کد خبر 1233015
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
وزارت کشور

ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدم کمبود تعرفه های انتخاباتی، دستور دادمدیریت توزیع و مصرف تعرفه های انتخاباتی دقیق صورت بگیرد

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص عدم کمبود تعرفه های انتخاباتی، دستور داد مدیریت توزیع و مصرف تعرفه های انتخاباتی بصورت دقیق و منظم صورت گیرد تا هیچ گونه تأخیر و کمبودی در شعب سراسر کشور ایجاد نگردد.

بیشتر بخوانید:

نگرانی برای کمبود تعرفه رای نداریم/ پاسداری و صیانت از آرای مردم وظیفه شورای نگهبان است/ یک‌نفر ناظر از وزارت بهداشت در هر شعبه حضور خواهد داشت

براساس این گزارش ، در ابلاغیه ستاد انتخابات کشور در ابلاغیه ای به استانداران و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص عدم کمبود تعرفه های انتخاباتی،آمده است: تاکنون ستاد انتخابات کشور با همکاری ناظرین همه تدابیر لازم را جهت تهیه و توزیع تعرفه های مذکور انجام داده است، لازم است مدیریت توزیع و مصرف تعرفه های انتخاباتی بصورت دقیق و منظم صورت گیرد تا هیچ گونه تأخیر و کمبودی در شعب سراسر کشور ایجاد نگردد.

لازم به ذکر است: در این نامه تاکید شده است مسئولیت مستقیم این کار به عهده رؤسای ستاد های انتخاباتی و فرمانداران سراسر کشور خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    تعرفه ها رو زیاد کنید طرفدارهای رضایی دارن میان. کم نیارید فقط رضایی.مشکلات اقتصادی که کمر من یکی رو دیگه شکسته. خدایا صبرم بده تااین ۲ماه هم بگذرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس