کد خبر 1235288
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش مشرق رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت: مشارکت آگاهانه و بهنگام مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دستاوردها و آثار زیادی برای منافع ملی و امنیت ملی به همراه داشت که یکی از مهمترین آثار آن، امنیت بخشی و پیشگیری از توطئه بی‌ثبات سازی ایرانِ پسا انتخابات بود.

ماجرا از این قرار بود که از چند ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، برخی از سفارتخانه‌های غربی-عربی در تهران، بی‌ثبات سازی ایرانِ پسا انتخابات را تدارک دیده بودند.

آنان با همسو کردن برخی جریان‌های روسیاه داخلی و ضدانقلاب خارجه نشین، کاهش مشارکت مردم در انتخابات را با خط روانی تحریم، هدف گذاری کرده بودند تا از رهاورد کاهش مشارکت،

اعتراض، اغتشاش و آشوب در ایران را اجرایی سازند. ایران ضعیف، غایت طرح سفارتخانه‌های غربی-عربی برای تحمیل خواسته‌هایشان به جمهوری اسلامی بود.

در چنین شرایطی که عوامل پیدا و پنهان اجرای انتخابات نیز با کارشکنی در فرآیند اخذ رای و حتی اعلام نتایج نهایی میزان مشارکت مردم در انتخابات، به تکمیل شدن پازل دشمنان کمک نمودند؛

مردم کار را تمام کردند و بار دیگر امنیت بخش ایران شدند. با این اوصاف باید به مردم حق داد که شادمان باشند و بر طبل شادانه بکوبند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    این سفارتخانه های غربی عربی کیا بودند؟ و چرا هنوز فعالند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس