کد خبر 1236528
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

به گزارش مشرق روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: دیدار روسای جمهور منتخب و مستقر با یکدیگر که دومین دیدار پس از انتخابات می باشد، در نوع خود کم نظیر و نشان دهنده جلوه ای از اخلاق در فضای سیاست زده امروزی است و مهمتر آنکه برخلاف شعارهای دوران تبلیغات، دولت سیزدهم قصد دارد تداوم دهنده نقاط قوت دولتهای پیشین در جمهوری اسلامی باشد.

پیام مثبت دومین دیدار روسای جمهور منتخب و مستقر

پیام مثبت دومین دیدار روسای جمهور منتخب و مستقر

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    سلام.اقایی روحانی داره سیاست ورزی به خرج میده. این روش ها فایده نداره. شما باید تاوان و مجازات اون همه خسارت رو پس بدید(به همراه وزرا).هرچند به ارامش و صبر این اتفاق انشالله روخ خواهد داد.
    • محسن ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      نه عزیزم. تا حالا کدامیک از رییسان جمهوری پاسخگوی کارهای دوران ریاستش بوده که روحانی دومی اش باشد؟ اصلاً معنای مصونیت داشتن رییس جمهور هم همین است. اگر قرار بود رؤسای جمهور همه اش نگران باشند که مبادا برای فلان تصمیم و بهمان اقدامشان مجازات شوند، دیگر هیچوقت به کارهای مهم و اساسی دست نمی زدند. همانطور که، برای نمونه، هدفمند کردن یارانه ها از کارهای بزرگِ احمدی نژاد بود، توافق هسته ای هم از تصمیم های بزرگ روحانی بود. کسانی که تصمیم های بزرگ می گیرند باید برای شجاعت و شهامتشان تشویق شوند نه تهدید و مجازات.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    نقطه قوووت!!!!!!
  • داود IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    با اينكه رويكرد سياسي متفاوت از اقاي رييسي دارم ولي اين منش مديريت عالي است
  • محسن ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای روحانی اخیراً هم گفت از این پس هر چه را در مذاکرات وین و امور مربوط به برجام و لغو تحریمها پیش بیاید به آقای رییسی اطلاع می دهیم و با ایشان هماهنگ می کنیم. بله عزیزان، بزرگان می دانند که چطور باید هوای یکدیگر را داشته باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس