کد خبر 1226944
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
ترامپ: تصاحب کرسی «نانسی پلوسی» ایده جالبی است!

رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در یک گفتگوی رادیویی نسبت به کسب کرسی ریاست مجلس نمایندگان آمریکا در سال ۲۰۲۲ ابراز تمایل کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در حالی که منصب ریاست مجلس نمایندگان آمریکا برای چهارمین بار متوالی در اختیار «نانسی پلوسی» دموکرات قرار دارد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین ایالات متحده روز جمعه در گفتگو با مجری یک برنامه رادیویی به این نکته اشاره کرد که وی ممکن است رقابت برای کسب کرسی پلوسی در کنگره را در سال ۲۰۲۲ مدنظر قرار دهد و در ادامه گفت که این یک ایده «جالب» است.

بیشتر بخوانید:

واکنش ترامپ به تعلیق دوساله حساب فیسبوکش

در واقع ایده ترامپ برای کسب کرسی ریاست در مجلس نمایندگان اولین بار در ماه فوریه از سوی «استیو بنون» مشاور پیشین وی مطرح شد.

ترامپ در پاسخ به پرسش مجری این برنامه رادیویی که از او درباره پیشنهاد بنون نظر خواسته بود گفت: «ایده بسیار جالبی است. بله، شما می‌دانید که خیلی جالب است».

وی همچنین یادآور شد که برخی به او رقابت برای کسب کرسی در سنا را پیشنهاد کرده‌اند.

شایان ذکر است که دونالد ترامپ از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیوسته در مناسبت‌های مختلف به بیان اظهارنظرهایی مبهم در خصوص آینده سیاسی خود پرداخته است. ترامپ همچنین چندین بار از احتمال رقابت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا سخن گفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    1 1
    عقده ای
  • GB ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    1 2
    خیلی عجیبه تا الان از زندگی حذفش نکردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس