کد خبر 1230587
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
قاضی زاده هاشمی نمایه

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پنجمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که بخش پایانی بود، گفت: سفره انقلاب باید تکانده شود.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بخش پایانی صحبت‌های خود خطاب به مردم ایران، گفت: مردم عزیز ایران! بنده به عنوان اولین جوان گام دوم انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری آمده‌ام تا نسل نو را جایگزین نسل ویژه کنم. اصحاب سفره با تبعیض، مردم را از سر سفره انقلاب بیرون کردند. سفره انقلاب باید تکانده شود، تبعیض و فقیر و غنی نباشد.

وی افزود: دولت سلام، دولت جوانان گام دومی به همراه مردم در مقابل آنان که آرامش مردم را به گروگان گرفته‌اند، خواهد ایستاد. اولین ویژگی جوان، نترسیدن است. ما پرونده‌هایی را که به علت حکمرانی بد و سیاست‌زدگی انتخاب‌های غلط بازمانده‌اند را خواهیم بست.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بزرگترین درد مردم این است که چرا همه چیز باید در یک بند خلاصه شود آن هم بند «پ». پول داشته باش، مدرسه خوب برو، رتبه خوب در کنکور داشته باش، سفر خوب برو، تفریح خوب داشته باش، ماشین خوب و خانه خوب داشته باش، سربازی نرو، پارتی داشته باش و وام میلیاردی بگیر. اگر هم مفسد اقتصادی باشی، از تو حمایت خواهند کرد. پارتی داشته باش، استخدام شو. پارتی داشته باش و مشکل اداری نداشته باش.

بند «غ» را جایگزین بند «پ» می‌کنیم

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اما دولت سلام و دولت جوانان می‌آید تا بند «غ» را جایگزین بند «پ» کند. «غ» یعنی غیرت. اگر یک جو غیرت بود، دختر جوان ما بی جهیزیه نمی‌ماند. اگر یک جو غیرت بود، فقط برای سیاست از هنرمند استفاده نمی‌شد. اگر یک جو غیرت بود، ورزشکار ما دستفروش نمی‌شد. اگر یک جو غیرت بود، در بورس جیب مردم زده نمی‌شد. اگر یک جو غیرت بود، اگر مسئولی فرزندش خارج از کشور بود، خودش از مسئولیتش کناره‌گیری می‌کرد.

«دولت سلام» برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد

وی تاکید کرد: غیرت یعنی همه مردم ایران باید سر سفره انقلاب بنشینند. دولت سلام با غیرتش برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد. غیرت همان است که وقتی پیکرش که مظهر غیرت است، به کشور برگشت، همه ایران نه و همه جهان برای او ایستاد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: غیرت یعنی جوان لُر دستفروشی که دروازه‌بان جهانی می‌شود. غیرت یعنی جوان تُرکی که چند روز قبل در بازی والیبال غیرممکن را ممکن کرد و جوانان گام دومی با غیرتشان، محال‌ها را امکان‌پذیر خواهند کرد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: مردم اگر یک جو غیرت ببینند، مانند حاج قاسم سلیمانی پاسدار خواهند بود.

وی با بیان اینکه اگر امروز مردم دلگیرند به دلیل آن است که در مسئولان غیرت و دلسوزی ندیده‌اند، اظهار داشت: دولت سلام، دولت جوانان و زنان غیور است که با غیرتشان غیرمتصورها را قابل تصور می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: پدران و مادران عزیز! فرزندان شما آمده‌اند و یوسف‌های بزرگ شده‌اند تا ایران را آباد کنند، به آنها اعتماد کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس