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم با قوانینی که آقایان داور اجرا می کنند متفاوت است.

وی ادامه داد: مگر می شود سه مرتبه در یک مسابقه، موقعیت منتج به گل را برای ما اشتباه کنند؟ مگر می شود در همه بازی ها این اتفاق رخ بدهد. آقایان اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، این کار را انجام دهند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم نیز ما را محروم می کنند و جریمه سنگین در نظر می گیرند. مگر می شود پنالتی واضح ما را نگیرند و بازیکن ما را محروم کنند؟ موقعیت صد در صد گل ما را آوانتاژ ندادند. آن چیزی که ما می دانیم این است که کارت زرد و قرمز را می توان بعد از موقعیت داد.

بیشتر بخوانید:

استقلال امیدوار شد/ یک پرسپولیسی ناجی فرهاد +جدول و فیلم

وی افزود: گل صد در صد درست ما را نیز آفساید گرفته اند. مگر این تیم هوادار ندارد؟ چند بازی این اتفاق رخ داده است؟ مگر کادرفنی ما زحمت نمی کشند و انسان نیستند؟ تا چه اندازه نا عدالتی و نابرابری؟ آقایان داور شما تا چه زمانی می خواهید بدون عدالت قضاوت کنید. سر تیم ما را هر بازی در زمین می برند و ما می گوییم قشنگ بازی کردیم و موقعیت خلق کردیم اما نمی شود سه بازی متوالی این اتفاق رخ بدهد و در یک مسابقه سه اتفاق رخ دهد. این ماجرا تا کی ادامه دارد؟ با تیم ما مشکل دارید؟ روند به شکلی است که گویا یک برنامه است. نمی توانیم فنی صحبت کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم و از تک تک بازیکنان برای زحمتی که در این شرایط آب و هوایی انجام دادند، تشکر می کنیم اما برای این داوری ها متاسفیم.

مربی استقلال در واکنش به این سوال که هر دو نیمکت به داوری اعتراض داشتند و تغییرات ترکیب دو تیم، اضافه کرد: راجع به ترکیب آقای مجیدی تصمیم می گیرد. ما میلیچ و نادری را در سمت چپ داریم که هر دو کارآمد و توانا هستند.

مصطفوی در ادامه درباره تفاوت در برنامه ریزی لیگ، بیان کرد: با شما موافق هستم و فدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را به ما تحمیل کرده است. 6 بازی در 3 روز انجام دادیم و شرایط مسابقات را دیده اید و می توانستند به شکل دیگری مسابقات را برگزار کنند. این برنامه ریزی باعث شد تا تیم ما خسته باشد و کیفیت بازیکنان افت کند اما یک سری مسابقات از شرایط دور بودند و کیفیت بازی ها افت کرده است. وقتی اجبار است که تیم ملی باید 4 روز یک بار در بحرین بازی کند، نمی شود برای تیم ها بازی گذاشت.

وی در بخش بعدی صحبت های خود با اشاره به ۳ بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان و لزوم احقاق حقوق استقلال، تصریح کرد: بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان، کمیته انضباطی جلسه ای برگزار نکرد. در بازی ما و پیکان، پیکان در 4 نوبت تعویض کرد اما در بازی با سایپا 6 تعویض کرد. بازی سایپا سه بر صفر شد اما بازی ما هیچ اتفاقی رخ نداد. قرار نیست حق ما داده شود و این موضوع در تمامی تصمیمات فدراسیون وجود دارد. غیر از تاسف چیز دیگری نمی توانم بگویم. امیدوارم در این مورد رویه برای تیم ما متفاوت نباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • FR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    32 17
    شما از اولش هم برای تفریح و سلامتی بازی می‌کردین :))
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      13 24
      آخه اون موقع که تاج فوتبالو شروع کرد تو و باشگاهت کجا بودین که الان داری نطق میکنی.
    • SE ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      21 4
      اینها قوتبالشون در حد مالدیوه ولی ادعاشون در حد لالگیا
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      5 1
      بدین این دو تا تیم تهرانی رو بره دست خصوصی جماعت ببینیم این همه ادعا و گنده گویی وقتی حساب کتاب تو کار باشه و حیف و میل نباشه چی میشه
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      7 1
      مشکل اصلی در نفرات کنونی استقلال، وریا غفوری است! این بازیکن علاوه بر این که کیفیت لازم را ندارد و پا به سن گذاشته هم شده است، ضمناً بیشتر توجه اش به فضای مجازی و همراهی با ضدانقلاب است تا ورزش حرفه ایش و در بازی های اخیر افت وی و ناهماهنگیش با سایر بازیکنان بخوبی مشهود بود! این ها به کنار، تازه ایشان سرآمد بازیکن سالاری در باشگاه هم شده است و بی اجازه اش کسی نمی تواند تصمیمی بگیرد! چگونه است که با این بازی های ضعیفش همواره در ترکیب اصلی گذاشته می شود و حتی در طول مسابقه تعویض هم نمی گردد؟! آیا جز این است که حتی مجیدی هم جسارت کنار گذاشتن این بازیکن حاشیه ساز، ناآرام و بی کیفیت را از ترکیب بازیکنان ندارد؟!
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    23 9
    هر وقت توی زمین کم می اورید، می گید زمین کج بود میخواهید جام را به شما بدهند که دق نکنید!!!
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      12 14
      بابا شما لنگیا چقدر رو دارین !!! تو این بازی گل سالم و پنالتی و موقعیت تک به تک رو ندیدی ؟ ببین ، لنگی باش ولی سعی کن دوزار وجدان هم داشته باش البته می دونم از شما لنگیا انصاف و وجدان در نمیاد .!!!
  • مهدی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 2
    اینا باز باختن و باز شروع کردن به حرف بی پایه و اساس زدن، خب خط حمله شما ضعیفه، این تعداد گل های زده تون رو در کل این فصل مقایسه کنید با تیم های دیگه؛ اون بازیکن خارجی تون هم که یه بازی در میون میاد تو اونم نیمه دوم تازه اگه مصدوم نباشه - دیاباته هستش اسمش فک کنم، قائدی که تنها نمیتونه کاری کنه! بعدشم یادمون نمیره همین فرهاد مجیدی بود که سر بازی فینال جام حذفی بامبول در ابرد و استئفا بازی در ابرد و باعث باخت سنگین تیم مقابل تراکتور شد، بجای این جو روانی و پنهان شدن پشتش، پاسخگو وضع موجود باشید.
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      1 4
      خط حمله مشکلی نداره، اگر داور اجازه می داد، یک پنالتی یک گل سالم و یک موقعیت صد در صد گل برای استقلال بود . بازی حداقل سه بر صفر بود
  • ناشناس IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 1
    یعنی هر روز دوتا بازی انجام میدادین
  • 6و6 IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 2
    یکی ب اینا بگه بس کنید خسته مون کردین با این بهونه های الکی
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 2
    فقط بلدن حرف چرت بزنن.بلدن بلدن بلدن
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    14 7
    آقایون کمیته انصباطی چرا دربرابر اراجیف این بشر سکوت اختیار میکنید هرکاسه وکوزه ایی که شکسته بشه متهم تیم پرسپولیسه گل سالم پرسپولیس هم به اشتباه افساید اعلام کرد
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      7 11
      کاری به مزخرفاتی که گفتی ندارم ولی حداقلد یه لقب درست حسابی برای تیمتون پیدا کنید آخه ارتش سرخ که مال شوروی بود :/
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    9 12
    دوستان پرسپولیسی ساکت
    • سعید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      0 0
      شما در حد دوستی با پرسپولیسی ها نیستید.
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      0 0
      پس تو چرا میای تو خبر استقلالیا کامنت میزاری لنگی جون
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 1
    چقدر ادعا داره....داره همه را میکشه...انگار که واقعا بازی کرده...جمع کن عمو بازی نیست که ...خسته مون کردین از اینهمه ادعا
  • rookh IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 2
    آب که سر بالا بره قورباقه ابوعطا می خونه؟؟؟؟؟؟ جام که واس ماس شما یه فکری واسه سهمیه بکنید. درضمن گوشمون ازین حرفا پرشده و خیلی وقته اهمیتی به این اراجیف نمی دیم. حرفمون رو تو بازی میزنیم. زنده باد ارتش سرخ آسیا
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 2
    حتما اون بازیکن صنعت نفت هم برای قهرمانی اون تیم دیگه اخراج شده بود. اصلا داور بازی های استقلال رو از پیشکسوت های استقلال انتخاب کنن یا اینکه هر وقت مشکلی پیش اومد از این آقا نظرش رو بپرسن و همون رو اجرا کنن.
    • رسول IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 0
      وجدان این لنگیا جماعت به حکومتشون رفته انتظاری نیست
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 2
    ديروز گل صددر صد عبدي به ذوب اهن مردود اعلام شد...بنظرم توطئه شيطاني توسط باشگاه استقلال در جريان است
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    9 2
    از هر ده تا پرسپولیسی یکی شون میگه کیسه ولی استقلالی ها تا میخواند حرف بزنند با لنگ شروع میکنند . .از فرهنگ بی ادبی ، هوچی گری و تهمت به هیچ جا نمیرسید.دیروز یه گل پرسپولیس رو آفساید اعلام کردند،سیدجلال رو بدون ارائه توضیحات محروم کردند فرجی رو هم محروم کردند،تمام تلاش شون رو کردند پرسپولیس نتیجه نگیره. ریگی که داشت کنعانی زادگان رو خفه میکرد حتی جریمه هم نکردند .اونوقت دم از زدو بند میزنند.از اون جاودانی استقلالی بگیر تا رئیس فدراسیون ، خیلی بده فدراسیون استقلالی میخواد جام رو بده به پرسپولیس!
  • Aaa IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 2
    لطفا نام تیم دیگر را نیاورید. در حد استقلال صحبت کنید مگر الان هم با تیم بزرگ پرسپولیس بازی دارید که سخن از داوری و
    • گالیله IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      1 7
      اگه با مافیا و هدایتی و زنجانی و بابا مسعود شما بزرگ میشید باشه شما خیلی بزرگید
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 1
    استقلالی ها اول میشن حرف دارند مقام نمیاورند حرف دارند اخر میشن حرف دارنذ و دسته 3 میرن حرف دارن افرین به قهرمان بلامنازع فرهنگستان ادبیات ،فقط حرف دارید . راستی چند ساله که قهرمان نشدید حیف مسابقات بدون تماشاچیه . حتما میومدم تیمتان را تشویق میکردم
  • حسین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 3
    بندگان خدا از بس که طعنه خورده اند ، خودشان هم باورشان شده که باید فقط برای سلامتی توپ بازی کنند !
  • امیررضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    چون پرسپولیس به داور رشوه میده اینجور میشه وگر نه پروسپولیس هیچی نیس در مقابل استقلال
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 2
    داشتم داشتم شده شعار استقلاللللل
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    شما برای ما که شرافت تو فوتبال برامون مهمه بازی کنید و اونا هم برا ...
  • سعید IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    حق ما آبادانی ها را خوردند چرا7 دقیقه اضافی گرفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اخراج کرد بازیکن ما را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قایدی تو آفساید بود و خودشو می اندازه زمین تا پنالتی بگیرن . قایدی مارمولکی شده است.
  • شهاب IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    میشه بفرمائ تو کجای فوتبال بودی الان امدی مربی تیم بزرگی مثل استقلال شدی هر تیم تو زمین فوتبال بازی کند میبرد تیم بزرگ مثل پرسپولیس دارد فوتبال بازی میکند راحت هم میبرد گل سالم کند مردود تو به تک انو آفساید میگیرد حرف نمی زنن شما خجالت نمیکشی حرف میزنی که خند دارد تو هم فوتبال بازی کن تا بری صدر جدول شما میخوایم با دلالی که امدی مربی استقلال شدی همانجور هم هر تیمی ببرید حق نفت آبادان برد بود اما داور خراب کرد
  • بهنام IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    جالب اینجاست هرجا که مطلبی از استقلال میذاران دوستان طرفدار پیروزی خیلی با شور و شعف اظهار نظر میکنن ماشالا همه هم کارشناس و صاحب نظر شخصا خبری مربوط به پیروزی باشه چون طرفدارش نیستم رد میشم چه برسه بخوام نظر هم بدم.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    ها جون اروا عمتون همه لنگی ها چرت و پرت میگن ما دیگه این همه احمق نیستیم بیایم زیر چیز های لنگی کری بخونیم چون فقط لنگی ها اینطوری هستن
  • سلیمان IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    تو راست میگی و فرهاد پودری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس