سردار اشتری: اشرافیت اطلاعاتی کاملی بر عناصر ضدانقلاب و اشرار داریم / ۴۸ ساعته معتادان متجاهر را جمع‌آوری می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه باید قدردان مردم و نعمت ولایت باشیم، گفت: دشمن در فضای مجازی قصد نا امید کردن ملت بزرگ ایران را داشت که نقشه های آنان با هوشیاری مردم آگاه خنثی و نقش برآب شد.

به گزارش مشرق، سردار "حسین اشتری" در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به حضور حماسی مردم در روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری، اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی با انجام عملیات روانی قصد نا امید کردن مردم را داشت که خدا را شکر نقشه های آنان خنثی و نقش برآب شد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مردم با توجه به مشکلات اقتصادی که داشتند به درخواست حضرت آقا لبیک گفته، پای صندوق‌ رأی آمدند و بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کردند، افزود: مردم آگاه و بصیر با حضور در این حماسه بزرگ برگ زرین دیگری به افتخارات خود و کشورشان افزودند.

 سردار اشتری بیان کرد: انتخابات امسال نسبت به سنوات گذشته از اهمیت و کیفیت بالاتری برخوردار بوده است و همه باید بدانیم که کار بزرگی انجام شده و قدردان این مردم و نعمت ولایت باشیم.

وی در ادامه افزود :در این انتخابات مردم احساس آرامش کردند و با اراده و آگاهی، فردی صالح و شایسته  انتخاب کردند که ان شاءالله رئیس جمهور منتخب آیت الله "رئیسی" با روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و عدالت محوری که در قوه قضائیه داشتند در این جایگاه مایه خیر و برکت باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دولت و مجلس ولایی و دلسوز مایه برکت است و باید قدردان مردم و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم و بیش از گذشته در راستای حل مشکلات مردم فعالیت کنیم چرا که خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نوع عبادت است.

 مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: خدا به ما توفیق داده لباس سربازی امام زمان (عج) را بپوشیم و از صبح که از خانه بیرون می‌رویم تا شب که بر می‌گردیم اگر نیت الهی باشد از اجر و پاداش بالایی برخوردار هستیم و این وعده صادق خداوند است.

سردار اشتری در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان انتظامی و بازرسان نظارت ستادی، گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) هرکس در خدمت به مردم نیت خالص والهی داشته باشد، عبادت است و باید این حس را در خود تقویت کنید.

گفتنی است بازدید سرزده از پاسگاه انتظامی تنگ سرخ و همچنین دیدار با خانواده شهید مقداد بویر که سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد از دیگر برنامه‌های فرمانده انتظامی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • MUN IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    واقعیت رو باید قبول کرد
  • DE ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید !
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 2
    درود بر سردار اشتری و تمامی دلسوزان نظام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس