۱۱۰ فلسطینی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که درگیری روز جمعه مردم فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۱۰ زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، این افراد در جریان رویارویی با اشغالگران صهیونیست در روستای "بیتا" در جنوب نابلس زخمی شدند.

این زخمی‌ها ساعاتی پس از شهادت نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به نام «محمد سعید حمایل» رخ میدهد که در منطقه «جبل صبیح» در کرانه باختری شهید شده است.

طارق سلمی سخنگوی مطبوعاتی جنبش حماس در واکنش به این اقدام صهیونیست‌ها گفت: این خون‌های پاک پایمال نخواهد شد و دامن اشغالگران را خواهد گرفت و آتش رویارویی گسترده و جامعی را فراهم خواهد کرد که نقشه‌های خصمانه تل‌آویو را متوقف خواهد کرد.

منابع فلسطینی نیز گزارش گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک گلوله و گاز اشک آور به سوی تظاهرات کنندگان مخالف با اقدام رژیم صهیونیستی در ساخت شهرک جدید در منطقه جبل صبیح دست زده‌اند.

منابع خبری بامداد پنجشنبه نیز گزارش دادند، در درگیری میان نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و ماموران ویژه صهیونیستی در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری ۲ فلسطینی شهید شدند.

منابع خبری چهارشنبه شب نیز گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و شماری را زخمی کردند.

پیش‌تر وزرات خارجه فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به تداوم تعرض رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، اهالی قدس اشغالی و کرانه باختری، اعلام کرده بود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ملتهب کردن اوضاع برای ماندن در قدرت تلاش می‌کند.

اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس