کد خبر 1230530
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
یورو ۲۰۲۰| ولز و سوئیس امتیازات را تقسیم کردند

جدال تیم‌های ولز و سوئیس در دور اول از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به تساوی انجامید.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰)، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) تیم‌های ملی فوتبال ولز و سوئیس از گروه A در ورزشگاه المپیک شهر باکو به مصاف هم رفتند. این بازی که داوری آن بر عهده کلمنت تورپین از فرانسه بود، در نهایت با تساوی یک - یک پایان یافت.

سوئیس که در نیمه اول بازی به مراتب بهتری را نسبت به ولز از خود به نمایش گذاشت، پاداش عملکرد خوب خود را با گل دقیقه ۴۹ بریل امبولو گرفت. شاگردان راب پیج که با خوردن این گل به خود آمدند در ادامه موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کردند و در نهایت موفق شدند با گل دقیقه ۷۴ کیفر مور نتیجه را به تساوی بکشانند. همچنین ماریو گاورانوویچ در دقیقه ۸۵ برای سوئیس گلزنی کرد که داور با استفاده از VAR آن را مردود اعلام کرد.

فابین شار (۳۰) و کوین امبابو (۶۳) از سوئیس و کیفر مور (۴۷) از ولز نیز در این بازی کارت زرد دریافت کردند. با این تساوی و تقسیم امتیازات، ولز و سوئیس با یک امتیاز پشت‌ سر ایتالیای ۳ امتیازی در جدول رده‌بندی گروه A ایستادند، این در حالی است که ترکیه بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای دارد.

در همین چارچوب امشب دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از گروه B ابتدا از ساعت ۲۰:۳۰ دانمارک در شهر کپنهاگ به مصاف فنلاند می‌رود و در همین گروه و از ساعت ۲۳:۳۰ بلژیک در شهر سن‌پترزبورگ به دیدار روسیه می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس