فلسطین خواستار افزودن نام اسرائیل به «فهرست ننگ» سازمان ملل شد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه از دبیرکل سازمان ملل خواست تا رژیم کودک کُش صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایات ضدبشری و نقض حقوق کودکان به «فهرست ننگ» بیافزاید.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه در نشست هفتگی کابینه این تشکیلات در رام الله، از «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل خواست تا رژیم کودک کُش اسرائیل را به فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان موسوم به «فهرست ننگ» بیافزاید.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت گانتز از باج ندادن رئیس حماس در دیدار با فرستاده سازمان ملل

محمد اشتیه با اشاره به شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستی در هفته گذشته خاطرنشان کرد که «اسرائیل هرگز از کشتن فرزندان ما دست برنداشته است».

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین اظهار داشت که اسرائیل باید پاسخگوی این جنایات ضدبشری خود باشد.

بیشتر بخوانید:

السنوار: رژیم صهیونیستی دنبال باج‌خواهی است

گفتنی است، روز بیست و یکم ماه مه برقراری آتش بس به درگیریهای اخیر غزه میان نظامیان صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه پایان داد.

در جنگ یازده روز اخیر، حمله‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری دست کم ۲۸۹ کشته- از جمله زنان و کودکان- برجتوپخانه‌ای گذاشت و خسارات فراوانی به بار آورد. مدارس، مراکز درمانی و دفاتر رسانه‌هتوپخانه‌ای خبری از جمله محل‌هتوپخانه‌ایی بودند که هدف حمله‌هتوپخانه‌ای هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس