دشمن برای ناامیدی مردم تلاش می‌کند/ باید اصلح انتخاب شود

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان با تمام قدرت برای ناامیدسازی ملت ایران تلاش می کنند و امیدواریم که مثل گذشته مردم پای صندوق های رأی بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان فداکاری مصوب مقام معظم رهبری به دانشگاه افسری امام علی (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز ۲۶ خرداد سالروز تصویب نشان و پرچم فداکاری برای دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی توسط فرمانده کل معظم قوا بود.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر موسوی: مشکلات کشور فقط با مشارکت حداکثری در انتخابات حل می‎‌شود

وی با اشاره به انتخابات، گفت: ما باید شرایط بهداشتی را رعایت می کردیم و در آستانه انتخابات نباید برنامه سنگینی می گرفتیم اما لازم بود که برای تشکر مجدد از عنایت پدرانه و کریمانه فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی و ارتش جمهوری اسلامی این مراسم برگزار شود و یک مراسم شکرگزاری و قدردانی بود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: هراز چندگاهی تعدادی از خانواده معظم شهدا را که مشمول این نشان فداکاری هستند، دعوت می کنیم و این نشان را به آنها اعطا می کنیم. امروز هم ۵ نفر از خانواده شهدا و یکی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس تشریف آورده بودند که این نشان به آنها اعطا شد.

سرلشکر موسوی گفت: یکی از اهداف بازگو کردن موضوع نشان فداکاری این است که بگوییم اینجا مرکز پرورش فداکار است و فداکاری به عنوان یک خصلت برجسته انسانی برای دفاع و پیگیری آرمانها معرفی و الگو سازی برای جوانان کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر بیانیه‌ها و صحبت‌ها در جهت دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است. دشمنان با تمام قدرت برای ناامیدسازی، مردد کردن و بی اعتمادسازی ملت ایران کار می کنند. باید حتما همه کسانی که به جنبه مثبت و اثرات انتخابات آگاه هستند، مطالب خود را در این جهت بگویند تا مردم بشنوند و انتخاب اصلح داشته باشند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: همه از جمله ارتش در این ایام صحبت کردند. امیدواریم که مثل گذشته مردم پای صندوق های رأی بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند که حداقل برای چهار سال آینده، رئیس جمهوری خوبی که بتواند هم آرمانها را خوب پیش ببرد و هم مشکلات مردم را برطرف کند، روی کار بیاید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 6
    انشاالله صالح مقبول انتخاب می شود
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 2
    جزایر آریانا و زرکوه دو جزیره از جزایر ایران که در زمان قاجار و پهلوی وطن‌فروش توجه نشد و توسط امارات اشغال شد که واقعا ناراحت‌کننده است که پیگیری نشده است خطاب به فرمانده ارتش
  • رئیس پلیس حکومت پلیسی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    2 0
    ارتش چی هستید !؟؟؟! نیمه راه مرگ دیگه چیه !؟! اونا همشون گناه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس