کد خبر 1230322
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

بسیاری از علاقه مندان حوزه گرافیک که این کار را به تازگی شروع کرده اند، سردرگم هستند که در کدام قسمت از این حوزه وارد بشوند، در واقع به دنبال کسب اطلاعات دقیقی از انواع کار های مربوط به گرافیک هستند تا بدانند کدام یک از قسمت های این کار با روحیه و توان آنها مطابقت دارد؟ چراکه اگر وارد کاری بشوند که در آن تخصص و مهارت کافی یا روحیه مناسب با آن را نداشته باشند نمی توانند به هیچ وجه در آن موفق شوند. ما در این مقاله نیز سعی کردیم به معرفی برترین و محبوب ترین نرم افزار های گرافیکی بپردازیم تا زمان خود را صرف نرم افزار های مختلف گرافیکی نامرتبط نکنید!

با برترین نرم افزار های محبوب گرافیکی آشنا شوید!

1-فتوشاپ

یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار های گرافیکی موجود، فتوشاپ می باشد. این برنامه که از پول ساز ترین رشته های حوزه گرافیک می باشد، امروزه تبدیل به برنامه ای جذاب در این حوزه شده است. فتوشاپ به دلیل امکانات و زیرساخت های فراوانی که دارد افراد زیادی را به سمت خود کشانده است و باعث شده جوانان زیادی علاقه مند به فعالیت در این رشته بشوند.

-ویژگی های مثبت نرم افزار فتوشاپ:

1-یکی از ویژگی های بسیار جالبی که فتوشاپ دارد، محیط بسیار کاربر پسند و جذاب آن می باشد این محیط جذاب باعث میشود افراد زیادی نیز برای یادگیری این برنامه اقدام کنند.

2- وقتی با استفاده از فتوشاپ ویدیویی ساخته می شود، امکان ویرایش آن در هر قسمت وجود دارد که خود باعث جذب مخاطبان زیادی به این سمت می شود.

3-از دیگر ویژگی های جذابی که فتوشاپ دارد ساخت تصاویر متحرک می باشد.

4-طراحی های سه بعدی نیز از دیگر ویژگی های مثبت این برنامه می باشد.

با برترین نرم افزار های محبوب گرافیکی آشنا شوید!

2-ایلوستریتور

برنامه ایلوستریتور نیز یکی دیگر از برنامه های محبوب حوزه گرافیک می باشد که امروزه مورد استقبال مردم زیادی برای فعالیت شده است. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که عده ای سوال می کنند که تفاوت این برنامه با دیگر برنامه های حوزه گرافیک از جمله فتوشاپ چیست؟ پاسخی که باید به این سوال بدهیم این است که این برنامه ها در طول یکدیگر هستند، یعنی تفاوت چندانی ندارند، بلکه برخی از آنها ویژگی های تکمیلی تری نسبت به سایر برنامه ها دارند.

از ویژگی های مهم و جذاب برنامه ایلوستریتور می توان به امکان طراحی های دو بعدی و سه بعدی، قابلیت تبدیل کردن تصویر های پیکسلی به وکتور، از دست ندادن کیفیت تصاویر موجود در این برنامه در هیچ سایزی و مورد آخر، پشتیبانی کردن بیشتر سیستم ها از این برنامه اشاره کرد.

3-تری دی مکس

این نرم افزار کلاس بالا و بسیار پرکاربرد، نرم افزاری در حوزه کارهای گرافیکی و گرافیک سه بعدی می باشد. این برنامه اساسی و مهم امکانات بسیار گسترده ای در حوزه ساخت انواع انیمیشن ها و گرافیک های سه بعدی دارد به طوری که در کارهای مربوط به ساخت تیزرهای تبلیغاتی و...، ساخت انواع بازی های رایانه ای و کارهای مربوط به پویانمایی بسیار کاربرد دارد.

4-افترافکت

اگر بخواهیم یکی از مهم ترین و اساسی ترین برنامه های حوزه گرافیک و همچنین از محبوب ترین آنها را معرفی کنیم، بدون شک می توانیم به افترافکت اشاره کنیم، برنامه ای بسیار کاربردی که امکانات گسترده ای در حوزه ساخت و طراحی جلوه های ویژه و کارهای مربوط به موشن گرافیک ها دارد.

از دیگر ویژگی های این برنامه فوق العاده می توان به ساخت انواع تیتراژ ها و تیزر ها اشاره کرد که امروزه مخاطبان زیادی را جذب خودش کرده است. یکی از ویژگی های مهمی که در برنامه افترافکت وجود دارد و همین امر باعث افزایش و پذیرش افکت های بیشتر شده است، داشتن پلاگین های مختلف و متعدد در آن می باشد.

همچنین با استفاده از برنامه افتر افکت می توانیم انواع جلوه های بصری در بعد های مختلف نیز بسازیم که این ویژگی خود مورد استقبال بسیاری از مخاطبان آن قرار گرفته است.

پروژه افترافکت چیست؟

پروژه افتر افکت یک قالب آماده ویدیویی قابل تنظیم و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد یک ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت در یک فیلم است. با دانلود پروژه آماده افتر افکت می‌توانید ایده‌هایی که در ذهن خود برای ساخت تیزر یا فیلم دارید را اجرا نمایید. هر یک از پروژه آماده افتر افکت دارای فایل اصلی و دیگر فایل‌های مورد نیاز برای اجرای کامل می‌باشد.

با مراجعه به سایت جی اف ایکس دانلود شما می توانید انواع نمونه های آماده و پروژه های منحصر به فرد در زمینه های مختلف گرافیکی را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید تا یک قدم به سوی حرفه ای تر شدن، نزدیک و نزدیک تر شوید.

با برترین نرم افزار های محبوب گرافیکی آشنا شوید!

-برخی از مزایای مهم برنامه افترافکت:

1- داشتن یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند و قوی در طراحی های دو بعدی: در این گونه برنامه های گرافیکی وجود نرم افزار های قوی تاثیر بسیار زیادی در عملکرد و کارکرد آنها دارد و باعث بالارفتن کیفیت طراحی آنها می شود.

2-داشتن افکت های بسیار زیاد که باعث افزایش جذابیت این برنامه می شود: خب طبیعی است وقتی شما در طراحی دستتان باز باشد و بتوانید از انواع افکت ها استفاده کنید، می توانید به طبع طراحی های بسیار بهتری نیز داشته باشید.

3-امکان فارسی سازی: یکی دیگر از ویژگی های مهم و قابل توجه این برنامه این است که می توانید با استفاده از برنامه های فارسی ساز موجود زبان فارسی را نیز به این برنامه اضافه کنید، چراکه برای بسیاری از مخاطبان این برنامه در ایران، امکان استفاده از زبان فارسی اهمیت بسیار قابل توجهی دارد و داشتن این امکان باعث ارتقای سطح کیفی این برنامه خواهد شد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس