کد خبر 1223458
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
اقدام عجیب فیفا علیه تیم ملی ایران/ شرایط برای ایران سخت‌تر می‌شود

احتمال دارد فوتسال ایران در سید یک جام جهانی قرار نگیرد.

به گزارش مشرق، قرعه کشی مسابقات جام جهانی روز ۱۱ خرداد در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود اما هنوز فیفا به صورت رسمی سید بندی این پیکارها را اعلام نکرده است این در حالی است که بر اساس گمانه زنی های یک سایت، ایران در سید دو قرار گرفته است.

بر اساس اعلام سایت «FootyRankings» که اطلاعات آماری و رنکینگ تیم‌های ملی و باشگاهی در قاره آسیا را منتشر می‌کند، تیم ملی فوتسال ایران برای جام جهانی لیتوانی در سید دوم قرار می‌گیرد.

این سیدبندی بر اساس عملکرد کشورها در پنج تورنمنت قبلی انجام شده است در حالی است که ایران در دوره قبلی با کسب عنوان سوم پیکارها عملکردی خیره کننده داشت و انتظار می رفت ایران در این دوره در سید یک قرار بگیرد.

حضور ایران در سید دوم احتمال هم‌گروهی با یکی از قدرت‌های درجه یک فوتسال جهان را افزایش می‌دهد؛ از آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی گرفته تا اسپانیا، برزیل، پرتغال و حتی روسیه. لیتوانی ِمیزبان که در سید یک حضور دارند.

طبق اعلام این سایت، در سید دوم، علاوه بر ایران، تیم‌های پاراگوئه، کاستاریکا، تایلند، مصر و جمهوری چک حضور دارند. بنابراین تیم ملی کشورمان با هیچکدام از این کشورها همگروه نخواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    4 0
    سید واژه ای انگلیسی به معنی بذر و دانه است چرا شما ترجمه اش نمی کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس