حمله راکتی جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی یمن

جنگنده های ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی این بار در ادامه حملات وحشیانه خود به یمن، مناطق مسکونی در استان های این کشور را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، خبرنگار المسیره در استان مأرب از شلیک ۱۲ راکت جنگنده‌های سعودی به سوی مناطق مسکونی شهرستان‌های صرواح و مدغل خبر داد.

همچنین جنگنده‌های متجاوز سعودی در استان‌های حجه، الجوف و صعده با شلیک ۱۳ راکت شهرستان‌های حرض، خب، الشعف و کتاف را هدف گرفتند.

همچنین از استان صعده نیز خبر رسیده است که در پی بمباران توپخانه‌ای سعودی، یک شهروند یمنی در شهرستان مرزی شدا بشدت مجروح شده است.

گفتنی است که ساعاتی پیش وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی نشست خود در روز چهارشنبه مواضعی خصمانه علیه انصارالله یمن و ایران اتخاذ کردند.

در بخشی از این بیانیه بدون اشاره به تجاوزهای ائتلاف سعودی، با اتهام‌زنی به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، اقدام نظامی آن‌ها «تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان» خوانده شد!

شورای همکاری خلیج فارس در ادامه بی‌آنکه به کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به عربستان سعودی اشاره‌ای کند، از جامعه جهانی خواست که بر تلاش‌های خود برای جلوگیری از تحویل تسلیحات نظامی به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بیافزاید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس