کد خبر 1222950
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

به گزارش مشرق حمید رسایی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: خانم زهرا مصطفوی، فرزند امام خمینی(ره) و سید حسن مصطفوی  علیه شورای نگهبان موضع گرفته اند و آن را اقدامی بی‌سابقه دانسته‌اند! در حالی که در دومین انتخابات ریاست جمهوری (تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۶۰) تعداد ۷۱ نفر کاندیدا شدند که اکثر آنها از رجال سیاسی بودند.

از میان ۷۱ کاندیدایی که ورود کردند، شورای نگهبان ۲۲ تیرماه، فقط چهار نفر که بارتعریف امروز برخی‌ها همسو بودند را تایید صلاحیت کرد: آقایان رجائی، پرورش، عسکر اولادی، شیبانی.

جالب اینجاست که همه همفکران امروز کنار سید حسن، آن روز موافق شورای نگهبان بودند و مهم‌تر آن که حضرت امام خمینی (ره) اقدام شورای نگهبان را تایید و رای مردم را تنفیذ کردند.

ماجرای شورای نگهبان در انتخابات سال ۶۰

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    3 0
    اینها می ترسند یکی بیاد بی منت برای مردم کار کند ،بدون بهره اقتصادی واجتماعی واین بزگواران همین الان بدون بهره برای ملت کشور از خیل امکانات کشوراز محافظ و خودرو گرفته است تا حقوق برای هیچ در چشم مردم می اید .
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    5 0
    آیا بستگان امام با تمام کمالاتی که هم اکنون دارند اگر وابستگی نسبی یا سببی به حضرت روح الله نداشتند آیا با سایر مردم ایران فرقی داشتند ؟ بهتر است وصیت و توصیه حاج احمد آقا سرلوحه کارها و اظهار نظرات آنها باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس