کد خبر 1236468
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
حمله کنندگان به اتوبوس پرسپولیس محروم شدند/ پرونده سپاهان باز است

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دو نفر از حمله کنندگان به اتوبوس پرسپولیس پیش از بازی با ذوب آهن برای دو سال محروم شدند.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس بخاطر پرتاب مواد محترقه توسط دو تن از هواداران تیم ذوب آهن خسارت وارد شد.

کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به دلیل پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اعلام کرد که هر کدام به مدت ۲ سال از ورود به ورزشگاه‌های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات مالی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

همچنین در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پرونده مفتوح خواهد بود.

رای انضباطی لیگ دسته اول

دیدار تیم‌های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه از سری رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی نادر آقازاده، مربی نود ارومیه تخلفانی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی طبق ماده ۶۰ به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت پیچیده پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس

به دلیل تخلف کریم عزیزی، منتسب به تیم نود ارومیه مبنی بر بروز رفتار تحریک‌آمیز، وی به مدت دو جلسه از ورود به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه بخاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

همچنین اکبر صغیری، مربی تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به مربی تیم مقابل قبل از شروع مسابقه و اتخاذ تشنج در روند بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بهمن حسنی، مربی تیم نود ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رای فوق قطعی است.

تیم نود ارومیه به دلیل سوء رفتار تیمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

رای انضباطی لیگ دسته دوم

مسابقه تیم‌های علم و ادب تبریز و محتشم تبریز از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی امیر یوسفی، مربی تیم علم و ادب تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی، مربیان تیم علم و ادب تبریز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، هر یک به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم علم و ادب تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه، نتیجه این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام کرده و باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    10 0
    خجالت اوره
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      2 6
      کار خود لنگیا بوده اینو دیگه عالم و ادم میدونن
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      3 2
      22:13، همه کوچولو هایی که به گرد پرسپولیس نمیرسن دارن میترکن و از پرسپولیس بد میگن. بله پرسپولیس "تیم خاص" هست چون در عرض 3 سال دو بار به فینال لیگ باشگا های آسیا رسیده اما دیگران حتی به نیمه نهایی هم نرسیدن. گذشت که با تشتک سازی کامبوج بازی کنی و ستاره حلبی بسازی
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 1
      عجب رای سنگینی وجالبه که اینا اونا هم نیستن و کسی هم که شارژشون نکرده بود کاملا خودجوش و مردمی! آره احساسات جوانی
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 1
      اصلا در صلاحیت اینا نیست فقط قوه قضاییه ی اقای رئیسی
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 20
    چون برای لنگ هست سریع وارد عمل میشن و رای صادر می کنن. حالا اکر برای استقلال بود می گفتن آقا جوون بودن یه کاری کردن ببخشیدشون
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      10 2
      چند وقت از حمله گذشته؟ رای حمله بازیکنا به طرفداراتون تی فرودگاه چی شد؟ حمله توییتری بزیکناتون به وزیر چی شد؟ یک دهم این کارا رو پرسپولیس بازیکناش انجام بدن باشگاه پرسپولیس رو میبندن
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 2
      داداش از خواب زمستانی بیدار میشی حداقل یه نگا به تقویم بنداز بعد اظهار فضل کن و از روی کینه فقط حرف بزن
  • مرتضی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    11 1
    خنده داره از ورود به ورزشگاه منع شدند اقایون محترم این کار یه حرکت تروریستی و خارج ورزشگاه بود من کار به فوتبال و تیم ندارم این حرکت تبعات وحشتناکی برای جامعه داره اقایون حقوق دان اگه در یک کشور پیشرفته این اتفاق می افتاد موضوع کاملا امنیتی بررسی میشد ...متاسفم براتون
  • 6666664444 IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    10 1
    .....تو این ماله کش اخلاق وانضباطی،اگه هوادار پرسپولیس این کارو میکرد کل هوادارای تیمو محروم وسیدجلال دوجلسه محروم میکردن بی وجدانای رشوه خور،بالاخره سپاهان یه روزی به تهران خواهد آمد
  • انصاری IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    11 0
    اقایان قصد دونفر از حمله به اتوبوس اعضای نیم پرسپولیس ایجاد رعب و وحشت واسیب رساندن به بازیکنان بوده در صلاحید دادگستر ی است نه کمیته سفارش شده فوتنال ایا اقدام به مجازاتش محرومیت از ورزشگاه است بی خودتانه نخود هر اش نکنید بگذارید دادگاه احکامش را صادر کند
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      4 0
      کمیته انضباطی در حدود اختیارات خود رای داده برای مجازات کیفری بهتر است از طریق قوه قضائیه پیگیری شود
  • 6666664444 IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    9 0
    پس هرجوان و نوجوانی این عمل تروریستی انجام بده رای کمیته عنضباطی اینه؟؟؟؟؟ بالاخره سپاهان یروزی به تهران خواهد آمد
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 2
    همین؟؟؟؟؟ این جونورها باید اعدام بشن
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 4
      جونور تر از لنگی جماعت نداریم. قرار به اعدام باشه اول از همه باید لنگیا از دم تیغ گذرونده بشن
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 2
      22:17 جونورتر از خودت وجود نداره که اینجوری توهین میکنی.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    مزخرف ترین رای علیه پرتاب کنندگان نارنجک به اتوبوس‌ پرسپولیس در اصفهان. الاغهای بی‌شرف با این رأی خودشان‌ را مسخره کرده یا مردم‌ را يکی نيست بگویید. چقدررشوه وگزاز ازاین دوباشگاه اصفهانی گرفته واین رأی را صادرکردید اگر عزيزان خودتان‌ هم دراتوبوس بودند بازم اینگونه رای صادر می‌کردید خیلی بی ناموس وابله هستید.
  • سعید IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    واقعا از این برخورد قاطعانه کمال تشکر رو داریم. خخخخخخخخخخ
  • پرسپولیس عشق IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    چی میگید حالتون خوب نیستا.یه ماه بیشتر از پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس گزشته اونوقت حکمش ۲سال محرومیت از ورود به استادیومه. وقتی به اتوبوس دورتموند نارنجک پرت کردند حکم پرتاب کنندگان ۱۴سال زندان بود.اخه این چه حکمیههههههههه
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 1
    خسته نباشین واقعا با این آرای خنده دار و بچه بازیتون
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 1
    یاد مجازات‌های مضحک برای قمه کشان، زورگیران، مالخران و دزدان افتادم، حقا که در و تخته باید بهم چفت بشه!
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 1
    واقعا خنده داراست .حتما باید اتوبوس چپ می کرد حداقل 40 نفر می مرد تا اقایان کمیته حقیقت یاب تشکیل میدادند. برادر من این یک حرکت توریستی است باید قوه قضائیه رسیدگی کند. این چه رای مسخره ای است از ورود به ورزشگاه منع شدند. پیشگیری در مملکت ما اصلا معنی ندارد. منتظر روزهای بدتر از این باشید.
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 2
      خخخخخخخخ با ی ترقه اتوبوس مگخ چپ میکنه؟ این فیلم هندی بازیتون منو کشته خخخخخخخ. دم سپاهان گرم خوب این طرفدارای تیم منفور حکومتی رو اتیش میزنه دم این دو نوجوون گرم ناز شصتشون اگرچه هممون خوب میدونیم این حرکت توسط لیدرای خود لنگ برنامه ریزی شده
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    برو بابا ، گیر اوردید ملتو پس با این حساب راه اغتشاش و ضربه زدن به امنیت ملی پیدا شده پرتاپ داعشی وار نارنجک به تیم فوتبال، والیبال، وزنه برداری، کشتی و .. حکمش اینه: ممنوعیت دوساله ورود به ورزشگاه آقای رئیسی، خواهشا اون مسولی که پرونده رو بجای دادستانی دست کمیته انضباطی داد دستگیر کنید.
  • ایرانی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    طرفداران 3 پاهان تا آدم نکشند مسئولین مملکت از خواب بیدار نمی شوند. چشم سرباز و یک هوادار پرسپولیس را کور کردند با آنها برخورد نشد. اوباش گری و حشی گری را در ورزشگاه و خارج از ورزشگاه باب کردند با آنها برخورد نشد. حالا هم این جریان تروریستی اخیر. جالبه هر جا ساکت هست آشوب ، بلوا و نامنی و به خطر انداختن جان دیگران و حیف و میل گسترده اموال عمومی ، آب های الوده سکه لای گز و رشوه و... هم هست.
  • ایرانی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    8 1
    اصفهانی ها با این حکم شان تمام ملت را با خود دشمن کردند. در صورت واکنش های متقابل هواداران تیم های دیگر اعتراضی نداشته باشند.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    خوب جریمش زیاد نیست. انشاالله طرفدارای پرسپولیس هم در تهران و سایر شهرها جبران میکنن.
  • shahram IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    لابی گری ، مسخرست
  • US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    یعنی برا چهارشنبه سوری کشی نارنجک بندازه به ماشین خود این قاضی که رای صادر کرده، محکوم میکنه به عدم شرکت در دو چهارشنبه سوری؟!! آقایون مردم سما رو شناختن و خواهیم دید در تهران چه رایی برای حمله به سپاهان و ذوب خواهید داد!
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    مسخره ترین رای که میتونستن بدن. دادند بازیکن‌های یه تیم مورد حمله قرار گرفتند با دوتا تماشاگر دوسال تو شرایط کرونا از ورود به ورزشگاه محروم میشن
  • غلامرضارحمانی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    حکم خیلی کم دادن این دونفر باید اعدام بشن درس باشه برای دیگر افراد بااین حکم هرروز پرت اب نارنجک دادیم در شهر هااخرشم چند نفر کشته مبشن وچمد نعر به عنوان قاتل اعدام میشن پس چرا الان حکم قاطع نوید
  • رضا IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    تیم شله زرد به تهران بیاد همه را با چماق باید بزنیم.نتیجه .چند تا بچه بودن ۲ سال استادیوم نیان.
  • رضا IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    باید تیم شله زرد را در تمام ایران و هر شهری که بازی داشت همین بلا را سرشان در آورد.بچه ها آزادن هر کاری کنند.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    اووووهه چه رای سنگینی ؟؟؟؟؟ از اعلام آن خجالت نمی کشند تو را خدا ؟؟
  • بازنشسته IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 0
    چه رأی مسخره و شرم آوری!!! دقیقا انگار طنز اجرا کرده‌اند!!! نخست این که اون دونفر خودسرانه چنین کاری نکرده‌اند دوم اینکه ترقه بازی که نکرده‌اند و یک اتوبوس آدم را تهدید به مرگ کرده‌اند سوم اینکه حتماً کسانی وادارشان به این اقدام خطرناک کرده‌اند که نتیجه نگرفتن و باخت پرسپولیس براشون خیلی اهمیت داشته و دارد! چهارم اینکه این محکومیت آنقدر ساده و بی اهمیت است که این مجرمین به اصطلاح محکوم شده در دلشون به ریش مردم می خندند و جشن می گیرند و برای دفعات دیگر در آینده مجوز گرفته اند!!! پنجم اینکه این به اصطلاح کمیته انضباطی، با این رأی بسیار مسخره، مردم را احمق فرض کرده‌اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس