کد خبر 1229292
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: شجاعت میخواد یک هفته مانده به انتخابات بری تو جمع دانشجویان منتقد و با سعه صدر به سوالات صریح دانشجویان درباره آبان ۹۸، بورس و ... پاسخ بدی.

رئیسی کاری کرد که آقای همتی باید انجام میداد و توقعی که از سایر نامزدها داریم.

شجاعت رئیسی در دانشگاه تهران

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    11 2
    سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ ﴿۱۰۹﴾ درود بر ابراهيم (۱۰۹) كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران را چنين پاداش مى‏ دهيم (۱۱۰) سوره مبارکه صافات
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    9 1
    چون ترسی نداره از کارنامه ش.
  • DE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    4 1
    شجاعت رئیسی در دانشگاه تهران...خب آنرا که حساب پاک است از محاکمه چه باک است. ایشون خودشون استاد استاد و قاضی القضات هستند و دانشجویان را فرزندان این کشور و آینده سازان میدانند...... عاشق سرگشته را از گردش دوران چه باک ؟موج دریا دیده را از شورش طوفان چه باک ؟کشتی بی ناخدا رابادبان لطف خداست موج ازخود رفته را ز بحر بی پایان چه باک ؟ سد راه عشق نتواند شدن تدبیر عقل سیل بی زنهار رااز تنگی میدان چه باک ؟ نیست وحشت ازغبار تن دل آگاه را پرتو خورشید را از خانه ویران چه باک ؟ نیست درکنعان زیوسف دور بوی پیرهن روح بالا دست را از عالم امکان چه باک ؟ پاکدامانی است باغ دلگشا آزاده را یوسف بیجرم را از تنگی زندان چه باک ؟ فارغند از خصمی اختر ملایم طینتان میوه فردوس را از تیری دندان چه باک ؟ از محک پروا ندارد نقره کامل عیار خود حسابان رازروز محشر ودیوان چه باک ؟ می کند رسوا ترازو جنس ناسنجیده را مردم سنجیده را ازشکوه در حشر از میزان چه باک ؟ نیست گردون منفعل از تلخکامیهای خلق میزبان سفله را از شکوه مهمان چه باک ؟ شمع می لرزد به جان خویش از بیمایگی شعله پرمایه را ز افشاندن دامان چه باک؟ سرو ازبیمهری باد خزان آسوده است صائب آزاده را از سردی دوران چه باک ؟
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    درود بر رییسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس