وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد از بیمه مرکزی ایران خواست در اسرع وقت پیگیری لازم را برای حداکثر مساعدت در ارائه خدمات بیمه‌ای به خبرنگاران آسیب دیده در حادثه واژگونی اتوبوس انجام دهد.

به گزارش مشرق، فرهاد دژپسند درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی را به خانواده آنان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

وزیر اقتصاد در این پیام، ضمن ابراز تأسف بسیار از درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا، این ضایعه را به خانواده‌های آنان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومان علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت کرده است.

دژپسند برای مصدومان این حادثه نیز آرزوی سلامتی کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    آخر عمری وزیر زرنگ شد
  • ES ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.
  • ES ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    قبل از اینکه بمیرن باید بیمه میشدن... نوشدارو پس از مرگ سهراب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس