صعود دراماتیک دانمارک با برتری قاطع مقابل روسیه

تیم فوتبال دانمارک با برتری قاطع چهار بریک مقابل روسیه راهی مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و روسیه از گروه دوم در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۰، دوشنبه  شب در ورزشگاه پارک کپنهاگن برگزار شد و در پایان تیم دانمارک موفق شد میهمان خود را با نتیجه چهار بر یک شکست داده و با توجه به شکست فنلاند مقابل بلژیک، صعود دراماتیکی به دور حذفی داشته باشد.

با این اوصاف دانمارک در مرحله  یک‌هشتم نهایی با ولز دیدار خواهد کرد. 

دامسگارد در دقیقه ۳۸، یوسف پولسن در دقیقه ۵۹، آندرس کریستنسن در دقیقه ۸۰ و مهله در دقیقه ۸۲ گلهای دانمارک را به ثمر رساندند. آرتم زیوبا نیز موفق شد در دقیقه ۶۹ و از روی نقطه پنالتی تک گل روسیه را وارد دروازه حریف کند. 

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم فوتبال بلژیک توانست فنلاند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. 

در گروه دوم این مسابقات، بلژیک با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت و دانمارک نیز با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاند و روسیه در رده دوم جای گرفت. فنلاند و روسیه نیز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

صعود دراماتیک دانمارک با برتری قاطع مقابل روسیه

ترکیب دانمارک

کسپر اشمایکل، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مِیل، ورستگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماس دلینی، یوسف پولسن، دامسگارد و مارتین بریت‌ویت

ترکیب روسیه

سافانوف، ماریو فرناندز، ژیکیا، ماگومد ازدوئف، کوژایف، رومن زوبنین، گئورگی ژیکیا، الکساندر گولوین، میرانچوک، آرتم جیوبا و دالر کوزیائف

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس