کد خبر 1228697
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
همتی نمایه

همتی در بخش سوم از دومین مناظره انتخاباتی دفاع از برنامه‌های خود گفت: از برادران اهل تسنن استفاده خواهم کرد.

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی در بخش سوم از دومین مناظره انتخاباتی دفاع از برنامه‌های خود گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند اقوام و مذاهب تهدیدی برای کشور هستند. من معتقدم که اقوام و مذاهب برای کشور می‌توانند مؤلفه قدرت باشند. بنابراین در انتصابات حتماً به شایستگی‌ها، فارغ از اینکه از برادران اهل تسنن باشند یا از اهل تشیع انتخاب خواهم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: حتماً برای مدیریت‌های ارشد، از خواهران و برادران شایسته و دارای صلاحیت، حداقل سه برابر آن چیزی که الان وجود دارد، استفاده خواهم کرد. در تجربه و در عمل نیز نشان داده‌ام و مشاور ارشدم در بانک مرکزی، آقای دکتر رحمانی از برادران خوبم از اهل تسنن بودند.

مخالف بازداشت معتادان هستم

وی تصریح کرد: در مورد معتادان نیز، مخالف بازداشت و زندانی کردن معتادان هستم. باید با توانمند سازی آن‌ها را برگردانیم و به آن‌ها شغل و توانایی بدهیم. با داغ و درفش نمی‌شود با معتادان برخورد کرد. این‌ها حجم عظیمی از مردم عزیزمان هستند که باید به آنها توجه کنیم.

همتی تصریح کرد: اعتیاد ناشی از بیکاری و سیاست‌های غلطی بوده که در کشور اجرا شده است. ما باید توجه جدی به آنها داشته باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اولویت بعدی، معلولین عزیز هستند که من به زندگی اقتصادی و اجتماعی آنها توجه جدی خواهم کرد. باعث شرمندگی است که ما پل بر روی سد می‌سازیم اما برای یک معلول و جانباز عزیزمان نمی‌توانیم چند صد متر در یک پیاده راه ایجاد کنیم. شمار زیادی از هموطنان عزیزمان این مشکلات را دارند.

وی ادامه داد: محیط زیست برای من مهم است. حتماً محیط زیست در اجرای پروژه‌های اقتصادی حق وتو خواهد داشت و توجه بودجه‌ای برای پروژه‌های محیط زیست خواهم داشت.

باید حکمرانی اقتصادی را اصلاح کنیم

همتی گفت: حکمرانی اقتصادی را باید اصلاح کنیم. بخشی از آن این است که آن قسمتی که میدان و دیپلماسی، که حاج قاسم عزیز و محمد جواد ظریف ایجاد کردند، برای بهره‌برداری و توسعه اقتصادی کشور بکار ببریم. حرکت ما در منطقه و قدرت ما باید بر مبنای اقتصاد برای مردم عزیز باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: لغو تحریم ضروری است و من آن را پیگیری خواهم کرد. لغو تحریم جزو ضروریات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 1
    آفرین
    • دیدگا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      1 1
      این جماعت برای اینکه رای اهل سنت رو کسب کنن و قطعا تعداد رای قابل توجهی خواهد بود حتی حاضرن برن سنی بشن!! مثل اون بی شرفی که برای خوشایند مفتی های اهل سنت حتی حاضر شد تاریخ اسلام رو تحریف شده و مطابق میل اهل سنت نقل کنه!!
  • احمداقا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 1
    روحانی هم از این حرفهای مزخرف می زد که رای جعم کند مثل تو نادان
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    اگر همتی تازه یادش امده که کشوراهل تسنن داره امام چهل سال پیش گفته شیعه و سنی با هم برادرند. کاش فقط اینها اسم قاسم سلیمانی رو دیگه برای پیشبرد کارشون استفاده نمی کردند. قاسم سلیمانی هم یکی مثل رئیسی بود که الان جشم دیدنش ندارید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس