کد خبر 1236719
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
شریعتمداری - کراپ‌شده

باید به همه خواسته‌های آمریکا بی‌کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست!» نوشت:

۱- دیروز آقای روحانی در جلسه هیئت دولت به چند نمونه از آنچه که آن را دستاوردهای بزرگ! دولت می‌دانست، اشاره کرد که به جرأت و با استناد به واقعیت‌های محسوس و ملموس می‌توان گفت متاسفانه حتی یک نمونه از آنها نیز نه تنها واقعیت نداشت بلکه با واقعیت‌های موجود فاصله‌ای پرناشدنی و در حد و ‌اندازه تناقض نیز داشت! از جمله فرمودند:

«این دولت جلوی فساد ایستاد! ... این ما بودیم که با فساد جنگیدیم! ... ملت بدانید هیچ راهی به جز شفافیت برای مبارزه با فساد وجود ندارد؛ اطلاعات باید در اختیار مردم قرار بگیرد. آن دولتی که اطلاعات را در اختیار مردم گذاشت؛ این دولت بود! ... این دولت مردم آمریکا را پای میز مذاکره نشاند! ... نگوییم بخاطر معیشت مردم نیامدند، پس چرا در سیستان و بلوچستان با آن همه سختی مشارکت بالا بود!؟ و...».

راستی‌آزمایی آنچه جناب روحانی ادعا کرده‌اند به آسانی ممکن است و برای درک میزان انطباق این ادعاها با واقعیت‌ها به اخبار پشت پرده و اسناد طبقه‌بندی و محرمانه نیازی نیست! بلکه فقط با نیم نگاهی به مواضع و عملکرد و کارنامه ۸ ساله دولت به وضوح می‌توان به تفاوت -‌ بخوانید تناقض- این ادعاها با واقعیت‌های موجود پی برد! که شرح مستند آن در گزارش خبری تحلیلی کیهان امروز آمده است ولی جناب ایشان درباره مذاکرات وین و چگونگی لغو تحریم‌ها، راه‌کاری ارائه کردند که فروش کشور به دشمن و تبدیل ایران به یکی از دولت‌های فقیر و غارت‌شده و دست‌نشانده آمریکا نتیجه قطعی آن خواهد بود! بدیهی است نمی‌توان باور کرد که ایشان از نتیجه پیشنهاد خود با خبر بوده‌اند! بلکه این پیشنهاد خطرناک را فقط می‌توان - و باید- در کنار بسیاری از عملکردهای زیان‌بار دیگر و برخاسته از نابلدی ایشان به ارزیابی نشست.

۲- ابتدا باید صورت‌مسئله، همانگونه که هست مطرح شود و آن، اینکه آقای روحانی طی ۸ سال گذشته بسیاری از امکانات و ظرفیت‌های کشور را به پای مذاکرات هسته‌ای ریخته و جز تحمیل خسارت‌های فراوان به مردم و نظام دستاورد دیگری به ارمغان! نیاورده است، هدف از مذاکرات، لغو تحریم‌ها بود ولی نه فقط هیچ تحریمی لغو نشد بلکه صدها تحریم جدید نیز به تحریم‌های قبلی اضافه شد. در این حالت انتظار این بود - و هنوز هم هست- که جناب ایشان به خاطر فاجعه‌ای که به ملت تحمیل کرده‌اند، زبان به پوزش بگشایند و فریب‌خوردگی و نابلدی خود را با بهره‌گیری از کارشناسان چیره‌دست جبران کنند. کارشناسانی که شرایط پیش‌آمده را از قبل پیش‌بینی می‌کردند ولی از سوی ایشان با بی‌توجهی همراه با اهانت روبه‌رو شدند! اینکه ما در مذاکرات کاپ اخلاق گرفتیم! و یا بین آمریکا و اروپا اختلاف افکندیم! و ... برفرض صحت! - که صحت ندارد- هدف مذاکرات نبود، قرار بود تحریم‌ها لغو شود که نشد و اضافه هم شد. حالا به نظری که ایشان در جلسه دیروز دولت مطرح کرده‌اند توجه کنید.

۳- رئیس‌جمهور محترم در جلسه دیروز دولت فرموده‌اند؛ «اگر بخواهند همین امروز ما می‌توانیم تحریم‌ها را تمام کنیم، نه فردا، همین امروز، همین امروز دوم تیر، برویم همین الان اختیارات را بدهیم به آقای دکتر عراقچی، پا شود برود وین در عرض چند روز توافق را نهایی کند و اعلام شود تحریم‌ها برداشته شده است»!
باید از آقای روحانی پرسید اولاً؛ مگر طی ۸ سال گذشته، همه نمی‌خواستند تحریم‌ها لغو شود و نتوانستید!؟ و ثانیاً قرار است به آقای عراقچی چه اختیاراتی بدهید که تاکنون و طی ۸ سال گذشته نداشته است!؟ و این چه اختیاراتی است که اگر جناب دکتر عراقچی داشته باشد ظرف یک روز به تحریم‌ها خاتمه می‌دهد و کاری که جنابعالی طی ۸ سال قادر به انجام آن نبوده‌اید را یک روزه به انجام می‌رساند!؟ برای کشف این معما باید دید حریف از ما چه می‌خواهد که اگر به خواسته‌اش تن بدهیم همه تحریم‌ها ظرف یک‌روز لغو خواهد شد!؟ بخوانید و تأسف بخورید!

۴- آمریکا با صراحت و رسماً اعلام کرده است که خواستار توقف صنایع موشکی ایران و کنترل حضور کشورمان در منطقه است. «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری - اول تیرماه- می‌گوید: توافق هسته‌ای با ایران ضروری است اما برای پرداختن به مسائلی مانند برنامه موشکی این کشور کافی نیست! «آنتونی‌بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در نشستی با کمیته سنا - ۱۸ خرداد- اعلام می‌کند؛ حتی در صورت احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام و بازگشت آمریکا و ایران به تعهدات هسته‌ای خود، بازهم «صدها» تحریم ایالات متحده علیه ایران همچنان باقی خواهد ماند! بلینکن در اظهارات دیگری تاکید می‌کند که برای توافق با ایران، این کشور باید صنایع موشکی خود را متوقف کند و به حضورش در منطقه خاتمه بدهد و... و. ده‌ها نمونه دیگر از این دست.

خُب به وضوح و بدون کمترین تردید می‌توان فهمید که منظور آقای روحانی از اختیاراتی که می‌تواند ظرف یک‌روز به تحریم‌ها خاتمه بدهد چیست!؟ باید به همه خواسته‌های آمریکا بی‌کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم. مردم مظلوم کشورمان را زیر پای تروریست‌های تکفیری قربانی کنیم! زنان و دخترانمان را - نستجیر بالله- به عنوان کنیز - که تصورش هم چندش‌آور و نشانه اوج بی‌غیرتی است-‌ در اختیار داعشی‌ها قرار بدهیم و ... غارت ثروت‌های ملی و به بردگی کشاندن ملت و ... که بماند!

آیا اختیارات مورد نظر ایشان که اگر داده شود همه تحریم‌ها یک‌روزه لغو خواهد شد! غیر از این است!؟ اگر این نیست، پس چیست!؟ آمریکا به صراحت و رسماً و علناً اعلام کرده است که تنها در این صورت تحریم‌ها را لغو می‌کند! باید گفت ملت غیور و جوانان جان‌برکف این کشور نمرده‌اند که جنابعالی در لفافه نسخه فروش ایران و مردم شریف و پاکباخته این مرز و بوم را می‌پیچید! جناب آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    31 0
    اقای رئیسی من برای اقتصاد و معیشت و مسکن و کار به شما رای ندادم! رای دادم تا یقه سفیدهای وطن فروش رو پشت تو دادگاه و پشت میله ها ببینم. 42 سال با بعضیا مدارا شده و این 8 سال ملت ثمره ی این مدارا رو با پوست و گوشت و خون خودشون لمس ردن. من اقتصاد نمیخوام. محاکمه مسئولان خائن رو میخوام. مبارزه با فساد این اقایون رو میخوام
    • محمذ IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      9 0
      با این فرمون که آقای روحانی دنباله برجامه ، روز قیامت در صحرای محشر هم ایشون به فکر مزاکره با آمریکا خواهد بود!
    • دلواپس آینده نگر IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      آقای روحانی …… اینقدر دنبال سراب برجام نرو ……… تشنه و تشنه تر میشوی و آخرش هم هلاک ……
  • رضا سورانی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 14
    بخشی ازاین حرفا مال علم الهی و بخشی مربوط به روحانی و بخشی حرفهای خودته
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    34 2
    ان شاء الله تمام پشت پرده های احیای برجام با بصیرت افزایی جبهه ی انقلاب برملا شده و دور هفتم مذاکرات وین تحریم خواهد شد.
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      14 0
      اگر امام زنده بود برجام و سعادت آباد که کشور فروشی بود.ااجازه نمی‌داد اجرا شود
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    38 2
    کاش این یک ماه و نیم زود تموم میشد. خسته شدیم بخدا. خسته شدیم از پررویی نجومی این جماعت. واقعا مرزهای پررویی رو جابجا کردن این جماعت.
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      12 0
      یادش بخیر یه وقتی بود دشمن را بیرون کردیم از خاکمان ولی الان به خاطر دشمن در صنعت کشور بتن می ریزیم و داریم تو سر و کله هم می زنیم که این مقدار راه دادن دشمن چه مقدار باشد
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      2 0
      واقعاااا
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    13 0
    اگر موشکی و قدرت منطقه رو هم از دست بدیم آمریکا هیچ تحریمی رو برنمیداره بلکه انتقام میگیره و اصلا به خودش زحمت نمیده که به جنگ ما بیاد توله هاش عربستان و امارات و بحرین رو به جون ما میندازه !
  • رضا IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    10 0
    آمریکا تروریست است هر کسی به خواسته های آمریکا تن دهد تروریست است
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    13 0
    مرگ بر رو.... ... این ج اس و س انگلیسی
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    14 0
    اقای روحانی سرهنگ قذافی در لیبی همین کاری که شما میگوئید را انجام داد یعنی تسلیم گردید البته نه تحریم هایش لغو گردید نه کشورش در امنیت ماند لیبی سلاحش را تحویل امریکا داد و منتظر برداشتن تحریم ها ماند اما امریکا مخالفان قذافی را تجهیز کرد و مردم لیبی را به خاک و خون کشیدند امروز لیبی در برابر تجزیه قرار دارد نفتش را امریکا ییها مجانی میبرند و مردمش در ترس و هراس وحشت بسر میبرند
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    10 0
    خدا کند هرچه زودتر این روزهای باقی مانده حسن روحانی تمام گردد تا کشور و مردم ایران از شر این انسان رهایی یابند
  • DE ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    اختیار روحانی برای این کارها را به : باید به همه خواسته‌های آمریکا بی‌کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم. مردم مظلوم کشورمان را زیر پای تروریست‌های تکفیری قربانی کنیم! زنان و دخترانمان را - نستجیر بالله- به عنوان کنیز - که تصورش هم چندش‌آور و نشانه اوج بی‌غیرتی است-‌ در اختیار داعشی‌ها قرار بدهیم و ... غارت ثروت‌های ملی و به بردگی کشاندن ملت و ... که بماند...آمریکا به صراحت و رسماً و علناً اعلام کرده است که تنها در این صورت تحریم‌ها را لغو می‌کند! باید گفت ملت غیور و جوانان جان‌برکف این کشور نمرده‌اند که جنابعالی در لفافه نسخه فروش ایران و مردم شریف و پاکباخته این مرز و بوم را می‌پیچید! جناب آقای روحانی! این یکی دیگر فروشی نیست!
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    13 0
    پروردگارا خودت کشور ایران را در برابر حسن روحانی حفظ بفرما این شخص خیلی خطرناک تر از دشمن خارجی میباشد
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    12 0
    هشت سال نتوانستی حتی یک روز تحریم ها را لغو کنی حالا یک روز ه میخواهی کشور را به ثمن بخس بفروشی؟
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    اقای روحانی میخواهد بجای پاسخ گویی فرار رو به جلو کند و بگوید نگذاشتند که تحریم ها را بردارم
  • امین IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    5 0
    احسنت احسنت احسنت
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 0
    هرکاری آمریکا و اسراییل میخواستند رو.... با مردم ایران کرده.محاکمه و بدار آویختن عاملین دشمن خواسته مردم ایرانه.ایران فروشی نیست جناب شیخ
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 0
    ضربه‌ای که دولت غربگدای روحانی به ایران و مردمش زد در همه ابعاد و هنوز هم تمام نشده چندین برابر ضربه جنگ تحمیلی بوده
  • پری 44 IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    30 3
    منفورتر و مبغوض تر از رو.... در دنیا نیست با پایان دولتش باید او را بازخواست کرد ودر خیابان ها بگردانند
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    31 1
    روحانی فقط میتونه راجع به خانواده خودش اظهار نظر کنه
  • کیوان IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 0
    روحانی ستون پنجم دشمن
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    دمت گرم آقای شریعتمداری، قربون دهنت، حرف دل مارو زدی. امیدوارم ایشون و رفقاشون هم تو این دنیا و هم تو فردای قیامت حسابی مؤاخذه بشن و دیگه نتونن بلبل زبونی کنن، هشت سال زندگی و جوانی مارو به فنا دادن و عزت و اقتدار ملی مارو پایمال کردن، آخرش هم طلبکارن. به خاطر هشت سال نابود کردن مملکت دنبال خسته نباشید شنیدن هم هستن، خسته نباشی دلاور! خدا قوت پهلوان!
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    22 5
    اگربنارابذاریم به قبول حرفهای شریعتمداری ،پس بایدبپذیریم که روحانی بایدمحاکمه شود.نمیشودکه بگیم شریعتمداری تودرست میگی ولی روحانی کاری نکرده که محاکمه بشه
    • محمدایوب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      22 2
      با یک بازبینی حرفهای شریعتمداری هر آدم با وجدانی متوجه میشود اوراست می گوید متاسفانه. معلوم نیست چرا دراین کشور درمقابل این همه وطن فروشی سکوت میکنند تاکنون تمامی وطن فروشان اصلاح طلب ازاو حمایت میکردند حال که آنها با لگد مردم درحال احتضار هستند وسعی دارند خود را ازاو جدا نشان دهند ومردم متوجه اراجیف ودروغهای او شده اند. و8سال کاسه گدایی دست گرفته اما آمریکاییان دو زار کف دستش نگذاشتند چرا کسی جلوی این گندکاریش رانمیگیرد پس این مجلس انقلابی کجای کاراست اگر نمی توانند جلوی گردن کلفتی. این وطن فروش رابگیرند مانند کارهای دیگر به مردم واگذار کنند
  • علی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    31 1
    آقای روحانی رابین هود اغنیا جیب مردم بدبخت رازدی برای آقا زاده ها واشراف زاده ها آقای رابین هود اشراف زادها ناراحت نباش خداوند پاداش این نیکی را به شما میدهد
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    25 2
    والله العظیم المتعال دولت حسن روحانی ام الخیانت است
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 0
    آقای روحانی حتی اگه موشک و منطقه ای رو هم تسلیم آمریکا کنی باز هم تحریم ها برداشته نمیشه.
  • شهریار IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    چرا پرزیدنت......
  • انسان آزاده AU ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    13 0
    خدایا شکر تو که در مقابل کشور فر...انی مثل حسن روحانی، منتقدان و تحلیل گران و کارشناسان چیره دستی مثل آقای حسین شریعمتداری قرار دادی. وای بر ما که کسی مدت 8 سال رئیس جمهور کشور بوده که نه تنها پشیمان نیست ار عملکرد گذشته اش، بلکه منویات درونی اش در این آخرین لحظات ریاستش، عیان تر از قبل بیرون ریخته و آشکارا حق به امریکا میده و میگوید ایران باید همه خواسته های قلدرانه و نامشروع امریکا بپذیرد و کشور را تسلیم امریکا کند. خدایا به حق امام حسین(ع) و به حق خون پاک شهیدان مقاومت خصوصا سردار شهید قاسم سلیمانی آرزو دارم و روا است که این رئیس جمهوری که مایل بوده و است کشور ایران تسلیم خواسته دشمن ایران و بشریت شود، مورد پیگرد قضائی قرار گیرد و بجزایش برسد.
  • حیدر صالح IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 0
    مجلس به عدم کفایت این ...... رای گیری کند و هرچه زودتر این لکه را از دامن مدیریت مملکت بردارند
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    سفسطه در وکردن پس چرا مشارکت در تهران برخودار نسبت به سیستان و خراسان کمتر بیده؟!
  • مهرداد US ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    33 2
    اموخته ام که کسی را که زمین خورده تو سرش نزنم، ولی اقای روحانی شما چه جوابی برای سٶالات اقای شریعتمداری مندرج در این مقاله دارید؟ کمی شرم و حیا، وجدان و مسٶلیت پذیری هم خوب چیزیه.
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    29 1
    منتظر روزی هستیم که دیگه روحانی رانبینیم
  • DE ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    قذافی همه چیز روبه امریکا داد و کاملا تسلیم شد و زیر همه کاغذهاشون رو امضاء کرد ! وقتی دست لیبی خالی شد. امریکا شورش راه انداخت اول قذافی رو کشت بعدش لیبی روچند تیکه کرد و شیرازه لیبی ازهم پاشید و هنوز که هنوزه درجنگ و خون می غلطه. با این منطقه اشفته که هر روز از هرگوشه اش امریکا وشیاطین همدست اش یک جنگی رو راه می اندازند. نمیشه برای خوش ایند امریکا قوه دفاعیه رو تعطیل کرد. امنیت ایران قابل معامله و فروشی نیست. دیروز جنگ قره باغ. امروز جنگ طالبان ، فردا یک جنگ دیگه...........
    • انرژی هسته ای IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      3 0
      در سوریه هم مشابه همین اتفاق افتاد سوری ها سلاح های شیمیایی شون رو دادن و بعدش درگیر جنگ و داعش و آوارگی شدن مسئولین عزیز تاریخ برای اینه که شما عبرت بگیرید و دم به تله ندهید فاعتبروا
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    جدیدا پهپاد هم جز نگرانی های آمریکا شده فکر کنم بعد باید بشینیم با آمریکا درباره اینکه فقط کوادکوپتر برای فیلم برداری از مجالس عروسی بهمون بدن مذاکره کنیم
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    5 0
    روحانی گفته اگر بخواهند همین امروز و نه فردا تحریمها برداشته میشوند!!!یعنی کیا بخواهند!؟خب معلومه یعنی اگه رهبری بخواهند،واگر نخواهند یعنی اجازه ندادن تحریم برداشته شود!!واز همین الان الکی سنگ معیشت مردم رو به سینه میزنه که ای مردم عزیییییز بعضیاااااااا نخواستن که تحریم برداشته شود،عجب!! حالا این بخواهند چیه؟؟ یعنی اون شروطی که سران آمریکا و اروپا که دائم دارن با پررویی تمام تکرار میکنن. این بخواهند هم یعنی محدود شدن گسترده و دائمی دانش هسته ای،توقف صنعت موشکی و عدم حضور در منطقه و ... رو بخواهند تازه آمریکاگفته بعد از این کارا هیچ تضمینی نمیدیم وتمام تحریمها هم برداشته نمیشوند اونایی هم که برداشته میشن لغو نمیشن بلکه تعلیق میشن،،این حرف ما نیست حرفای خودشونه. حالا اصرار روحانی به این همه باج دهی چیه!؟ مهره آمریکا به این میگن!!!!
  • آرش IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    منتظریم ببینیم عاقبت کسانی که کشور فروشی کردند بعد از اتمام این دولت چیست؟ آیا بازخواست می شوند یا بازهم قراره این حرف ها ادامه داشته باشد؟ تا زمانی که کشور از نفوذی ها پاک نشه امید در دل مردمی که در این 8سال خون دل خوردند جوونه نمیزنه...
  • سیاوش IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    27 3
    رییس جمهور به این خوبی! مگه بد بود هفته ای یک بار تحریم ها رو لغو می کرد؟!
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      8 2
      واقعا هرهفته یه بار تحریم می‌شکست واقعا ماقدرنشناسیم . رییس‌جمهور ی به این خوبی تازه ‌وقتش کم بود وگرنه نیومد برامون جارو هم میکرد . حیف که رفتی مردصادق خارنجی ماع ...دو ست دارم سه ست دارم ..هفت سنگ !! هولت ! اینو یهومیگم هولت ! یه بازی بود الان شایدیه استرتژیه !!
  • Nm IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 12
    حق با شما اما چطور نیامده دم از اجرای برجام و fatf و ....... میزنید
    • ایرانی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      2 0
      متوهم ... چه کسی دم از اجرای fatf میزنه جز رسانه های وقیح افسادطلب ؟ برجام هم که کدخداتون باید اجرا کنه. ایران همچنان در حال اجراست.
  • محمد IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    خوب منم یک سوال دارم اگر همه حرفهای شما درست است چرا کسی جلوی ایشون نمی ایستدچرا در زمان شاه تا یه کار اشتباه میکرد حوزه و روحانیت مردم را روشن میکردن و جلوی شاه میگرفتن و الان ایشون این همه خسارت به کشور زده ولی باز هیچ کسی حرفی نمیزند و حتما بعد از ریاست جمهوری هم میرن عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میشن خوب چجور ایشون میتونن در مورد مصلحت انقلاب حرف بزنن در حالی که به شدت عاشق کدخدا هستن
    • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      3 0
      برای این که یک عده بی بصیرت منافق مرفه بی درد نفوذی سلطنت طلب غرب گرا لیبرال همه دست به دست هم دادند و دو بار او را به جمهوری اسلامی و امت مظلوم این کشور تحمیل کردند و در عین ناباوری رئیس جمهور شد نه پادشاه!
  • عبدالله IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    11 1
    احسنت بر اين منطق غير قابل تخطئه تا حالا نديده‌ام كسي از مخالفان بتواند به استدلالهاي سراسر مستند آقاي شريعتمداري پاسخي بدهد، فقط توهين مي‌كنند.
  • سیدجعفرکاظمی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 3
    این بلوف ها ادامه دارد!!!!!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 3
    .....قراره این چندروزه بالودرکل تاسیسات اتمی رو خراب کنه پولش رو بگیره بزنه به زخمای خودش وطایفش
  • یوسف GB ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    چرا خودتان را به کوچه چپ زده اید و آدرس غلط درباره روحانی میدهید، این بابا خ....ن است وخیلی بهتر از شما بلد به کارش است
  • بختیاری IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 3
    بزودی ناصرالدین شاه فراموش و شیخ حسن جایگزینش میشه.علی برکت ا...
  • ایرانی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    15 2
    خدایا... تا کی باید از شنیدن هزیان گویی های این جماعت عذاب بکشیم؟؟؟ حتما باید تا روز آخر ما رو عذاب بده؟؟
  • رضا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    سوء مدیریت ، زندگی اشرافی، پشت کردن به انقلاب و آرمانهای امام و شهدا، حرامخواری ،باعث اینهمه مشکل اقتصادی برای کشور و مردم شده ، فساد در بین اینها نهادینه شده پول و قدرت این قماش رومست کرده تحریم بهانه است علت اصلی، مشکل غربزدگی آنهاست
  • alitie IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 2
    چو نیک نظر کرد پر خویش در آن دید گفتا کز که نالیم از ماست که برماست بنی صدر هم بالای 20 میلیون رای داشت وقتی ملت مرتب خام زبون بازی می شوند شکایت از کی ؟ از چی ؟ ...
    • دهه 30 IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 1
      عزیزم دهه چندی هستی رای بنی صدر حدود 11 میلیون بود ولی تکبرش بی نهایت
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    شیخ، میدانی هرروز خداچندین بارتوودولت خیانتکارت رانفرین میکنیم آیا میدانی درپیشگاه ملت منفورترین فردمیباشی ملت بارای قاطع جواب نامردیهایتان رادرحق ملت دادند منتظرخشم وانتقام حق تعالی باش وبیخودوراجی نکن
  • رضا.پ IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 2
    مآمورویژه سازمانMI ...
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    والله اول صبح به غامض ترین آدم کرات آسمانی برخوردم که بازهم قلبم درد گرفت . آقای روحانی وجدان سکتمون نده برو یه جایی ..بخدا آدمی مثل شمانه دیدم ونشیدم . جان بچت محالگویی بسه چی بگم چی دادی چی گرفتی ؟
  • رضا IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 2
    باز توهم زده جناب پرزیدنت
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 1
    ننگتان باد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 1
    .... خودفروخته ابایی از کشور فروشی ندارد.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    17 3
    فتحعلی شاه رو روسفید کردی آقای روحانی... جونت مادرت فقط برو
  • میثم IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 2
    رو.... این آرزو را بگور خواهد برد. که بتواندنقاط قوت کشور را برای راضی کردن تروریست های کرواتی چوب حراج بزند.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    آقای شریعتمداری چرا نمی گویید که شیخ حسن روحانی چه تحفه‌ای است
  • ع IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    اقایان‌عجله نکنید جوجا‌رو‌آخر پاییز‌می‌شمارند
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    این پررویی واسه اینه که قصد تحریف تاریخ و دارن تا این دولت فشل ضد مردم رو مثل دولت مصدق احمق و پررو قهرمان جا بزنن. بهمین دلیل مهم امیدوارم قوه قضائیه هرچه زودتر به پرونده سیاه اینها رسیدگی کنه و فرصت مسموم کردن اذهان نسل‌های آینده رو از این مزورها بگیره
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    این مرد برایش رفتن دانشمندان و غارت ثروت ایران و سلطه امریکا به کل کشور مهم نیست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    11 3
    اقای شریتمداری با عرض پوزش اشتباه می کنید اگر همه چیز را به امریکا بدهیم هم تحریمها را لغو نخواهد کرد و به کمتر از لیبی و سوریه شدن راضی نخواهد شد
  • محمدایوب IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 1
    پس درجلسه هیئت دولت گفته بود این چند روز بگذارند با آرامش. دولت راتحویل دهیم رمز گشایی شد درود فرمانده قرارگاه مرکزی مرغ گویا قراراست دراین آخر موشک بدرد نخور رابدهد مرغ بگیرد. علی برکت الله
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    اقای عراقچی. برگردید. ودر پروژه فروش ایران شرکت نکنید ..
  • GB ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    اینطور راحت برخورد کردن با فروش ملت ومملکت !که این دیگر فروشی نیست یعنی هرچه فروختی مهم نیست اما این یکی نه !بیخود نیست ایران بهشت جاسوسان شده ۔
  • حجت IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    هی میگفتن کشمیری که تا رده های بالا نفوذ کرد اینقدر راحت خودشو سوزوند. نگو ....تو آستین داشتن
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 0
    آقای روحانی خودش هم می داند که این اختیارات بهانه است واسه لاپوشانی ناتوانی و نادانی دولت خود در مذاکرات تا شاید یک عده این بهانه هارا باور کنند ! من جمله اون اقلیت 3 درصدی از رای دهندگان سابق و همچنین اصلاح طلبان ! متاسفانه این پیرمرد پدربزرگ از یک جوان 18 ساله هم بیشتر غرور دارد و اصلا و ابدا حاضر نیست به شکست و ناکامی و نابلدی خود و دولتش در ماجرای برجام اعتراف کند چه برسد به عذرخواهی و پوزش !! تحریمها لغو نمی شود به درک ! مردم در مشکلات شدید معیشتی هستند به درک ! برجام یک آبرو ریزی بود به درک ! فقط غرور من حفظ شود نگن نتونست ! به همین سادگی !!! چشم نمی گیم ! آقای روحانی بجای اینکه دهها فاکتور بزرگ و اصلی از مشکلات مردم را فراموش کرده و گاز رسانی به چند روستا را بزرگ نمایی کرده و بگوید در تاریخ بی سابقه است ! از این بگوید که این همه غرور و خود خواهی در تاریخ ایران بی سابقه است !
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    اگربصیرتها نبود باتبحری که داشت ملت راکت بسته تحویل کدخدامیداد.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    عراقچی و اربابانش غلط کردن که جرات بکنن راجع به مسائل موشکی و حضور منطقه ای ایران بخوان حتی فکر بد بکنن تا اینکه بخوان حرفی بزنن یا چیز دیگه...
  • DE ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    بشکن بشکنه بشکن تحریم شکنه بشکن چسبیده به میز بشکن مانند کنه بشکن.برا ۱۰٪ اختیار بشکن برا ماست و خیار بشکن .ای اسفندیار بشکن تحریم رو بیارُ بشکن. بِده تو اختیار بشکن بعدش میشکنم بشکن. چطوری میشکنی ؟بشکن. هرچی یانکی خواست بشکن .امید مردم رو بشکن. کمر مَردم رو بشکن موشک رو بگیر بشکن .جبهه مقاومتُ بشکن .هسته اتم رو نشکن. آخ در اومده اشکم. برو پیش طبیب اشک - زده به سرت بی شک....
  • مسعود دیپلمات IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    من مانده ام پارسال که روحانی به سویس رفت و پولهایش را از بانک سویس خارج کرد، بعذش به کجا برد؟!
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      داد به نهاوندی تا برایش در آمریکا سرمایه گزاری کند.
  • DE ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    بشکن بشکنه بشکن تحریم شکنه بشکن چسبیده به میز بشکن مانند کنه بشکن.برا ۱۰٪ اختیار بشکن برا ماست و خیار بشکن .ای اسفندیار بشکن تحریم رو بیارُ بشکن. بِده تو اختیار بشکن بعدش میشکنم بشکن. چطوری میشکنی ؟بشکن. هرچی یانکی خواست بشکن .امید مردم رو بشکن. کمر مَردم رو بشکن موشک رو بگیر بشکن .جبهه مقاومتُ بشکن .هسته اتم رو نشکن. آخ در اومده اشکم. برو پیش طبیب اشک - زده به سرت بی شک....
  • محمدایوب IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    چه دلخوشی داری این بابا حرف حساب حالیش نیست. این مسخ امریکاست. نافش رو با نام آمریکا بریده. عراقچی وظریف هم با خودش. میفروشه. که فقط بگه برجام. برجام. گندشو بپوشونه. همین ملت با اقتدار باید جلوش وایستن. تودهنی بهش بزنن مثل انتخابات. که تمام اصلاح طلبان. تا عمر دارن یادشون نره.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 2
    تست واکسن به قیمت به خطر انداختن جان رهبر عزیز انقلاب بسیار بدتر از هر برجامی است.
    • عبدالله IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      تست!!!؟؟؟ داداش يه كم اخبار بخون. واكسن خيلي وقته تست و تأييد شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس