کد خبر 1236794
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
ستار همدانی:جدال استاد و شاگرد دیدنی خواهد بود/ این حواشی در شان استقلال نیست

پیشکسوت استقلال می‌گوید هواداران این تیم حق دارند که نسبت به حواشی تیم گلایه داشته باشند

به گزارش مشرق، ستار همدانی پیشکسوت استقلال می‌گوید هواداران این تیم حق دارند که نسبت به حواشی تیم گلایه داشته باشند و برای برطرف شدن آن اعتراضشان را نشان بدهند.

بازی با پدیده چطور بود؟

نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و نشان داد که تعطیلات یک ماهه لیگ بر عملکرد دو تیم تأثیر گذاشته است؛ هم استقلال و هم پدیده برنامه خاصی در نیمه اول نداشتند و یک بازی کسل‌کننده را برگزار کردند اما با شروع نیمه دوم، آبی‌ها میل بیشتری به بازی هجومی پیدا کردند، کاملاً بر توپ و میدان حاکم شده و توانستند در پایان این دیدار با دو گل پدیده را شکست دهند البته در طول 45 دقیقه دوم هم آبی‌ها و هم بازیکنان پدیده چندین موقعیت داشتند که نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. آن چیزی که در بازی با پدیده اهمیت داشت سه امتیاز بازی بود، استقلال با این پیروزی همچنان خود را در جدول نگه داشت و به طور حتم انگیزه‌های فراوانی برای بازی‌های آینده خواهد داشت.

تعویض ها چطور بود؟

مجیدی در نیمه دوم چند تعویض انجام داد که همین جابجایی‌ها باعث شد به دو گل دست پیدا کند. مهدی قائدی که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد، یکی از تعویض‌های طلایی آبی‌پوشان بود که هم پاس گل داد و هم یک گل زد تا بار دیگر آمادگی خود را به همه نشان دهد.

حواشی پیرامون تیم را چطور می‌بینید؟

متأسفانه حاشیه‌ها نمی‌خواهند دست از سر استقلال بردارند. مجیدی این روزها تحت فشار شدیدی است. او مجبور است هم کارهای فنی را دنبال کند و هم به دنبال مطالبات بازیکنان باشد. استقلال با حواشی روبروست و امیدواریم این حواشی هر چه زودتر به پایان برسد و این تیم بتواند با تمرکز به راهش در هفته‌های پایانی لیگ برتر ادامه بدهد. به اعتقاد من این حواشی در شان استقلال نیست.

به نظر شما این حواشی چه اندازه روی عملکرد فنی تاثیرگذار است؟

تمرکز مجیدی باید بر روی پیروزی در زمین باشد، کارهای اداری هم باید توسط مسئولان باشگاه انجام شود اما این روزها مجیدی هم باید در مسائل فنی حضور داشته باشد و هم پیگیر کارها و مشکلات بازیکنان باشد و حتی آب خوردن را باید او یا سرپرست تیم مهیا کنند؛ چنین اتفاقات تلخی می‌تواند استقلال را از پا دربیاورد. اگرچه این روزها با وجود آنکه بازیکنان مشکلات مالی زیادی دارند، اما یکدل و متحد در کنار کادر فنی هستند تا دل هواداران شاد کنند اما تا امروز چنین مدیریتی را در استقلال شاهد نبودیم.

هواداران هم از حواشی بسیار گلایه دارند.

هواداران سال‌هاست به دنبال موفقیت هستند و امیدوارم مسوولان در نظر داشته باشند این هواداران تنها دلخوشی‌شان فوتبال است و دوست دارند موفقیت تیم محبوبشان را ببینند. اینگونه حواشی فقط به استقلال لطمه خواهد زد. به تمام هواداران حق می‌دهم. با شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد، تنها دلخوشی طرفداران استقلال، پیروزی این تیم است؛ آنها تیمشان را دوست دارند و اگر مقابل مجلس یا باشگاه تجمع می‌کنند و نسبت به وضعیت اعتراض دارند به دلیل آن است که دلشان برای تیم می‌سوزد.

بازی با گل گهر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استقلال یک بازی حساس دیگر با گل گهر سیرجان دارد. قلعه‌‎نویی استقلال را خوب می‌شناسد و به طور حتم بازی جذابی خواهد بود. سه امتیاز این بازی می تواند از نظر روحی به استقلال کمک زیادی کند. جدال استاد و شاگرد در این دیدار دیدنی خواهد بود. یک زمان، مجیدی به عنوان بازیکن برای قلعه‌نویی و استقلال گلزنی می‌کرد اما حالا او باید در کسوت مربی در برابر قلعه‌نویی قرار گیرد و باید منتظر ماند و دید کدام یک از این دو نفر پیروز از این بازی خارج می‌شوند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 1
    خدا را کرور کرور شکر و حمد و ثنا که استقلال گرفتار حواشی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس