کد خبر 1231997
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
یدالله طاهرنژاد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: جبهه اصلاحات عملا وارد انتخابات شد و در خصوص مجلس و شوراها تصمیم گیری کرد اما اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هواداران خود را منتظر بگذارد کار عقلانی نیست.

به گزارش مشرق، یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در گفت و گو با  برنا در رابطه با آخرین آمار مشارکت بر اساس پایان مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: آمار مشارکت بعد از مناظرات سوم که بسیار غنی تر از قسمت اول و دوم بود و موضوعات جدی تری طی مناظره مطرح شد با تغییر و تحول مواجه شد؛ به نظر می رسد مناظره سوم موثر بود کما اینکه سه روز تا پایان زمان تبلیغات و رای گیری فرصت باقی است.

او افزود: جبهه اصلاحات عملا وارد انتخابات شد و در خصوص مجلس و شوراها تصمیم گیری کرد اما اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هواداران خود را منتظر بگذارد کار عقلانی نیست و باید در این رابطه هم موضع گیری خود را اعلام کند.

عضو حزب کارگزاران تاکید کرد: شرایط امروز کشور نیاز به یک متخصص اقتصاد دارد چرا که مشکلات معیشتی هستند و در این راستا، همتی گزینه مناسب تری نسبت به مهرعلیزاده است. البته که مهرعلیزاده از دوستان خوب ما است و قطعا در دولت همتی جایگاه خواهد داشت.

طاهرنژاد ادامه داد: احتمالا تصمیم جبهه این باشد که از کسی که طبق نظرسنجی ها بیشترین اقبال را دارد، حمایت کند و تصمیم عقلانی این است که فردی که جامعه رای بیشتری به او دارد به نفع دیگری انصراف بدهد.
بیشتر بخوانید:

او در پایان گفت: مهرعلیزاده معمولا با تصمیمات جبهه اصلاحات همراه بوده است و اگر که جبهه از او بخواهد، کناره گیری می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام . خطاب به اصلاحات نیوز : ولو اگر یک نفر هم به رییسی رای نده و فقط خودم بش رای بدم و چشاتان هم پلق بزنه بیرون از حدقه این کار را وسط میدان می کنم چون دستورات شرع خدای متعال را حداقل در جمع و جامعه و اجتماع رعایت میکنه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس