کد خبر 1228523
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
ر

محسن رضایی در بدو ورود به محل مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: امیدوارم بحث ها و دردهای اصلی در این مناظره مطرح و راهکار بدهیم و همه ما از بحث های حاشیه ای پرهیز کنیم.

به گزارش مشرق، محسن رضایی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که چه روشی را در مناظره دوم استفاده خواهید کرد؟، اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ سال گشایش ملت ایران خواهد بود، «ان مع العسر یسری». ان شاءالله این ناراحتی ها کنار می رود و دوباره لبخند به چهره مردم ایران بازخواهد گشت و دوباره برکت به سفره های ایران می آید و ملت ایران شاهد آغاز جدیدی در زندگی خودشان خواهند بود و به سوی جهش های بزرگ حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مناظره دوم بسیار مهم است،گفت: امیدوارم بشود بحث های اصلی و دردهای ملت ایران را باز کرد و درباره آن صحبت کنیم و برای حل آنها نیز راهکار ارائه دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: همچنین از بحث های حاشیه ای همگی ما پرهیز کنیم. من آمادگی دارم که به فضل پروردگار متعال از آینده خوب ملت ایران صحبت کنم و آنها را نسبت به آینده امیدواری حقیقی بدهم چون امید گفتنی نیست بلکه دیدنی است. ان شاءالله دولت ما امید را به ملت ایران هدیه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس