کد خبر 1236768
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش مشرق علی مهدیان در رشته توئیتی نوشت: در ماجرای ۸۸، هم به رای مردم بی احترامی شد، هم به نظام سوء ظن، خیلی ها قصه را دعوای احمدی نژاد_میرحسین دیدند برای همین سکوت کردند از مراجع عظام تا سیاسیون ساکت سوپر انقلابی، اما او یک تنه ایستاد. محکم و مصمم. 

چهار سال بعد که روحانی با پنجاه و یک درصد رای آورد، همه آن ادعاها پاک شد.دروغ میرحسین و اصلاحات معلوم شد نظام قابل اعتماد و رای مردم تعیین کننده پشت دولت غربگرا ایستاد پروژه مذاکره را جلو ببرند. هم گفتمان بی اعتمادی به آمریکا را پیش برد هم اقتصاد مقاومتی،هم اعتماد به مسئولین سخت بود و پیچیده. عده ای گفتند طرح او معلوم نیست. عده ای متهمش کردند. عده ای باز هم سکوت کردند و او یک تنه این طرح پیچیده را جلو برد. خروجیش جمع شدن پرچم سیاه خاورمیانه جدید بود و رشد بی اعتمادی به دشمن، تجربه ای تاریخی و جدی شدن طرح اقتصاد مقاومتی و البته رسوا شدن جریان بزک.

پای نظام ایستاد. آنروز که تصمیم سران مبنی بر قصه بنزین اعلام شد، حمایت کرد. وقتی مجلس میرفت که دولت جریان بزک را که حالا در ذهن خیلی از مردم منفور بود، استیضاح کند، مقابلشان ایستاد که در مقابل دشمن پالس ضعف و شکن از نظام مخابره نشود. خط قرمزش شکستن بروز یک پارچگی در ساختار بود.

تنها سردار نافذ البصیره اش را شهید کردند، خم به ابرو نیاورد، تا نظام به عنوان یک رفتار نادر در دهها سال اخیر سیلی به آمریکا بزند جلوی چشم دنیا، نظام مقتدر بماند. مردم رشد کنند. خون سردار هم خرج همین شد. و او گفت داریم پیش میرویم.

گفت از بن دندان به مردمسالاری معتقدم پس با این دولت کار میکنم. گذشت تا هنگامه انتخابات شد، حالا همه لابی گرها از اهل تکرار و غیرتکرارش آمدند که پا درمیانی کنند تا بالاتر از قانون راه نفس  بهشان بدهد. میدانستند صبر و حکمتش چه بلایی سرشان آورده. او اما همانقدر مقتدر ایستاد.

جریان بزک غرب شد دو سه ملیون رای، سروش و ملکیان و خاتمی و کروبی و همه هم پشتش بودند. اما کنار رفت. کل پروژه تحریم انتخابات هم با رای چهل و نه درصدی_یعنی کمتر از دو درصد ریزش نسبت به پایین ترین مشارکت_هوا شد. این معنای روشنی برای غرب داشت. یعنی اساسا تحریمهای بی سابقه هیچ شد.

آقای جمهوری اسلامی واقعه بی سابقه در طول تاریخ را رقم زد با مردمی که به قول امام بهتر از مردم دوران پیامبر بودند. جریان های پر ادعا مثل میرحسین ملعون و احمدی نژاد نمک به حرام نیز بیش از پیش در پیله تنگ خرده گفتمان محفلی شان محصور شدند. امید به جامعه تزریق شد و کشور نفس کشید.

گفتمانی که او یک تنه فریاد میزد یعنی اقتصاد مقاومتی و دولت جوان انقلابی مهیای اقامه شدن بود. طعم گام دوم احساس میشد. ادامه راه ساده نیست ولی این پیرمرد هشتاد و چند ساله بصیر و صبور ایستاده است.

کذلک یضرب الله الحق و الباطل فاما الزبد فیذهب جفاء و اما ما ینفع الناس فیمکث فی الارض

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    38 3
    قدر آقای جمهوری اسلامی را اهل آسمان بیشتر می شناسند...
    • ES ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      8 1
      دقیقا
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    29 2
    اگر درایت و هوشمندی رهبر حکیم انقلاب نبود، روحانی موشک هامان را به آمریکا می داد و با از دست دادن موشک ها آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و آلمان خاک ایران را به توبره می کشیدند. اینها تا زمانی که ایمان و موشک داریم جرأت حمله به ایران را ندارند. الحق و الانصاف رهبر معظم انقلاب و سپاه سایه جنگ را از کشور دور کردند. اما شیخ بنفش... زیادی ....د.
    • ES ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      7 1
      بله همینطوره
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    10 2
    سلام امام نور و روشنائی و همیشه تاریخ هادی مردم است. از ملامت سرزنش گران هراس ندارد و استوار و سترگ ایستاده است و مردم پیرامون آن حلقه زده آمد. در جریان فتنه ۸۸ جای آمارها را خالی دید ولی در همان زمان ۹ دی چون سیل خروشانی شد و فتنه را از خیابان دل و روان و کوچه و بازار جمع کرد. امام برای امت است و با امتش محشور می شود و اصلا سر ولایت در همین پویش امام و امامت و مردم است. مبادا ...
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    24 2
    جانم بفدایت اقا جان
  • جیم IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 3
    از عبارت این پیر مرد 84 ساله اصلا خوشم نیومد.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    36 2
    درجه یک ترین فردی هست که می شناسم خوشحالم در دورانی به دنیا اومدم که زعامت شیعه دست ایشون هست از عمر ما بکاه و بر عمر او بیافزا
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      7 1
      امین
    • ES ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      5 1
      الهی آمین
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    21 1
    چرا که او میراث‌دار کوثر است سید و مولای ما عزیز حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها است و بس. او نایب نازنین حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است و بس. هرچه باشدتو گل فاطمه ای هرچه باشد تو از آن آب و گلی اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای مدظله العالی اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واهلک عدوهم اجمعین
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    22 1
    بی نظیر.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    21 1
    سايه حضرت ماه مستدام الهي آميييين يارب العالمين
  • حاج مسعود IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    21 1
    احسنت. ممنون
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    21 1
    درود بیکران بر جمهوری اسلامی و امام شهدا و شهدای عظیم الشأن که خون خود را بپای پایداری این نظام هدیه دادند . تا خنده بر لبان دشمنان نقش نبنده .
  • بابک IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    20 2
    به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم... سلامتی آقاجانمون صلوات... اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ‏ وَ أَهْلِکْ أَعْدَاءَهُمْ.
    • ES ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      5 1
      اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • یک استقلالی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    14 1
    مرسی خیلی مردی دوستت دارم
  • سید IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    14 1
    درودبرآقاسیدعلی شاگردراستین حاج آقا روح الله بزرگ ودرودبرهمه علما راستین که مایه فخر اسلامند
  • پیروزه IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    5 1
    درود بر اقا که افتخار تمام ایرانیها است وجودش وسایه اش حافظ کشورم ایران است.لیبک خامنه ای لیبک
  • ES ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 1
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.
  • ES ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 1
    صحبت آیت الله بهجت در مورد حضرت آقا رو پیگیری کنید. جایگاه ایشون بسیار بالاست
  • میثم IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 1
    عالی بود. آقا ایستاد چون به قدرت مافوق انسان وصل است . و از قدرتهای پوشالی مادی هراسی ندارد. این همان سیره پیامبران و ائمه معصوم است . که هرکس الگو قرار دهد خواهد ایستاد در برابر تمام ناجوانمردیها.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    آقای مهدیان! احمدی نژاد از اول نمک به حرام بود یا از نظر حضرتعالی نمک به حرام شد؟
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 0
    قربونش برم چقدر بهش میاد لقب "آقای" جمهوری اسلامی
  • علی نقی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    وقتی به تصمیمات و نیت های مزخرف جریان غربگرا نگاه می کنم که با آن ادعا های پر طمطراق چه بلاهایی را که با نام ها و و برچسب های ظاهرا روشنفکری می خواستند برسر مردم این کشور بیاورند واقعا از فکر کردن به آن که چه خطراتی برای ملت داشت احساس می کنم قلبم داره می ایستد و از لطف حضرت حق و به برکت مقاومت جانانه جریان انقلابی و رهبری رهبر فرزانه و حکیم دچار آرامش و اطمینان به نظام و کشور و امید وار به آینده درخشان آن می شود اینجاست که می شود شکوه ایمان را دید که در مقابل نظام سلطه چه دستاورد های عظیمی حاصل شده است انشا ء الله هرچه زودتر اضمحلال و فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غرب و نظام من درآوردی سرمایه داری را شاهد باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس