رضایی نمایه

محسن رضایی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: شرایط کنونی کشور در حدی است که نمی‌توانیم یک ثانیه را از دست بدهیم.

به گزارش مشرق، رضایی در نقد به صحبت‌های دیگر نامزدهای انتخابات گفت: برنامه جزئی از مدیریت است و نمی‌شود آن را کسانی دیگر بنویسند و به مدیر سنجاق کنند. مدیر خودش باید برنامه داشته باشد و این برنامه را با کمک ستادش نهایی کند. یعنی ایده را مدیر می‌دهد وگرنه می‌شود این اوضاعی که ما در این دولت‌ها داشتیم.

وی افزود: نکته مهم در مسئله برنامه این است که هر کسی می‌خواهد یک مجموعه‌ای را مدیریت کند، باید مشکلات فعلی را ببیند و همچنین تصویری از چشم انداز آینده داشته باشد.

من هشت سال آینده را دوران سرنوشت می‌دانم

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دوستان ما باید بگویند که در هشت سال آینده چه چیزی می‌بینند و اوضاع را چگونه ارزیابی می‌کنند و برای مشکلات فعلی و آینده چه راهکارهایی را در پیش می‌گیرند. من هشت سال آینده را جزو مهمترین دوران جمهوری اسلامی ایران می‌دانم. یعنی من هشت سال آینده را دوران سرنوشت می‌دانم. از یک طرف با تهدیدات بزرگی روبرو هستیم و از سوی دیگر با فرصت‌های بسیار بزرگی مواجه هستیم.

محسن رضایی اظهار داشت: اگر دولت‌های گذشته تکرار شود، ایران با خطرات بزرگی مواجه خواهد شد. اما اگر از فرصت‌ها استفاده شود، روی بلندترین قله منطقه قرار خواهیم گرفت و پیشرفت‌های زیادی خواهیم داشت.

یکی از ویژگی‌های دولت گذشته، روزمرگی بود

وی افزود: اگر آینده پژوهی و آینده نگری نباشد، دچار روزمرگی خواهیم شد. یکی از ویژگی‌های دولت گذشته، روزمرگی بود. به همین دلیل مسئله جمعیت، محیط زیست، کاهش آب‌های زیرزمینی را نتوانستند پیش‌بینی کنند و فردا هم نمی‌توانند پیشرفت فناوری را در دنیا پیش‌بینی کنند و نتیجتاً با نگاه به پشت سر برنامه‌نویسی می‌کنند. در حالی که نوشتن برنامه و مدیریت کردن شرایط باید با نگاه به پشت سر، جلوی پا و آینده باشد. در غیر این صورت با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد و نمی‌توانیم از فرصت‌های طلایی استفاده کنیم.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: هشدار می‌دهم شرایط کنونی کشور، شرایطی نیست که حتی یک ثانیه را هم بتوانیم از دست بدهیم. تاریخ آینده ایران برای ما قصه‌ای را خواهد نوشت که شاید هیچ دولتمردی ندیده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس