کد خبر 1236884
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
مربی استقلال: مقابل گل‌گهر محکوم به پیروزی هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل گل‌گهر محکوم به برتری هستیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

به گزارش مشرق، فرشاد ماجدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر گل‌گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: گل‌گهر پس از سپاهان ثروتمندترین باشگاه کشور است و از پشتوانه خوبی برخوردار است. خودتان شاهد هستید که در نیم فصل اول و نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کردند.

وی افزود: آنها از خط حمله خوبی برخوردار هستند. بازی‌های اخیر این تیم را آنالیز و نقاط  ضعف و قوت را بررسی کنیم. امیدوارم بتوانیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه تقابل با گل‌گهر جنگ سهمیه است، اضافه کرد: گل‌گهر در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد و برای همین بازیکنان خوبی را در نیم فصل جذب کرده است که بتواند موفق شود. آنها تقویت شده‌اند و در بازی فردا هر دو تیم برای برد به زمین می روند. تیم استقلال محکوم به برد است. تمام تلاشمان را به کار می گیریم. بازیکنان از بازی قبل همدل شدند تا مسابقات را یکی پس از دیگری با برد پشت سر بگذارند و بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

ماجدی در مورد خط دفاعی استقلال اضافه کرد: خط دفاع ما بسیار مستحکم است و هماهنگی بین بازیکنان این تیم روز به روز بهتر می شود. فردا این خط دفاعی حملات گل‌گهر را خنثی خواهد کرد و امیدوارم با ارائه بازی خوب پیروز میدان شویم.

وی اضافه کرد: وریا غفوری و رشید مظاهری آسیب دیدگی جزئی دارند و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند.

مربی آبی‌پوشان در خصوص تغییرات در هیات مدیره استقلال اضافه کرد: در مورد هیات مدیره صحبتی نمی کنم اما امیدوارم آنها آرامش را به استقلال بازگرداند و بار سنگین که روی دوش بازیکنان و کادرفنی است را بردارند.

وی خطاب به داور دیدار این تیم مقابل گل‌گهر گفت: زاهدی فر قضاوت عادلانه داشته باشد و بازیکنان هم در این صورت همکاری لازم را خواهند داشت.

تیم فوتبال استقلال فردا جمعه در هفته بیست و چهارم از ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    نه کی شما رو محکوم کرده بیخود کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس