کد خبر 1232274
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
ووهان

ویدئوی پخش شده توسط اسکای نیوز استرالیا از داخل آزماشگاه چینی ووهان، مرکز کروناویروس جهان، از وجود خفاش‌ها داخل قفس حکایت دارد. گروهی به نام Drastic این ویدئو را در اختیار اسکای نیوز قرار داده است.

به گزارش مشرق، گروهی به نام Drastic این ویدئو را در اختیار اسکای نیوز قرار داده است.

جالب اینکه پیتر دازاک از اعضای WHO که آزمایشگاه را در ماه ژانویه بررسی کرد، اصرار داشت که آزمایشگاه ووهان خفاش نگه نمی‌دارد. تئوری نشت ویروس کووید از این آزمایشگاه مجددا توسط دول غربی پیگیری شده و بایدن رئیس جمهور آمریکا به واحدهای اطلاعاتی خود دستور پیگیری ویژه را صادر کرده است. چین اتهام نشت ویروس از این آزمایشگاه را رد کرده است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بند ه خدا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 5
    عجب آزمایشگاه پیشرفته ای!!!!! وجود همزمان بخش های عفونی درجه چهار برای مطالعات میکروبی کشنده و بخش های استریل کلاس سه برای نگهداری از موش های انسانی!!!! حتی امکانات نگهداری و آزمایش بر روی خفاش!!!!!! تحقیق در چنین آزمایشگاهی آرزوی هر زیست شناس و محقق علوم پزشکیست.
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 4
    این قصه سر دراز دارد . ضمنا . ممکنه آنها بدنبال کشف عامل ویروس که همان اوائل صحبت از خفاش میشد . بودند . نه انتشار دهنده. . بهر جهت. با اتهام زدن و دفاع طرفین بهم ( چین و آمریکا . در حال حاضر ممکنه اضافه شود) این دور سالها ممکنه دوام داشته باشه . ممکنه کار آمریکائی ها باشه .با انتشار ویروس در چین . همانطور که ترامپ خواستار خسارت 5( تریلیونی برای دنیا شده . توطئه ای علیه حداقل اقتصاد چین باشد
  • احمد TR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 7
    همه این قبیل خبرها و فیلمها تبلیغات غربی ها برای تخریب وجهه چین و ضربه زدن به اقتصاد رو به رشد و قدرت و پیشرفت چین میباشد . دسیسه و توطئه چینی کار همیشگی جهان غرب بر علیه جهان شرق بوده و از این به بعد هم خواهد بود. کلا این فیلم هم صحنه سازی و خیمه شب بازی بیش نیست که در رسانه های غربی علیه چین راه انداخته اند . این روشها شگرد همیشگی غربی هاست.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 7
    چین با اقتصاد قوی خود دهان بازرسان و کشورها رو میبنده
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    10 4
    توطئه آمریکا برای ضربه به چین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس