کد خبر 1230595
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
مهرعلیزاده نمایه

محسن مهرعلیزاده در پنجمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که بخش پایانی بود، گفت: به عنوان یک سرباز کوچک وطن از شما می‌خواهم امید خود را از دست ندهید.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده در جمع بندی سخنان خود اظهار کرد: مردم سرافراز ایران شش روز دیگر انتخابات برگزار می‌شود، انتخاباتی که می‌تواند با نتیجه‌ای از پیش تعیین شده به پایان برسد و یا با معجزه‌ای، نتیجه‌ای غیر از خواست انحصارطلبان رقم بزند.

وی افزود: قرار بود جمهوریت جمهوری اسلامی حفظ شود و مردم در رأس امور باشند، بیان اندیشه محدود نشود و تمام سلایق در انتخابات حضور داشته باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: قرار بود با رفع رانت، تبعیض و تحقق عدالت، همه آحاد ملت ایران فرصت برابر داشته باشند، مردم در اینکه چه می‌پوشند، چه می‌خورند و چه می‌اندیشند و در یک کلام در انتخاب سبک زندگی، آزاد باشند.

مهرعلیزاده تأکید کرد: می‌دانم که امروز با این «قرار بودها» فاصله داریم، لیکن امروز دو راه پیش روی ما است.

وی ادامه داد: راه نخست این است که با صندوق رأی قهر کنیم و در این انتخابات شرکت نکنیم و راه دوم اینکه با امید به آینده درخشان و برای عزت ایران و ایرانیان و نیز برای خط بطلان کشیدن بر این صحنه‌آرایی خطرناک با ا مید به آینده، در جلوگیری از به خطرافتادن ایرانمان در آینده بر سر صندوق‌ها حاضر شویم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خطاب به مردم ایران، تأکید کرد: در خرداد سال ۷۶ نیز ابر و باد و مه و خورشید و فلک برای انتخاب یک فرد به میدان آمده بودند، اما قدرت خاص شما مردم، عرصه دیگری را رقم زد و تشکیل دولت اصلاحات به عنوان کارآمدترین دولت پس از پیروزی انقلاب را به ارمغان آورد.

مهرعلیزاده ادامه داد: مردم ایران، قدرت در دست شما است، قدرت انتخاب بین شادی و نشاط و یا اندوه و ناامیدی، برقراری عدالت و یا تبعیض و ظلم.

وی اضافه کرد: مردم ایران شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات، حق شما است، اما عدم شرکت در انتخابات، محروم ساختن خویشتن از حق خویشتن است، بیایید با استفاده از این حق قانونی خود به زندگی سلامی دوباره کنیم و با رأی به دولت زندگی، ایرانی بسازیم برازنده ایرانیان، بیایید همه با هم و در کنار هم برای حکمرانی خوب و ساختن ایرانی آباد، آزاد و مستقل تلاش کنیم، این بار لحظه انتخابات، لحظه تغییر قرن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    3 0
    حتماً معجزه رخ ميده اون معجزه نجات كشور توسط ملت بعد از ٣٢ سال حكمرانى شما و تفكر شما ... اينبار به حرف رهبرمون گوش ميديم انقلابى و صادق ، ساده زيست، شجاع و حلال انتخاب ميكنيم زنده باد سيد انقلابى
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 0
    سلام این اقا در انشا خوانی از روی نوشته هایش هم مشکل داشت
  • شیردل IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    3 0
    شما دلتان به حال امید ما نسوزه فقط برو که دیگه رنگتان رو نبینیم !
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    3 0
    آره جناب، این معجزه ان شاءالله اتفاق افتادنیه که با رای نیاوردن شما و جناب همتی از تکرار سال های سیاه گذشته جلوگیری کنیم به فضل خدا
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    من هرگز امیدم رو از دست نمیدم و به رییسی عزیزم رای میدم تا شماها افساداتی ها به زباله دان تاریخ بپیوندین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس