رحمانی فضلی

رئیس کمیسیون شوراها از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هفته آینده این کمیسیون برای پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی انتخابات اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز دوشنبه (۳۱ خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه لایحه درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی شد که این لایحه از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود. ۷ ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود که مجددا به کمیسیون برگشت، ماده ۸ لایحه درآمد پایدار نیز در جلسه امروز اصلاح شد تا در نشست بعدی صحن به رای گذاشته شود.

وی افزود: کمیسیون به دنبال این است که از طرق قانونی بسترهایی را فراهم کند تا از یک سو هم مردم تحت فشار قرار نگیرند هم اینکه درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شود.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

جوکار خاطرنشان کرد: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.   

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    3 0
    این بی ....را استیضاح کنید خیلی سنگ اندازی کرد این ... وزیر مخابرات باید استیضاح شوند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    تا کی میخوایین مردم رو با این سوال جوابای الکی سرگرم کنید؟ مگه اون یارو رو در مورد توهین به سردار سلیمانی و ایران بردید مجلس تهش چی شد؟ مگه تاجگردون رو انداختین بیرون تهش چی شد؟ محاکمه شدن؟ نه، تاوان خیانت ها و کارشکنی ها رو پس دادن؟ نه. تا کی قراره در قبال وطن فروشی واداده و ذلیل و حقیر رفتار کنین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس