کد خبر 1226085
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران

مدیرکل بحران استانداری تهران از آتش‌سوزی همراه با انفجار در اثر نشت یکی از لوله‌های خطوط انتقال در داخل پالایشگاه نفت تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، منصور درجاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به بروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی در محدوده پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: آتش‌سوزی همراه با انفجار در اثر نشت یکی از لوله‌های خطوط انتقال در داخل پالایشگاه رخ‌داده که دود ناشی از آن در فضای فوقانی اطراف دیده می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه حادثه تلفات جانی نداشته اما از تمام ترددکنندگان مسیر جنوبی ری تقاضا داریم مسیر منتهی به پالایشگاه را خلوت کرده و سبب انسداد مسیر نشوند تا ماشین‌آلات امدادرسان بتوانند در محل حاضر شوند.

مدیرکل بحران استانداری تهران تأکید کرد: امیدواریم به دلیل ضریب بالای ایمنی در پالایشگاه موضوع خاصی نداشته باشیم و با توجه به اینکه آتش‌سوزی در خطوط انتقال اتفاق افتاده به‌منظور جلوگیری از پیشرفت آتش‌سوزی عملیات اطفا باید با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.
درجاتی در پایان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی به صحنه اعزام‌شده‌اند اما آتش هنوز به‌طور کامل مهار نشده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 12
    حالا یه عده از مزدوران جیره خور و منافقین حامی و طرفدار صهیونیست ها میگن حمله ای اسرائیل بوده
    • وطن پرست TR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      9 1
      خوب بوده دیگه. نشت که تصادفی نیست. بجای انکار باید جلوش رو گرفت. درمورد حادثه شرق تهران هم تا یک ماه همین رو می گفتید ولی بعد ها نماینده های مجلس خرابکاری بودنش رو تایید کردند.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      4 0
      اگه ایتطور که شما میگی خراب کاری بوده باید پرسید چرا ؟چرا دراین روزها این اتفاقات داره می افته چرا تا این حد حراست دستگاهها ضعیف عمل میکنه که خیلی راحت میشه نفوذکرد شاید کسی درها رو باز میزاره؟
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    9 4
    یه دستشویی بین راهی تو فلان جا آتیش بگیره هی ما بودیم ما بودیم می کنین، حالا باور کنیم که پالایشگاه تهران خود به خود دچار آتش سوزی با این گستردگی شده؟
    • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      2 9
      دستشویی؟! البته وقتی صهیونیستهای کثیف هلاک میشن به شما شیاطین فشار میاد سختتونه قبول کنید چقدر تلفات میدن و خسارت میخورن و تا چند وقت دیگه باید گورشون رو برای ابد گم کنن
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    این کار خود دولت وصلاح طلب هست برای پائین کشیدن سهام شرکت و جمع آوری اون.
  • علی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    این کار خود دولت وصلاح طلب هست برای پائین کشیدن سهام شرکت و جمع آوری اون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس