کد خبر 1235883
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
خاموشی های بیشتری در راه است/ لطفا صرفه جویی کنید

سخنگوی صنعت برق گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف، در تامین برق با مشکل مواجه هستیم و احتمال افزایش خاموشی ها وجود دارد اما این موضوع را به طور دقیق اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی درباره احتمال افزایش خاموشی ها در کشور اظهار کرد: در حال حاضر میزان مصرف از تولید پیشی گرفته است و کمبودها را با مدیریت مصرف جبران می کنیم. اگر در این شرایط نیروگاهی از مدار خارج شود، شرایط سخت تر می شود و برای تامین برق مشکلاتی به وجود می آید، بنا بر این اینکه خاموشی اعمال شود محتمل است.

وی با بیان اینکه در جداول خاموشی هایی که در استان ها منتشر می شود، اطلاع رسانی کامل را انجام خواهیم داد، گفت: امید واریم با اقداماتی که صورت میگیرد، مشکلی ایجاد نشود اما اگر محدودیت جدی وجود داشته باشد قطعا اطلاع رسانی خواهیم کرد و به صورت دقیق به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به این سوال که آیا برای تهران نیز خاموشی در نظر گرفته می شود یا خیر، اظهار کرد: پس از گذراندن این هفته اطلاع رسانی دقیق را برای هفته آینده انجام خواهیم داد و برای این مهم باید وضعیت دما، نیروگاه های برق به طور کامل بررسی شوند، بعد از آن اطلاع رسانی دقیق انجام خواهد شد.

رجبی مشهدی با اشاره به کشف رمزارزهای غیرمجاز تا کنون نیز گفت: ۱۸۸ هزار دستگاه کشف شده که ظرفیت ۵۵۳ مگاوات را به خود اختصاص داده بود، با دو عملیات فراگیر که انجام شد توانستیم روند کشفیات را توسعه دهیم و از مردم نیز بابت اطلاع رسانی در این حوزه بسیار قدردان هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خیلی ممنون خبر امیدوار کننده ای بود
  • عرشی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    مگه ملت یهو ازدیاد نسل کردن نه خیر جمعیت همون جمعیته اما کی باید بررسی کنه که موسسات شرکت ها یا خود همین برق بیان برای ما اثبات کنن که مچزرعه بیت کویین ندارن اگه اثبات کردن باشه چشم ما ملت 4 تا صرفه جویی میکنیم اما مگه کسی تونسته جر یکی دو درصد بره لوازم برقی بخره ؟؟ کسی تونسته جمعیت خونه شو اضافه کنه خوب اینم مثل سالالی قبل خواهشا اونوجور کارای بیت کویینی رو کنا ر بزارین ملت اسکول نیستن بیت کویین الان چند ده هزار دلاره چه میدونم کوفتشون بشه اما اینو میدونم ماها صرفه جویی کنیم تا مزرعه های بیت کویین بهتر بدون مانع کار کنن اصلا چه معنی داره بقیه کشورام بیان بگن ایران ارزونه اینجام راه بندازیم مزرعه رو چرا همه چی هی بهم میریزه ما تقتضت دارم از جناب اقای رییسی رئیس جمهور محترم منتخب خواهشا خواهشا جلوی این دزدی گرفته بشه هر نهاد و سازمان از راه قانونی کسب درامد کنن ما چه میدونیم این نقدنگی کشورهای بدبختتتتتتت به جیب کدوم حروزاده ایی میره نکنه پشت بیت کویین و خروج نقدینگی ها که قطعا به ضرر دولتهای رسمی و مردم است و سود ظاهری اون یه سر کوتاه اندیش رو غافل کنه ای داد بر ماااااااااااااااااااااا ای فغان به کی برسانیم فریاد مان را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس