کد خبر 1228822
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

به گزارش مشرق مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: نامزدی که برای پیروز شدن، از کارهای غیراخلاقی اعم ازتخریب رقیب، ترساندن مردم از رقیب، طرح اتهامات واهی و مسئولیت ناپذیری ابایی ندارد نشان می دهد اولا" قدرت برایش اصل است، ثانیا"درصورت پیروزی هم، برای حفظ قدرت اقدامات مشابه را تکرار و حتی بیشتر خواهد کرد.

فرق می کند چه کسی رئیس جمهور بشود.

واکنش فضائلی به بی اخلاقی های مناظره دوم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 25
    منظور ایشون قطعا زاکانی و رئیسی و جلیلی نیست و معلومه دوست دارن رقبای کاندیدای مورد نظرشون لال باشن و یه ذره هم از خودشون دفاع نکنن. بعد الان این آقا دقیقا عنوان منسب رسمیشون چیه؟؟
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      2 0
      کسی که با عمل و گفتارش مخالف قانون اساسی رفتار می کنه، و به نوعی زیر قانون اساسی میزنه و صلاحیت انتخابات رو زیر سوال میبره، شایسته مجری قانون شدن هم نیست! کسی که در انتخابات قانون شکن باشه می خواهید در ریاست قانون شکن نباشه؟ از هر حزب، گروه یا دسته که میخواد باشه، باید پایبندیش رو به قانون نشون بده!
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      12 0
      رویی دارید شما ها همتی مال مفت بهتون میرسونه حق دارید
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      1 0
      1- قدرت برایشان اصل است، 2- درصورت پیروزی هم، برای حفظ قدرت اقدامات مشابه را تکرار و حتی بیشتر خواهند کرد. توصیف دقیقی از قبیله اصلاح طلب (قدرت طلب)
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    خیالمون راحته از همشون شورای نگهبان همه رو واکسن رجل سیاسی مذهبی زده
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    ایندفعه هم بی اخلاقی و لولوسازی از رقیب کردن!
  • نصر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    4 0
    واقعا همتی نشون داد که برای مطرح کردن خودش هر کار ناحقی را انجام خواهد داد. از زدن تهمت هایی که خودش میداند بی اساس است و فقط جنبه عوام فریبی دارد تا گفتن حرف های مثل " بگذارید مردم زندگیشان را بکنند "یا دادن پیامک به بیحجابان و ازادی موسیقی رپ که کاملا نشان میدهد میخواهد بگوید هدف وسیله را توجیه میکند ولو با هنجار شکنی . بگذارید من رئیس جمهور بشوم تا کشف حجاب کنم .تمام انواع موسیقی را ازاد کنم .امر به معروف و نهی از منکر را مثل دولت تابعه خود از جامعه حذف کنم . بی بند و باری و فساد و فحشا را علنی کنم تا با مشغولی مردم به خودشان من و دوستان کارگزارانیم بیت المال را چپاول کنیم ومثل اب خوردن در حالی که ادعا میکنیم کاهش هزار و پانصد میلیار تومان درامد کشور باعث فقر و نابسامانی جامعه است ولی دادن هزارود ویست میلیارد تومان به یک بانک خصوصی هم خطی ها هیچ مشکلی را ایجاد نمیکند. واقعا باید پرسید چگونه فردی با داشتن این همه افکار ضد دین و اخلاق وضد انقلابی با پشتوانه چه کسی سالها بر مسند مدیریت های بزرگ کشور همچون معاونت صدا و سیما –مدیر عاملی بانک و ریاست بانک مرکزی و غیره دست یافته است .و ایا انتظارباید داشته باشیم که با وجود این افراد خون شهیدان پایمال نگردد و دست بیگانه گان از کشور قطع گردد و سرداران بزرگ کشور همچون سلیمانی ،فخری زاده ،و دانشمندان و نخبه گان کشوری ترور نگردند. و اقتصاد کشور سامان بگیرد .؟
  • دالوند IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    همه دیدند اولین کسی که بی اخلاقی راشروع کرد همتی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس