کد خبر 1229939
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
میرر: رونالدو در یورو می‌تواند رکورد دایی را بشکند

رسانه انگلیسی در گزارشی به نزدیک شدن کاپیتان تیم ملی پرتغال به رکورد آقای گلی دایی پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه «سان» انگلیس، کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس در یورو ۲۰۲۰ عزم خود را جزم کرده تا از قهرمانیشان در این رقابت ها دفاع کند.

مهاجم ۳۶ ساله قرار است نهمین تورنمنت بزرگ فوتبال را در مسیر فوتبالی اش تجربه کند. او برای اولین بار در رقابت های یورو در سال ۲۰۰۴ بازی کرد.

رونالدو اخیرا با گلزنی به تیم رژیم صهیونیستی تعداد گل های ملی اش را به عدد ۱۰۴ رساند. او الان ۵ گل با رکورد آقای گل جهان فاصله دارد. این رکورد در دست علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران قرار دارد که در سال ۲۰۰۶ از فوتبال خداحافظی کرد.

رونالدو می تواند در مسابقات یورو رکورد دایی را بشکند و خود را به عنوان آقای گل فوتبال جهان معرفی کند. رونالدو تاکنون ۳۲ جام  را فتح کرده و در یورو ۲۰۲۰ به دنبال کسب جام سی و سومش است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • توران ترک IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    5 1
    امیدوارم رکورد آقای دایی را رونالدو بشکند چون ما نه تنها به آقای دایی احترام نگذاشتیم بلکه توهین تحقیر و تخریب کردیم. یک بازی خداحافظی نگذاشتیم و در جام جهانی تمام بازیکنان تیم ملی اورا تحریم کردند و از آقای فردوسی پور تا مردم بصورت سیستماتیک تخریب و تمسخر کردند. همان بهتر که این طور رکورد های جهانی دست کسانی باشد که به اسطوره هایشان احترام می گذارند. حالا اگر آقای دایی بجای ۲۴ سالگی از ۱۸ سالگی به تیم ملی دعوت می شد رکوردی بجای می گذاشت که تا ابد شکسته نمی شد. دلیل اینکه چرا امثال رضازاده علی دایی و عباس جدیدی تخریب می شوند را می دانیم، امیدوارم طراحان این توطئه‌ها خدا را در برابر خود ببینند و خدا جوابشان را بدهد
  • مجید IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 1
    ما اصلا رژیم صهیونیستی روبه رسمیت نمیشناسیم. یعنی 10گل هم بهش بزنه ارزش نداره. بایدبه یک کشور شاخص گلزنی کنه اخه صهیونیستهاهم مگرتیم دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس