پرسپولیس فاتج سوپرجام فوتبال ایران شد/ چهارمین قهرمانی متوالی

تیم فوتبال پرسپولیس که چهار دوره متوالی در لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است، با پیروزی بر تراکتور در سوپرجام فوتبال ایران برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شد.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمان لیگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفی شامگاه امروز یکشنبه دیدار سوپرجام فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. عیسی آل کثیر(۶۱) برای پرسپولیس گل زد. (خلاصه دیدار پرسپولیس - تراکتور)

پرسپولیس در این دیدار با حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(۸۸ سیامک نعمتی(۹۴ علی شجاعی)، امید عالیشاه(۷۱ مهدی عبدی) ، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر(۷۱ شهریار مغانلو) به میدان رفت.

شهریار مغانلو بازیکن اخطاری سرخپوشان در این دیدار بود.

تساوی پرسپولیس برابر تراکتور در نیمه اول/ سرخ‌ها به دیوار خوردند!

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال پرسپولیس

تراکتور نیز در این بازی با محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری(۷۴ اکبر ایمانی)، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری(۷۴ علی فتحی)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس زاده به میدان رفت.

میلاد فخرالدینی تنها بازیکن اخطاری نیمه اول بود. سامان نریمان جهان در نیمه دوم کارت زرد گرفت. مهدی تیکدری هم در دقیقه ۷۸ به دلیل خطا روی آقایی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

تساوی پرسپولیس برابر تراکتور در نیمه اول/ سرخ‌ها به دیوار خوردند!

ترکیب ابتدایی تیم فوتبال تراکتور

طبیعی بود که پرسپولیس به دلیل میزبانی در ورزشگاه آزادی بازی را تهاجمی آغاز کند و عجله اش برای رسیدن به گل بیشتر از حریف تبریزی باشد. به همین خاطر شاگردان یحیی گل محمدی از همان دقیقه اول تلاش کردند با نفوذ از جناحین دروازه حریف را به خطر بیندازند اما این حربه آنها برای دقایق ابتدایی بازی جواب نداد.

بیشتر بخوانید:

مطهری: امروز قهرمان قهرمانان مشخص می‌شود

پس از ۲۰ دقیقه فشار آوردن روی دروازه تراکتور از جناحین سرخپوشان به شوتزنی روی آوردند که ضربه احمد نورالهی را اخباری به کرنر فرستاد. چند دقیقه بعد بازهم سرخپوشان فرصت گلزنی داشتند اما ضربه سعید آقایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

البته تراکتور هم یک بار به خاطر اشتباه سیدجلال حسینی در محاسبه نقطه فرود توپ و تعلل حامد لک می توانست به گل برسد اما ضربه تیکدری از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

تساوی پرسپولیس برابر تراکتور در نیمه اول/ سرخ‌ها به دیوار خوردند!

مهدی ترابی از پرسپولیس و میلاد فخرالدینی از تراکتور دوئل مستقیمی با هم داشتند

در دقیقه ۳۵ سرخپوشان فشار روی دروازه مهمان تبریزی را بیشتر کردند و با زدن چند ضربه کرنر تلاش کردند به گل برسند اما مدافعان سفیدپوش تراکتور اجازه ندادند دروازه شان به طور جدی تهدید شود.

در دقایق باقیمانده نیمه اول تیم تراکتور روند دقایق قبل خود را ادامه داد و با دفاعی منظم و بدون اشتباه راه های نفوذ سرخپوشان را بست و اجازه نداد دروازه اش به طور جدی تهدید شود. پرسپولیس همه راههای مختلفی را برای باز کردن دروازه تیم تبریزی امتحان کرد اما به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس فاتج سوپرجام فوتبال ایران شد/ چهارمین قهرمانی متوالی

نیمه دوم هم با روال نیمه اول شروع شد و رسول خطیبی به شاگردانش تاکید کرده بود هدف اولشان گل نخوردن باشد. به همین خاطر همان دفاع منطم و کم اشتباه نیمه اول ادامه داشت تا این که در دقیقه ۶۱ امید عالیشاه با عبور از بازیکنان تراکتور در میانه میدان توپی را پشت محوطه جریمه برای عیسی آل کثیر ارسال کرد که این بازیکن پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و پس از عبور از یار مستقیمش با ضربه ای فنی دروازه تراکتور را باز کرد.

در ادامه تراکتور از لاک دفاعی خارج شد و تلاش برای رسیدن به گل تساوی را آغاز کرد. این اتفاق فضا را برای پرسپولیس باز کرد تا در ضد حملات دروازه مهمان تبریزی را تهدید کند.

پرسپولیس فاتج سوپرجام فوتبال ایران شد/ چهارمین قهرمانی متوالی

عیسی آل کثیر زننده گل برتری سرخپوشان برابر تراکتور

در حالی که تراکتور تلاش می کرد به گل تساوی دست پیدا کند در دقیقه ۷۸ مهدی تیکدری خطایی را روی سعید آقایی انجام داد که با کارت قرمز مستقیم علی صفایی از بازی اخراج شد تا آب سردی بر پیکر تیمش بریزد. با این حال تیم تبریزی دست از تلاش برنداشت و حملاتی را روی دروازه سرخپوشان پی ریزی کرد اما نتوانست به دروازه برسد.

در شرایطی که ۹۰ دقیقه بازی به پایان رسیده بود و بازی وارد شش دقیقه وقت اضافه شده بود سیامک نعمتی که اواخر بازی به زمین آمده بود به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف راست مصدوم شد و جایش را به علی شجاعی داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    10 22
    اگر اسنپ جام در زمان خودش برگزار میشد(به درخواست تیم حکومت به تعویق افتاد)؛ اشکان و شجاعی و احسان بازیکنان تراکتور بودن.. ال‌کثیر محرو بود. ترابی در قطر بود. مغانلو نبود و.... فدراسیون نشینان قبلا میگفتن امکان تعویق ۲۴ ساعته بازی هم نیست اما به درخواست تیم ملی وزیر ۲۴۰۰۰ ساعت به تعویق افتاد تا تیم ما نصف بازیکنانش برن
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      6 6
      شما تاريخ تعیین کرده بودی ؟ تا جایی که یادمه تاریخی تعيين نشده بود که بخاد به تعویق بیفته تعويق بازی فقط لیگ اونم واسه تیم شما بود که تا برابر شدن تعداد بازیهای عقب افتاده ما انجام شد الانم ناراحتی چرا قبلا بهتون باج ندادن قبلا تاریخ مشخص بود می تونستين بازی کنین!
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      14 5
      باز اینا باختن ...جشنواره صغرا و کبرا راه افتاد ..... این کرونا هر بدی داره، ی حسن داره اونم اینه که ، طرفدارای با فرهنگ تراکتور رو در ورزشگاهها نمی بینیم....مرده و زنده ها هم از فحاشی راحتن
    • پیروز IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      6 4
      سوزشت قشنگه
  • قرمزی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 10
    پای اسب را ببندی خرخدایی میکند
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    9 23
    ان شا الله آقای رییسی به تخلفات وزارت ورزش و تیم روحانی رسیدگی کنند
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      14 4
      در این صورت کیسه گشاد تهران و آسیا به دسته سوم یعنی خانه همیشگی خودش باید برگرده
    • بردیا تاجی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس