مصباحی مقدم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه رئیسی معتقد به تشکیل دولت فراجناحی است، گفت: با تشکیل دولت فراجناحی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت اعتلای نظام و رفع مشکلات مردم استفاده شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، با اشاره به انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب، گفت: رئیسی در ابتدای ثبت‌نام خود را کاندیدای مستقل دانست و در برخی نطق‌ها اشاره کرد تیم همکار او از کسانی خواهد بود که دارای شایستگی و کارآمدی لازم است.

وی ادامه داد: رئیسی از ظرفیت‌ها بدون توجه به جریان سیاسی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد او کسانی که ظرفیت نخبگی، توانمندی و تجربه داشته باشند را در دولت خود به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

خطیب‌زاده از دیدار ظریف با رئیسی خبر داد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن امیدواری از اینکه انتخاب رئیسی موجب تحول در مدیریت کشور شود، افزود: همچنین شاهد اجرایی شدن شایسته‌سالاری باشیم و دست در دست هم کشور را در سایه نظام جمهوری اسلامی پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:

نمکی در دولت آینده وزیر می‌ماند؟

مصباحی‌مقدم با اشاره به اینکه رئیسی معتقد به تشکیل دولت فراجناحی است گفت: این مفهوم در اساس‌نامه جامعه روحانیت مبارز بازنگری شد و امیدواریم وی با روی کار آمدن بر ریاست قوه مجریه و با تشکیل دولت فراجناحی از همه ظرفیت‌های کشور در جهت اعتلای نظام و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    در این مقطع مهم ترین نیاز کشور اتحاد و انسجام کشوره و بنظر من تنها کسیکه این توانایی داره جناب رئیسی که هیچوقت اخلاق رو قربانی رای و قدرت نکرد امیدوارم با یک کابینه قدرتمند کارا جهادی و پاک هم مشکلات کشور رو کاهش بده و هم وحدت و انسجام رو به کشور برگردونه و کدورت هایی که از سال 88 ایجاد شدن رو از بین ببره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس