موسوی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت : در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان، همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور را آماده کرده ایم.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی گفت : در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان، همه تمهیدات  لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و  پرشور را آماده کرده ایم. در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان، شهروندان ایرانی می توانند در باکو و جمهوری خودمختار نخجوان، پای صندوق ها حاضر شوند و به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

سفیر کشورمان افزود: این انتخابات در باکو در مدرسه ایرانیان مقیم  پایتخت جمهوری آذربایجان و در نخجوان نیز در محل سرکنسولگری ایران برگزار خواهد شد.

موسوی اظهار داشت: کلیه  عوامل اجرایی و نظارتی و نیز عوامل سر صندوقهای این انتخابات تعیین شده اند و جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده ایم و در فضای مجازی نیز سعی کردیم تا از هموطنان دعوت کنیم در این روز پرشکوه ۲۸ خرداد حاضر باشند و ما نیز اقدامات لازم را در این راستا انجام دادیم.

سفیر کشورمان افزود: این انتخابات را با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی به صورت منظم، دقیق و به نحو احسن و  با حضور هموطنان عزیز برگزار خواهیم کرد و منتظر قدوم مبارک انها  در این انتخابات هستیم.

سید احمد حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز  اعلام  کرد، برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخجوان، با رعایت دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی، آمادگی کامل داریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس