محسن رضایی نمایه

محسن رضایی در جمع بندی صحبت های خود در مناظره گفت: من به جای همه دولتمردان کشور از محضر مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال توفیقی به ما بدهد که گذشته‌ها را جبران کنیم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی کاندید انتخابات ریاست جمهوری در جمع بندی صحبت های خود در مناظره اول گفت: دولت جوانگرایی کنار رفته و «ما نمی‌توانیم» وارد ادبیات سیاسی - اداری کشور شد، اعتماد به نفس کشته شد، خودباوری و خلاقیت از بین رفت، لذا باید دولتی نو به وجود آید، دولتی که کارآمد و قوی باشد و پاسخگو و مسئولیت‌پذیر باشد و دوباره مردم و دولت در کنار هم قرار گیرند و یک دولت جوان انقلابی ان‌شاءالله درست خواهیم کرد.

 شعار «ما می‌توانیم» را مجدداً به عرصه اداره و مدیریت کشور بازمی‌گردانیم. 

برنامه‌های من شامل این موارد است؛ یارانه 450 هزار تومانی را برای 40 میلیون نفر تضمین می‌کنم، شغل خانه‌داری که تربیت فرزند و بهداشت و سلامت خانگی است را برقرار می‌کنم، علاوه بر ساخت یک میلیون مسکنی که در مصوبه مجلس است یک میلیون مسکن را به صورت نوسازی شامل احیای بافت‌های فرسوده است را در دستور کار قرار می‌دهیم.

 ایجاد صندوق جبران ضرر مال‌باختگان بورس را در پیش خواهم گرفت و علاوه بر اینها از اصل 127 قانون استفاده می‌کنم و ایالت‌های اقصتادی را طبق قانون اساسی ایجاد خواهم کرد.

موضوع کشاورزی و کشاورزان مظلوم ما که امروز حتی در قیمت تضمینی گندم و نهاده‌های کشاورزی با مشکل مواجه هستند را کاری خواهم کرد که 5 درصد بالاتر از قیمت‌های وارداتی خریداری خواهم کرد.

بیمه کشاورزان را حل می‌کنم و دست دلالان و واسطه‌گران را در این زمینه قطع خواهم کرد و کشورم ایران را به هاب غذای منطقه 500 میلیونی تبدیل خواهم کرد. فضای مجازی را با مدیریت در دسترس همگان قرار می‌دهم. 

 من خودم را سرباز وطن می‌دانم و یکبار دیگر آبرویم را کف دست گذاشته‌ام و با جانفشانی، ایثار و فداکاری دهه اول انقلاب کاری خواهم کرد که جوانان کشور را به صحنه بیاورم و با کمک کارشناسان و پژوهشگران کشور نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و نظارت را در جامعه و در دولتم تقویت خواهم کرد و در این عرصه بزرگی که به وجود آمده من شرمنده اعتماد مردم هستم. 

 من شرمنده صبر و تحمل مردم‌مان هستم و من شرمنده زباله‌گردها، نان‌قرضی‌ها و کوله‌بران هستم و هیچگاه فکر نمی‌کردم که وقتی خرمشهر آزاد شد و آوارگان به این شهر بازگشتند من باقی بمانم و وضع اسفبار جامعه را در پشت‌سر اقتدار ایران که تا ساحل مدیترانه برادرانم به عنوان مشاور و صلح‌ساز امنیت هستند و در پشت سر آنها مردمی صبور را ببینم که با انواع ناملایمات ما دولتمردانی که امروز آنها را بازیچه قرار داده‌ایم تحمل می‌کنند و من به جای همه دولتمردان کشور از محضر مردم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال توفیقی به ما بدهد که گذشته‌ها را جبران کنیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 4
  • US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    2 10
    مطمئنم رضایی رئیس جمهور خواهد شد
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    10 3
    تو رو خدا نقش بازی نکنید،اگه فقط یک ذره به حرفتان اعتقاد داشتید،کمترین کارش استعفا می دادید؟چقدر خوب
  • مردم IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    7 5
    عزیز مگر این وضعیت اقتصادی حاصل عملکرد چه کسانی است. شما و امثال شما از اول انقلاب در راس قدرت و تصمیم گیرنده بودید. زمانی که مردم کشور در وضعیت بد معیشتی بودند. و ارتباط بانکی داشت قطع میشد . مصلحت نظام ، مصلحتی برای معیشت مردم نداشت. و FATF را رد کرد . تا ارتباط بانکی با دنیا قطع شود. تا نقل و انتقال برای گروههای مبارز تحت حمایت کشور با مشکل مبارزه و تروریسم قرار نگیرد. بله معیشت ۸۰ میلیون ملت ایران اهمیتی ندارد اما نقل و انتقال بیت المال به جنگجویان تحت حمایت حضرات ، مهمتر از ملت ایزان میباشد.
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 0
      ما تحریم صد درصدیم بودن یا نبودنfatf تو روابط بانکی تاثیری نداره و حتما یه چیزی هست که تصویبش نمیکنن وگرنه بخیل که نیستن جات بودم می رفتم ترجمه یا حتی نقد ها در مورد fatf رو گوش میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس