مهرعلیزاده نمایه

محسن مهرعلیزاده در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: اگر سیاست را از اقتصاد بگیرید مشکلات حل می‌شود.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده نخستین نامزدی بود که در این بخش سخن گفت.

مهرعلیزاده همچنین تصریح کرد: اگر سیطره دولت را از مسائل اقتصادی برداریم، بسیاری از مسائل حل می‌شود. تمام صحبت‌هایی که آقایان درباره «اف‌ای تی‌اف» مطرح می‌کنند، واقعیت در جامعه امروز این است که با دیوارنوردی‌ها و با این قبیل کارها و با معطل کردن مسئله «اف‌ای تی‌اف» و در خصوص جریانات مذاکرات، هزار مشکل ایجاد کردنکارها پیش نمی‌رود، کشور ما به نقطه‌ای رسیده که امروز شاهد وضع موجود هستیم، امروز در شرایطی از لحاظ اقتصادی هستیم که آنچه را که بدست می‌آوریم را مصرف می‌کنیم.

وی افزود: در کشور ما حداکثر میزان درآمدی که داریم در سال، ۶ هزار دلار برای هر ایرانی است، ما همان را براساس میانگین‌ها استفاده می‌کنیم و ریالی برای سرمایه‌گذاری نداریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ایرانیانی داریم که در داخل و خارج کشور سرمایه دارند. ما ۷ میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که از این تعداد حداقل ۵ میلیون نفرشان افراد متخصص و سرمایه‌دار هستند. باید برای آنها فضای امن ایجاد کنیم که بتوانند در داخل کشور سرمایه‌گذاری کنند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: ما تکنولوژی را از کجا می‌خواهیم وارد کنیم؟ ما از نظر تکنولوژی، برتر از کشورهای منطقه هستیم. ما می‌خواهیم سرمایه را از کجا بیاوریم؟ کشورهای اطراف که سرمایه‌ای ندارند به ما بدهند.

وی گفت: سرمایه در غرب، چین، ژاپن، کره و هند و تکنولوژی نیز در این کشورهاست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: تا زمانی که بخواهیم دنبال تنش و ماجرا جویی در دنیا باشیم وضعیت همین است.

مهرعلیزاده افزود: من نمی‌دانم که محکوم کردن دولت قبلی چه نتیجه‌ای دارد؟ مگر آقای رئیسی جزو سران سه قوه نیست؟ مگر آقای رئیسی در جلسه سران قوا نبود که در مسئله بنزین تصمیم غلط گرفتند و سپس اجرا شد؟ آقای رئیسی خودش می‌گوید که تلگرام و اینستاگرام دارد و با مردم مهربان شده است، همین الآن دستور دهید که فیلترینگ برداشته شود.

وی خطاب به آیت‌الله رئیسی گفت: لطف کنید در خصوص آنهایی که در ماجرای آبان ۹۸ دستگیر شدند و تعدادشان نیز حتی مشخص نیست و خانواده‌هایشان نیز نگران هستند، درخواست عفو از مقام معظم رهبری برای این خانواده‌ها داشته باشید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: باید مقداری نگرانی‌ها را کاهش دهیم و فقط حرف نزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس