فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر خانزادی نمایه

دریادار خانزادی گفت: تلاش می‌کنیم که ناوشکن دماوند را در هفته دفاع مقدس به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق کنیم.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، در خصوص آخرین وضعیت ناوشکن دماوند اظهار داشت: ناوشکن دماوند در روزهای گذشته جهت انجام تنش‌گیری سازه وارد آب‌های شمال کشور شد.

فرمانده نداجا اضافه کرد: کار بازسازی ناوشکن دماوند با سرعت در حال انجام است و تلاش داریم که در صورت امکان الحاق این ناوشکن را در هفته دفاع مقدس سال جاری داشته باشیم.

به گزارش دفاع‌پرس، ناوشکن دماوند شناوری تمام‌ایرانی و دومین کشتی جنگی از کلاس موج و نوع پیشرفته ناوشکن جماران است که در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، این ناوشکن در حال ورود به بندر انزلی به موج‌شکن شرقی این بندر برخورد کرد و دچار سانحه شد که متأسفانه دو نفر از پرسنل آن به نام‌های ناوبان دوم «امیر باسره طارمسری» و ناوسروان «بیژن زارع» در این سانحه به شهادت رسیدند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    5 1
    فرمانده از خارک چه خبر؟
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    4 0
    دنا و دما وند رو همزان الحاق کنید چشم دشمنان و اسرائیل به خصوص در بیاد انشاالله
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    4 0
    جناب فرمانده الان سه ساله که دارید میگید قراره فلان روز ناو دنا و دماوند الحاق بشه کو پس؟ ناو دنا قرار بود اواخر سال ۹۷ الحاق بشه بعد گفتید سال ۹۸ تابستون بعدش گفتید سال ۹۹ در روز نیروی دریایی فکر کنم کمال همنشینی با روحانی و جهانگیری در شما هم اثر کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس