کد خبر 1236104
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷

به گزارش مشرق سعید حجاریان در توئیتی نوشت: اصلاحات صندوق‌محور مُرد! اما قبل از تدفین شکوهمند باید به اتاق تشریح برده شود تا علت مرگ روشن شود.

آیا مرگ به علت کهولت سن بوده است یا می‌توان رد پای قاتل یا قاتلانی را پیدا کرد؟

اعتراف حجاریان به مرگ اصلاحات

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 2
    گرفت همه جارو ...بعد مرد
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 1
    با توجه به گندی که شیخ حسن تو این ۸سال به اقتصاد و مملکت زد و اون اختلاس هزاران میلیاردی که از بورس کرد و کلاه سر حدود ۶۰ میلیون نفر سهامدار بورسی گذاشت و سرمایه آنها رو پودر کرد ، مطمئن باشید که اصلاح طلبان حداقل تا ۱۰۰ سال آینده شانس پیروزی تو هیچ انتخاباتی را نخواهند داشت. این خط و این نشون. این انتخابات اخیر نمونه اش بود. البته این پیش بینی حدود ۱۰ ماه پیش بیان شده بود و در این انتخابات پیش بینی ۱۰ ماه قبل به وقوع پیوست.
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 1
    آیابامردن عبدالله ابن ابی درزمان پیامبراعظم ص جریان نفاق مرد؟ساده انگارانس که شمابگیدمردیم،ماهم هلهله کنیم.جریان شما۸سال خون مردم روتوشیشه کردمردم صبوری کردن.دیگه بابیشرمی دنبال قاتل میگردیدکه مثلامظلوم نمایی کنید؟پهلویهاهم ۴۰ساله دنبال قاتل میگردن.دربیرون از خودتون اوناگشتن نبود شماهم نگردین که نیست.
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 4
    استون هاوکینگ سیاست ایران ..منتظر نبوغ بی نظیرت ونقشه هایت برای برگشت جمهوریت به سطح اول قدرت مملکت هستیمئ35 میلیون نفر به عشق شماها رای ندادند
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 1
    احتمالا داره پالس آشوب میده.
  • محسن FR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 7
    حجاریان همه ش چهار سطر یا درست تر بگم سه و سطر و نیم نوشته اما هر کلمه ش یه عالم نکته درش هست. شما بهش بگین اعتراف، یا هر چی دوست دارین.
  • محسن FR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    مشرق محترم، شما « رِنـــدی » های نهفته در این پیام را در نیافته اید، یا شاید دریافته اید و تجاهل العارف می کنید. اما یک نکته خیلی آشکارست و آن کلمۀ «صندوق محور» است که کلمۀ کلیدی است. ایشان می گوید «اصلاحات صندوق محور مُــرد» و شما آنرا «اعتراف به مرگ اصلاحات» می دانید!
    • FR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      0 1
      از همان چرت و پرت هایی ست که سالها گفته اند تاجیک هم با ژست مخصوص قبل تر گفته بود هم مشرق فهمید هم مامردم ! اصلاحات با خبث نیتی که داشت مرده است ......
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 1
    زرت اصلاحات در رفته بید!!
  • US ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 1
    حجاریان: متهم ردیف یک خود شما هستید
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    يه دنيا حرفه مشرق ! چى چى رو مرگ اصلاحات ؟! انگار نفهميدى متهم تون كرده به قتل اصلاحات !
  • رمضانعلی محمدیان IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    بسم الله.با سلام.مهندس فلکی راه دیر شش جهتی /چنان ببست که ره نیست زیر دیر مغاک.ولایت فقیه همان ولایت رسول الله صلوات الله علیه و آله است و خداوند متعال عز اسمه به رسولش صلواة الله علیه و آله فرمود که أن شانئک هو ابتر .چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس (ناکس) پف کند ریشش (ریشه اش) بسوزد امامین انقلاب اسلامی سلام الله علیهما همانند اسوه اعلای خود بشیر و نذیر هستند این نحله نفاق نه صادقانه در مسیر بشارتشان قدم گذاشت و نه از دره ای که انذارش دادند اهتراز کرد لذا بسیار چراغ داشتند و ندیدند راه خویش بگذار تا بیفتند و بینند سزای خویش چی چی طلب و چی چی گرا هم نداره من و شما شرق و مشرق هم هم در لوح قضای الهی سنت الهی تقدیرمان را به عمل بسته النجات فی الصدق کما ان الهلاک فی الکذب.
  • سید محسن IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 1
    قاتل شما فکر مسموم و عمل برای غیر خدا بود. لازم نیست خیلی موضوع رو پیچیده کنیم.
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 1
    قاتل خودت را زدی به خریت؟ یا احمق مردم را خر فرض کردی؟
  • رضا IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 1
    اصلاحات مرد چون بزرگان دروغگویی داشت که با سوء استفاده از واژه قرآنی (اصلاح) به دنبال فساد و براندازی نظام اسلامی بودند و خداوند آنها را خوار و بی ارزش کرد تا عبرتی برای دیگران باشند. به قول معروف: همگان را می توان یک بار یا چند بار فریب داد ولی برای همیشه نه.
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 1
    از اول انقلاب اصلاحات صندوق محور وجود نداشت،محفل یهودی و بیمقدار اصلاحات در قالب سازمان منافقین جنایتهای زیادی انجام داد و در قالب مجمع عقلای خیانتهای زیادی انجام داد ،اصلاحات جهود پایه در قالب دگر اندیشان و روشنفکران سعی نمود مدارس،دانشگاهها ،حوزه ها ،بانکها،عرصه سیاست را به عقاید یهود آلوده کند و تا وقتی ریشه کن نشود همان غده سرطانی عود کننده باقی خواهد ماند.
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 1
    با سلام اصلاحات از نظر چیستی یک پروژه شبه روشنفکری و أثار نهضت ترجمه ادبیات سیاسی غرب در ایران است. این جریان در دوران با شکوه صدر انقلاب اسلامی با استفاده از محیط مترقیانه و آزادی های سیاسی در ایران و بطور مزورانه ای خود را در ساحت سیاسی ایران مطرح کرد و با استفاده از منابع دولتی به شکل وسیعی اقدام به تبلیغ و اشاعه اندیشه غربی و امانییستی نمود و بیش از سه دهه حیات سیاسی را تحت تاثیر قرار داد. حضور این پدیده آثار نکبت باری داشته و کشور را در آستانه قربانی کردن آن به پای غرب و قبله اینان بود. اکنون و درفصل جدید و با بیداری مجدد حزب الله بنظر می رسد اصلاحات مزعوم به زباله دان تاریخ پیوسته شده باشد ولی تئوریسین های این جریان فکری ممکن است چون منافقین رویکرد خصمانه تری را اتخاذ نمایند و در واقع این جریان بر خلاف پرسش های حجاریان علت مرگ خود را در ذات متناقض خود و رهبران خویش می بیند و انگشت اتهام را بسوی حجاریان اشاره دارد.
  • DE ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 1
    مرگتون بخاطر بودن ادمهای خائنی امثال تو بوده ، سرخودت کلاه نذار! اینقدر گند زدید که نیازی به قاتل ندارید!
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    اصلاحات صندوق محور مرد، یعنی بریم سراغ اصلاحات خیابونی و ۸۸ و بنزینی و ۹۶ و اینا..؟؟
  • سید IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 1
    مرگ به علت خود کشی شاید هم بلای آسمانی و مجازات الهی!!
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 1
    اصلاحات صندوق محور به این علت مرد که خودش در حالی که تمام قدرتش را از صندوق می گرفت همراه با بیگانه ها بسیار منافقانه و بشدت به همین صندوق حمله می کرد
  • رضا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 1
    قاتل اصلاحات دونفر هستند خاتمی وروحانی وباید محاکمه شوند.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    مرگ به علت آگاهی و شناخت مردم بود. همه مردم دیگه میدونن این نظام با صندوق رای اصلاح نمیشه
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    خوب شما معنی همین جمله حجاریان را میفهمید ؟ اصلا داره چی میگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 1
    ایهاالناس بدانید سعید حجاریان یهودی مخفی است . فریب نخورید
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    13 1
    مرگ بدلیل فریب و نیرنگ بوده است. مرگ بدلیل مال اندوزی بوده است. مرگ بدلیل وعده های دروغ بوده است. مرگ بدلیل عدم کفایت بوده است. مرگ بدلیل ادعاهای واهی بوده است.مرگ بدلیل خفت و خواری بوده است. مرگ به دلیل خود خوب پنداری بوده است.........
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 1
    مرگ بدلیل ویروس حجاریان تاج.....
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 1
    جناب استاد حجاریان سلام علیکم / لطفا به مباحث مهم " مرده زایی یا مرگ جنین " در مباحث طب نوین مراجعه فرمایید و ان را با تولد روشنفکری در ایران در 150 سال گذشته تطبیق دهید اگر با تامل و بدون تعصب وارد این بحث شوید و زوایای انرا بازخوانی عالمانه کنید به این نتیجه خواهید رسید که بلای " مرده زایی یا مرگ جنین " دقیقا با تولد روشنفکری در ایران توسط ماماهای فراماسونر تطبیق دارد . و اگر بخواهیم از این نگاه تنزل کنیم و پایین بیاییم و خوش بینانه تر نگاه کنیم حتما روشنفکری در ایران علیل و ناقص الخلقه و با صورتی قبیح و کاریکاتوری متولد شد . شما دقیق میدانید که بوجود اورندگان جریان روشنفکری غربزده در ایران فراماسونرها با پشتیبانی و فعالیت بی دریغ بابی ها و بهایی های انگلیسی بودند . این جریان فکری - سیاسی - امنیتی - اقتصادی نه هویت ملی دارد و نه هویت دینی . شما بهتر میدانید برج عاج نشینی و تبختر و وابستگی به غرب و نفوذ و جاسوسی و ترور و ظلم و عدالت گریزی و بیگانگی با توده های مردم از خصیصه های بارز روشنفکری چپ و راست در ایران است . اینان هرگاه در چهل سال گذشته به قدرت رسیده اند با عملیات فریب و جنگ روانی و کمک رسانه ها و مراکز امنیتی غرب بوده است . برای علت مرگ اصلاحات به دور دورها نگاه نکنید به پیش پای خود نظاره نمایید . در پایان باور بفرمایید بنده بعنوان یک مسلمان ایرانی و معتقد به گفتمان انقلاب وا مام خمینی عزیز برای شما و دیگر دوستانتان خالصانه دعا میکنم که به اغوش اسلام و امام و انقلاب و رهبری حکیم و متقی و مقتدر بازگردید . این به نفع دنیا و نظام ابدی ما و شما است . جدا شدن ما و شما از اسلام ناب محمدی ص و اموزه های امام و انقلاب مثل جدا شدن اعضای بدن از بدن است که به مردار تبدیل میگردد . خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر فرماید . بنده بیش از چهل سال است که شما را کما بیش میشناسم . حتی از مطالعات منظم شما قبل و بعد از انقلاب اطلاع دارم از شما خیرخواهانه میخواهم که در این سالها ی بسیار کوتاه و شاید ماه های پایانی عمر خود که عازم سفری ابدی و حاضر شدن در پیشگاه خداوند هستید و هستیم افکار و اعمال و مواضع خود را بازخوانی کنید ایا تا با رویی سفید و عاقبت بخیری در پیشگاه خداوند و اولیای الهی حاضر شوید . تقی زاده در اواخر عمر باتاسف بر گذشته خود میگریست
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 0
      جامع، مانع، نافع، دافع و رادع!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 1
    اقای حجاریان اگر به تئوری " توهم توطئه " معتقد نباشید و موجودات موهوم ذهنی خود را قاتل اصلاحات نپندارید مرگ اصلاحات را پدید اورندگان اصلاحات رقم زده و خواهند زد . رد پای قاتل و شرکای قتل را در مواضع دوستان گرمابه و گلستان خود اقایان بهزاد نیوی / تاجزاده / عباس عبدی / دکتر زیبا کلام / محمد خاتمی / هاشم اغاجاری / مصطفی ملکیان / عبدالکریم سروش / اکبر گنجی / تاجیک / دکتر اشنا / دکتر ربیعی / کرباسچی و دیگر عناصر و جریان علیل و عقب افتاده ذهنی روشنفکری حلقه کیان جستجو کنید . طراحان و مجریان فتنه های فرهنگی و سیاسی و امنیت و اقتصادی 30 سال گذشته قاتلان مباشر و غیر مباشر جریان اصلاحات ادعایی شما هستند . قتل خانوادگی و قاتل و شرکای قتل نیز از قبیله مقتول هستند . هزینه و زحمت بردن این جنازه متعفن به پزشک قانونی و اتاق تشریح را به خود ندهید چون شما همواره در تشخیص و تشریح دچار مشکل هستید . گرچه کهولتی هم که جنابعالی احتمال مرگ اصلاحات اعلام کرده اید دخیل است ولی علت تامه نیست . علت مرگ نفس غیر ملی وغیر اسلامی و وابستگی بسیار وقیحانه و مبتذل اصلاحات به غرب و بیگانگان است . شما بجای پناه بردن به " خدای بزرگ " به " کدخدای ظالم " پناه بردید و طاغوت را سرپرست و ولی خود قرار دادید لذا به ظلمات و گمراهی کشیده شدید و به ایران و اسلام و انقلاب و مردم بی وفایی و خیانت کردید . و امروز شاهد مرگ زشت و تباهی و عاقبت به شری خود هستید . این اعمال شماست که بسوی شما باز گردانده شده است .
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 2
    منفور. خودکشی
  • ایف@لغع.رغف IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 2
    مَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين﴿۵۴﴾ سوره آل عمران
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 2
    اقای حجاریان اولا اصلاحات نمرده است اصلاحات زنده است تا زمانی که ملت ازاده ایران زنده است قاتلان این تفکر همان قاتلان امام حسین {ع} هستند تمامیت خواهان پاچه خوار اما انها با این اقدام گور خود را کنده اند چند صباح به ناحق بر کرسی قدرت تکیه زده اند اما این شیوه دوام نخواهد داشت اصلا حات زنده است انگونه که نام امام حسین و راهش زنده است
    • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      1 1
      البته این نظر بر عکسش درسته
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 1
    این صحبت ایشون از سر صداقت نیست. گفته اصلاحات صندوق محور مرد!. یعنی اصلاحات باید بدنبال براندازی با اغتشاش و نارامی و اعمال فشار قهریه و سرنگونی و باشد. زهی خیال باطل
  • راد IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    دليلش راحجاريان خود بهترازهمه مي داند ومن همين قدراشاره مي کنم که اين جريان ناآشنا باهويت ايراني بود ،وارداتي ونامانوس بود ،پشت پرده خطرناکي داشت -که البته دردومورد خودرانشان داد بخصوص درفتنه 88-ليبراليستي بود...
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    پالس میلیشیای
  • FR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 1
    خود کشی بدلیل ورشکستگی به تقصیر !
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    نیروهای طرفدار گفتمان انقلاب مواظب باشند اعلام مرگ اصلاحات توسط استاد اعظم جنگ روانی اقای حجاریان فریبی برای اسوده خاطری رقیب نباشد . انان با اعلام مرگ اصلاحات و اسوده کردن رقیب به توطئه های شوم و پیچیده تر خود ادامه دهند .
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    جناب حجاریان / جریان و جنگ و نزاع حق و باطل در بستر تاریخ تمام شدنی نیست . جنگ نور با ظلمت / فقر با غنی / محرومان و مستکبران / انبیا و فراعنه هموراه ادامه دارد . گرچه پایان تاریخ پایانی قدسی و باطل محکوم به شکست قطعی می باشد . ولی یقینا هنوز اصلاحات ادعایی شما که بنا بر منطق قران از جنس فساد و تباهی است هنوز زنده است و از طرفی هنوز چشمان پر فروغ طرفداران اسلام و عزت ایران و انقلاب و رهبری بیدار است و شیطنت شما را رصد میکند . رگ رگ است این اب شیرین واب شور در خلایق میرود تا نفخ صور نیکوان رفتند و سنتها بماند وز لئیمان ظلم و لعنتها بماند در ایرن معاصر نیز عمدتا دو پرچم در اهتزاز است 1- پرچم اسلام ناب محمدی (ص) به پرچمداری پرچمداران پر افتخاری مثل میرزای شیرازی / شیخ شهید شیخ فضل الله نوری / شهید مدرس / امام خمینی / ایت الله خامنه ای / اقای سید حسن نصرالله و شاگردان بزرگ این مکتب مثل شهید سلیمانی و...2- پرچم دومی هم بلند است به پرچمدار ی افرادی مثل میرزا ملکم خان / اقا خان کرمانی / اخوند زاده / کسروی / فروغی / رضاخان / تیمور تاش / عبدالکریم سروش / تقی زاده / سعید حجاریان / محمد خاتمی و... این دو پرچم تاریخی تا ظهور امام عصر عج همواره با هم در نزاع و تخاصم هستند . لذا ما فغلا مرگ شما را باور نداریم و هشیار و مراقب هستیم .ولی برای جبهه باطل و ظلم و فساد به سردمداری امریکا و انگلیس از خداوند تقاضای مرگ و نابودی و اضمحلال میکنیم تا محرومان و مستضعفان و کافه بشریت از فساد و ظلم و تباهی و قتل و غارت انان اسوده گردند .
  • یاور انقلاب IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    اقا سعید مشکل شما اینه که یک عده دانشجوی فنی و مهندسی اقدام به تسخیر لانه جاسوسی نمودید اما بعدا برای ادامه تحصیل اکثرا به دانشکده علوم سیاسی رفتید و جذب اساتیدی شدید که متاسفانه کاملا شما را تغییر دادند جون سواد سیاسی نداشتید ، ضمنا اصلاحات کالبد شکافی شده و نتیجه ان اینطور اعلام شده : اصلاحات بدست خود اصلاح طلبان زیاده خواه و پر مدعا که خود را ذلیل غرب نشان داده اند به قتل رسیده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس