کد خبر 1273982
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
حزب کارگزاران

عضو مستعفی شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه متاسفانه پایگاه اجتماعی در حزب کارگزاران کاملا از بین رفته است، گفت: انتقادات خود را بعد از خروج کامل از حزب بیان می‌کنم.

به گزارش مشرق، فرزانه ترکان عضو مستعفی شورای مرکزی حزب کارگزاران؛ درباره علت استعفای او از این حزب، گفت: به هر حال اختلاف نظراتی بوده که استعفا داده‌ایم.

وی در رابطه با تشکیل شورای مرکزی حزب کارگزاران در دوره جدید، عنوان کرد: قرار بود سال گذشته شورای مرکزی در دوره جدید تشکیل شود که به خاطر انتخابات این موضوع به ۱۴۰۰ کشیده شد، از این رو باید هیئت رئیسه، دبیرکل و رئیس شورای مرکزی حزب مجدداً انتخاب شوند.

 فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: وقتی تغییرات در شورای مرکزی حزب انجام شد، با توجه به مواضعی که حزب خواهد گرفت ما هم درباره شرایط، تصمیم‌گیری خواهیم کرد. اما به هر حال استعفای ما از حزب کارگزاران قطعی است.

ترکان در پاسخ به این پرسش که غیر از شما و «یدالله طاهرنژاد» چه کسانی از حزب کارگزاران استعفا داده‌اند؟، بیان کرد: اجازه بدهید من نگویم که چه افراد دیگری الان در حال استعفا هستند و یا استعفا داده‌اند.

وی درباره قطعیت استعفای طاهرنژاد، تصریح کرد: استعفای او قطعی است و او متن استعفای خود را در گروه شورای مرکزی حزب کارگزاران به اشتراک گذاشته است. افراد دیگری هم هستند که بهتر است اجازه بدهیم خودشان درباره استعفایشان تصمیم بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ادامه فعالیت خود در عرصه تشکیلاتی، را منوط به شرایط آینده دانست و گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام؛ اما هر جا احساس کنم می‌توانم برای منافع مردم و کشور مفید باشم، ممکن است با موضع‌گیری یا فعالیت سیاسی دخالت کنم. اما وقتی حس کنم حضورم در حزب یا جناحی تاثیرگذار نیست و فقط محدود به ایام انتخابات است تا مردم را با خودمان همراه کنیم، فکر می‌کنم این رویه درستی در سیاست نیست.

ترکان تاکید کرد: پیش از این هم گفتم که ما باید دارای برنامه و طرح باشیم و بتوانیم فعالیت‌های اجتماعی خود را تقویت کنیم که متاسفانه الان این پایگاه اجتماعی در حزب کارگزاران کاملاً از بین رفته است، در هر صورت جزئیات انتقادات خود را بعد از خروج کامل از حزب بیان خواهم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس