همتی نمایه

آقای همتی ادعا می‌کند که اگر رئیس جمهور شود هیچ شکایتی از خبرنگاران و رسانه ها نمی‌کند این در حالی است که در دوره حضورش در بانک مرکزی، رویه دیگری داشته است.

به گزار مشرق؛ مهدی خاکی فیروز روزنامه نگار حوزه اقتصادی با اشاره به روحیه انتقاد ناپذیری عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی، اظهار کرد: آقای همتی ادعا می‌کند که اگر رئیس جمهور شود هیچ شکایتی از خبرنگاران و رسانه ها نمی‌کند این در حالی است که در دوره حضورش در بانک مرکزی، رویه دیگری داشته است.

وی افزود: آقای همتی در زمان ریاست بر بانک مرکزی از رسانه‌های منتقد و خبرنگاران شکایت می‌کرد و علاوه بر طرح شکایت قضایی، از طریق حراست بانک مرکزی نیز به خبرنگاران در مورد مسائل انتقادی مطرح شده در رسانه‌ها اخطار داده می‌شد درحالیکه حوزه کاری حراست یک مجموعه، رسیدگی به مسائل منتشر شده در رسانه‌ها نیست.

خاکی فیروز با بیان اینکه خوشبختانه بازرسی وزارت اطلاعات، مانع ادامه این رویه اشتباه شد، گفت: قانونگذار پیش بینی کرده است که رسیدگی به اتهامات مطبوعاتی نه توسط دستگاه های اجرایی، بلکه توسط دستگاه قضایی و با نظارت هیات منصفه مستقل صورت پذیرد تا روزنامه نگاران در بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی، از آزادی لازم برخوردار باشند.

این روزنامه نگار اقتصادی تصریح کرد: این کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بردباری لازم را در برابر انتقادات رسانه‌ای ندارد و ادعای وی با سابقه عملکردش تعارض دارد. در حالی که انتظار می رفت وی به دلیل سابقه رسانه‌ای، از بردباری و  سواد رسانه ای بهتری برخوردار باشد و بداند که شکایت از روزنامه نگار و روزنامه منتقد، رویه مناسبی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    تیتر ب روی صفحه ی مشرق اشتباهه تصحیح کنید تیتر این صفحه درسته تیتر ورود به این مطلب غلطه نوشتید رئیسی
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    این تیتر رو در بخش آخرین اخبار اصلاح کنید آنجا زدید رئیسی
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    جناب آقای همتی. چگونه انتقاد را تحمل می‌کند. وقتی که از صحبت‌های معمول مجری در خطاب کردن متفاوت کاندیداهای ریاست جمهوری عصبانی می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس