سخنگوی نیرو‌های مسلح: حضور مردم ایران در انتخابات حداکثری بود/ دشمنان به شکست مفتضحانه خود اعتراف کند

سخنگوی نیروهای مسلح، حضور مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ را حداکثری و دارای پیام برای دشمن دانست و خطاب به آن‌ها تاکید کرد از این پیروزی درس گرفته و سرافکنده باشند.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی، با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم غیور، سلحشور، زمان شناس و بصیر ایران در انتخابات یک تودهنی بسیار مستحکمی به استکبار جهانی و شیطنت‌ها و توطئه‌های آن‌ها بود.

نه به نظام، نه به جمهوری اسلامی، نه به انتخابات، راهبر دشمن در انتخابات

سخنگوی نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن راهبرد «نه به نظام، نه به جمهوری اسلامی، نه به انتخابات» را در شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای و عوامل‌شان در سراسر دنیا و با کمک سازمان پلید و خبیث منافقین و رسانه‌های متعددی که در تمام جهان در اختیار دارند، از ماه‌ها قبل تبلیغ و مطرح می‌کردند.

ملت آگاه و بصیر ایران با هوشمندی وبصیرت تمام با روحیه ولایت‌مداری بسیار بالا تحت رهبری هوشمندانه امام مسلمین مقام معظم رهبری یک شکست تاریخی بر دشمنان انقلاب اسلامی وارد کردند

شکارچی اضافه کرد: ملت آگاه و بصیر ایران با هوشمندی و بصیرت تمام با روحیه ولایت‌مداری بسیار بالا تحت رهبری هوشمندانه امام مسلمین مقام معظم رهبری یک شکست تاریخی بر دشمنان انقلاب اسلامی وارد کردند،  در وهله اول این پیروزی را به محضر فرمانده معظم کل قوا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و همچنین به مردم ایران که با حضور در انتخابات دغدغه ایشان را برطرف کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ حضوری حداکثری را رقم زدند، تصریح کرد: هر وقت با تمام ابزار، تجهیزات و امکانات برای مقابله با انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران وارد شدند با ذلت بیشتری مواجه شدند.

دشمن باید از این انتخابات پیام بگیرد

سخنگوی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه دشمن باید از این انتخابات پیام بگیرد، اضافه کرد: بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی درس بگیرند سرافکنده باشند و به خصوص کسانی که با کمال تأسف از ایران رفتند و در رسانه‌های بیگانه به نفع دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، این‌ها باید خجالت بکشند و شرمنده باشند و از مردم سلحشور ایران در رسانه‌های خود رسماً عذرخواهی کنند و این شکل مفتضحانه‌ای که با آن روبرو شدند را اعتراف کنند.

ملت ایران راه خود یعنی راه و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امام راحل و شهدا را تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا نائب امام زمان (عج) ادامه خواهد داد

شکارچی با اشاره به اینکه ملت ایران راه خود یعنی راه و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امام راحل و شهدا را تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا نائب امام زمان (عج) ادامه خواهد داد، افزود: به حول و قوه الهی با رئیس جمهور مقتدر و منتخب مردم ان‌شاءالله در تقویت نظام جمهوری اسلامی و حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

نیروهای مسلح با تمام ظرفیت در مسیر ایجاد امنیت و اقتدار دفاعی

سخنگوی نیروهای مسلح اظهار داشت: مهم این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه در جهت حل مشکلات مردم و برداشتن موانع از پیش روی آن‌ها و ایجاد امنیت، اقتدار دفاعی و خدمت رسانی، تمام ظرفیت‌های خود را در این مسیر بکار گرفته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    11 1
    من به آقای رئیسی رای دادم.ولی یک واقعیت وجود دارد. به جای اینکه به اشتباه این انتخابات را حداکثری بنامید و حتی میزان آرای باطله را پشت گوش بیاندازید،به مردم واقعا خدمت کنید و برای آنها ارزش قائل باشید.
  • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    16 0
    48 درصد حداکثری بود؟ خوبه که رئیسی رای آورد اما پایین ترین آمار تاریخ رای گیری اسمش حداکثری است؟ دست از تعصب برداریم و اونور حقیقت رو ببینیم. 52 درصد رای ندادن و 4 میلیون باطله این یعنی چی!؟ باید دولت رئیسی طوری با جامعه و مردمش رفتار کنه که دوره بعد اونایی که دلزده و ناراحت و... بودن با اشتیاق به دولت دومش رای بدن. دوست واقعی کسیه که حقیقت رو انتقال بده برای پیشرفت و رشد جامعه و همرفیقانش. لطفا جزء راستی چیزی رو در ذهن و قلبتون راه ندید
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    9 1
    انتصاب حضرت آیت الله دکتر رییسی را تبریک می گویم
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    7 0
    سالی یه بار اونم موقع آرامش و آسایش مردم و وقتی که مردم بخاطر حفظ نظام و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری کار را تمام کردند، پشت تریبون و پای کولر میشینن و رجز میخونن. ..! وظیفه اصلی شما حل مشکلات نیروهای مسلح و خصوصا قشر نامدار و بازنشسته ای است که سال‌هاست اونها رو فراموش کردید. آقای شکارچی! بازنشسته ی خوب، بازنشسته ی مُرده نیست...!
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    13 1
    4میلیون وسیصدهزار آرا باطل مشارکت پایین اگر این حداکثره پس غیرحداکثر چیه
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 5
    بنده از بازنشستگان مصلحتی هستم که به حمدالله سالها در معاونت فرهنگی ستاد کل و در کنار سروان و ارادتمندان مقام معظم رهبری افتخار شاگردی داشتم. با وجودی که چند سال از بازنشستگی مصلحتی سپری شده اما حتی از معاونت فرهنگی که ظاهرا آقای شکارچی مسئولیت آن را دارد، هیچگونه ارتباطی با بنده یا سایر افراد مشابه برقرار نشده است! این در حالی است که مقام معظم رهبری مقرر فرمودند بجای عبارت بازنشسته، از عبارت وابسته استفاده شود. به نظر این حقیر، این فرمایش نشان می دهد که معظم له به مسئولین امر کرده اند تا از تجارب و دانش چندین ساله پیشکسوتان به عنوان گنجینه ای رایگان بهره مند شوند و از طرفی ارتباط سازمان ها را با این قشر همچنان حفظ و تقویت کنند. لطفا به نحو ممکن پیام بنده را به ایشان برسانید. سرهنگ پاسدار ب : مجیدرضایی
    • ع.م.اراک IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 4
      ناراحت نباش برادر عزیز. بنده هم بعد از حدود 30 سال کار در یکی از نهادهای امنیتی و سابقه جبهه و جانبازی , دوساله بازنشسته شده ام و کسی احوالمون راهم نمیپرسه . علی رغم اینکه حضرت آقا تأکید فرموده اند از تجارب بازنشستگان استفاده شود . ما نه پول میخواهیم نه پست و مقام , فقط میخواهیم تا زمانی که نفس داریم , فی سبیل الله خدمت کنیم . ولی مغضوب یک مدیر اصلاح طلب خائن واقع شدم . و روز انتخابات هم در خانه نشستیم و از تلوزیون نظاره گر حماسه آفرینی ملت ایران بودیم و البته با خانواده رفتیم و به رئیس جمهور منتخب رأی دادیم و این در حالیست که اطلاع دارم در یکی از صندوقها از فرد جوانی دست اندر کار اخذ رأی بوده که همواره نظام مقدس ج.ا.ا و مسئولین نظام و حتی حضرت آقا را مورد اهانت و فحاشی قرار میدهد و اعتقادی به انقلاب اسلامی و نظام ندارد . امیدوارم این پیام بنده هم به اطلاع مسئولین امر , بویژه دفتر حضرت آقا برسد .
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 0
    یکی از مواردیکه به نظر اینجانب لازم است موردتوجه رئیس جمهور محترم منتخب قرار گیرد : پیگیری اصلاح قانون اساسی از طریق مراجع ذیربط و حذف شوراهای شهر و روستا از صحنه سیاسی اجتماعی کشور است . چون این شوراها به یکی از محافل مهم رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی تبدیل شده و از اهداف مورد توجه در قانون اساسی (در عمل) , منحرف شده است .
  • سعید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 0
    اقای رئیسی با ید اعتماد مردمو برگردونه ازین اوضاع خراب تر بشه به نفع هیچ کس نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس