کد خبر 1227177
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
رئیسی نمایه

ابراهیم رییسی گفت: مدیریت حلقه مفقوده کشور است و اقتصاددانان را برای حل مشکلات کشور به خط خواهم کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دیدگاه های اقتصادی خود گفت: من معقدم به رقابت و مشارکت. در روز اول قوه قضائیه همه شکایت‌ها را پس گرفتم و هیچ روزنامه‌ای را نبستم.

شما باید پاسخ دهید که چرا من باید با تولیدکنندگان کار داشته باشم؟ چرا داد همه را درآوردید؟در مسئولیت قوه قضائیه با پرونده های بسیاری که در دستگاه اجرایی تولید می‌شود مواجهم و مردم خوب می‌دانند من در رسیدگی خط قرمز ندارم. باید مجموعه ای که تولید پرونده می کند را اصلاح کرد.برای من خدمت در قوه قضائیه بسیار مغتنم است ولی با خواست عموم مردم مواجهم و اقشار مختلف صدایشان از ناکارآمدی و فساد و ظلم دادشان درآمده است.

مدیریت حلقه مفقوده کشور است و اقتصاددانان را برای حل مشکلات کشور به خط خواهم کرد.در قوه قضائیه جایگاه مطالبه‌گر دارم و اگر به قوه مجریه بیایم جایگاه پاسخگویی پیدا می‌کنم. سنت سنواتی آقایانی که بودند 5 تا 10 سال بوده و نیازی ندارم به اینکه دنبال پست و مقام باشم و این مطلقا در ذهن من نیست.

چه در آستان قدس و چه در اینجا مردم با عملکرد و روحیه ام آشنا هستند و دلیل اقبالشان هم این است و چرا از این اقبال ناراحتید و چرا می خواهید با تخریب جایگاه من خودتان را اثبات کنید؟  بگویید شما چکار کرده اید و خب!‌ شما هم به ۴ تا از واحدهای تولیدی می رفتید و ۴ تا را هم شما آباد می کردید. چرا به من اعتراض می کنید که دوستانمان 2هزار واحد تولیدی را از تعطیلی نجات دادند؟

کل این واحد ها 1درصد هم مشکل قضایی ندارد ولی می‌بینند در ماشین سازی تبریز و کرمانشاه و اراک چه شده است؟داد کارگر و کشاورز درآمده و نمی توانیم بی تفاوت باشیم و فرق ما و شما همین است.

 برای دولت و کسب و کار و خانواده و معیشت مردم برنامه داریم و مدیریت حلقه مفقوده کشور است.  مردم قدرت مدیریت می خواهند و مسئله مردم دعوای دو مکتب اقتصادی نیست و دنبال یک مدیر مقتدر جهادی می‌گردند تا کارهای مردم را سامان دهد و چرا اجازه نمی دهید این اتفاق بیفتد

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    8 41
    اون چهارتا واحد تولیدی رو هم جنابعالی و دوستان تو قوه قضاییه تخته کرده بودین
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      18 6
      ... نخور
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      24 2
      2000 واحد تولیدی رو که دولت تخریب کرده بود رو دوباره به مدار تولید برگردوند.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      20 1
      چهار واحد تولید را بانکها و زمین خوارها به کمک دولت روحانی تخت کردند که بدست جناب رئیسی مجدد راه اندازی شد. هفت تپه گواه این ادعا
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 0
      راستش رو بگو مهرعلیزاده ای یا همتی یا جهانگیری یا روحانی یا یکی از عملشون؟؟؟؟؟
    • زهرا AU ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      11 1
      شما حق دارید که مخالف رئیس جمهور شدن آقای رئیسی باشید کسی که وقتی رئیس قوه قضائیه شد هفت تپه و 2000 واحد تولیدی که عده ای غصب و در اختبار گرفته بودن را نجات داد و تعدادی از مفسدین را زندانی کرد، حال اگر رئیس جمهور بشه دیگه مفسدین و نفوذی های وابسته به غرب باید حساب خودشان بکنند.
    • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 0
      چرا مجانی به امثال همتی سواری میدی
  • DE ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    28 5
    من فکر میکنم‌ قضات کشور علیه جناب رییسی باید شکایت ‌کنند و ایشان را باز برگردانند به قوه قضاییه چون اگر پای ایشان به قوه مجریه رسید جلوی تمام رانتخواریها دزدیها تبعیض ها و غارت بیت المال ....و آقازاده بازی ها قاچاق های میلیاردی......گرفته میشود و شما همه بیکار میشین .چون کار اصلاحات خصوصا روحانی و دولت اصلاح طلبکارش تا حالا ایجاد پرونده بوده و کار شما دویدن دنبال این و اون.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    6 6
    ما خواستار آن هستیم که حیدری مجری جانبدار اصلاح طلب مجری مناظرات بعدی نباشد.
    • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      باهات موافقم
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    15 1
    تله هایی بوده که بانک ها با ریاست آقای همتی برای تولید کنندگان گذاشته اند و قاضی هم به تکلیفش عمل کرده و قاضی اختیار بیشتری نداشته لذا آقای رئیسی در همت جهادی و با استفاده از مسولیت و اعتبارش مشکلات را پیگیری کرده الان هم می خواهد همان کارها را بکند،چرا آقای همتی به درد دل ورشکسته ها گوش نکرد و اموالشان را از آنها گرفت و به سرمایه بانکها اضافه کرد،کاری که وظیفه همتی بود را رئیسی انجام داد ، لطفا کار نکردن دولت و همتی را به دیگران با آدرس غلط نسبت ندهید
  • کارشناس IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    2 11
    شما بسته بودین راه باز کدنشو بلد هستین مگه به این راحتیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس