کد خبر 1233889
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
روند اخذ رای در حوزه انتخاباتی باکو بار دیگر تمدید شد

روند اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان در باکو برای بار دوم به مدت  یک ساعت دیگر تمدید شد.

به گزارش مشرق، هیات اجرایی این حوزه انتخاباتی دلیل تمدید اخذ رای برای یک ساعت دیگر، به درخواست تعدادی از هموطنان ایرانی مقیم باکو اعلام کرد و به این ترتیب روند اخذ رای در پایتخت جمهوری آذرربایجان تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت .

 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز ( جمعه ) صبح ساعت هشت به وقت محلی در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان آغاز شد .

این دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل مدرسه ایرانیان مقیم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و نیز در سرکنسولگری کشورمان در جمهوری خودمختار نخجوان برگزار می شود . 

" سید عباس موسوی " سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان سطح حضور شهروندان ایرانی مقیم باکو در این دوره انتخابات ریاست جمهوری را رضایت بخش توصیف کرد .

  سفیر کشورمان قبل از آغاز انتخابات در باره آماده شدن همه تمهیدات  لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب و  پرشور خبر داده بود.

موسوی اظهار داشت : کلیه  عوامل اجرایی و نظارتی و نیز عوامل سر صندوقهای این انتخابات تعیین شده اند و جلسات متعددی در این زمینه برگزار کرده ایم و در فضای مجازی نیز سعی کردیم تا از هموطنان دعوت کنیم در این روز پرشکوه ۲۸ خرداد حاضر باشند و ما نیز اقدامات لازم را در این راستا انجام دادیم.

انتخابات ریاست جمهوری ایران در حوزه انتخاباتی جمهوری آذربایجان با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود .

 " سید احمد حسینی " سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز  اعلام  کرد: همه شرایط برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخجوان، با رعایت دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی، فراهم است .

روند اخذ رای در محل سرکنسولگری کشورمان در نخجوان تا ساعت ۱۹ ادامه داشت و سرکنسول کشورمان از سطح حضور شهروندان ایرانی مقیم نخجوان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز رضایت کرد .

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس