کد خبر 1230831
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
قاضی‌زاده هاشمی: بانک‌های ما استضعاف‌گر هستند/ برنامه اضطراری اشتغال دارم/ ۱۳۰هزار میلیارد باید به بورس برگردد

سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام اخبار منتشر شده درباره انصراف قاضی‌زاده هاشمی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، حامد تیموری سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام "سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" گفت: اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انصراف آقای قاضی زاده از  کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری کذب محض است و وی  با قدرت در حال پیگیری برنامه های انتخاباتی خود است.

بیشتر بخوانید:

قاضی زاده تا آخر خواهد ماند؟

وی ادامه داد: حضور با برنامه آقای قاضی زاده هاشمی در برنامه های مناظره تلویزیونی و ارائه راهکارهای واقعی و اجرایی باعث شده است که اقبال در بین مردم و نخبگان به این کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزایش داشته باشد و همین افزایش اقبال در بین مردم هم باعث افزایش تخریب‌ها علیه وی شده است.

سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام عنوان کرد: قاضی زاده هاشمی امروز(یکشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد و ساعت ۲۱ در بین مردم شهر زاهدان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

تیموری از مردم خواست اخبار رسمی قاضی زاده هاشمی را فقط از صفحات رسمی وی در فضای مجازی و همچنین وبسایت رسمی او پیگیری کرده و از توجه به شایعات بپرهیزند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس